Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεκινήσει να δημιουργείται λόγω της απόφασης του Facebook να παρέχει στους διαφημιστές τα email, τα τηλέφωνα και τα UserID των χρηστών του.

Η λειτουργία διάθεσης των στοιχείων ξεκινάει από την επόμενη εβδομάδα, με σκοπό οι διαφημιστές να μπορούν να βρίσκουν πιο εύκολα δυνητικούς καταναλωτές, ώστε να κάνουν πιο αποτελεσματική, στοχευμένη, διαφήμιση. Σύμφωνα με την εταιρία οι διαφημιστές θα πρέπει να πάρουν την συγκατάθεση του χρήστη για να αντλήσουν τα δεδομένα, αρκετοί είναι αυτοί όμως που δεν θα προσέξουν και θα τα δώσουν.

Να τονίσουμε ότι εχθές το κοινωνικό δίκτυο εισήγαγε μια νέα λειτουργία στοχευόμενων posts για τις Facebook Pages, η οποία από σήμερα έπαψε να είναι διαθέσιμη.

Μήπως αυτή είναι και η αρχή του τέλους; Με την μετοχή του Facebook να μην πηγαίνει καλά, φαίνεται να κάνουν “ανόητες” κινήσεις που σίγουρα θα τους στοιχίσουν.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.