Υπό εξέταση είναι ο τρόπος παροχής εγγύησης για τους πελάτες της Apple σε όλη την Ευρώπη. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε από μέλη της να διαπιστώσουν εάν η Apple επιτρέπει στους πελάτες της να γνωρίζουν το δικαίωμά τους για τουλάχιστον διετή εγγύηση.

Οργανώσεις καταναλωτών από 11 χώρες έχουν παραπονεθεί ότι η Apple προωθεί τα δικά της προγράμματα/προϊόντα παροχής εγγυήσεων έναντι αυτών που ορίζονται από τους νόμους. Η Apple ισχυρίζεται ότι τα δικά της προγράμματα εγγύησης παρέχουν διαφορετικές υπηρεσίες στους καταναλωτές.

Το Bloomberg αναφέρει ότι η Επίτροπος Δικαιοσύνης της ΕΕ, Viviane Reding έχει ζητήσει από τα κράτη μέλη να ελέγξουν αν στις διαφημίσεις της Apple αναφέρεται τουλάχιστον διετής κάλυψη εγγύησης.

Η κα. Reding δήλωσε σε πολλές περιπτώσεις ότι η Apple αναφέρει ότι προσφέρει μονοετή εγγύηση και όχι αυτά που ορίζει ο νόμος. “Αυτές είναι απαράδεκτες τακτικές μάρκετινγκ“, έγραψε η κα. Reding.

Ο εκπρόσωπος της Apple αρνήθηκε να σχολιάσει επί του θέματος.

Στα τέλη του 2011, επιβλήθηκε στην Apple πρόστιμο €900.000 από την Ιταλική Αρχή Ανταγωνισμού κατόπιν δικαστικής διαμάχης καθώς δεν μερίμνησε επαρκώς για την ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τα δικαιώματά τους, όπως προκύπτουν από την ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Οι εν λόγω νόμοι αναφέρουν ότι οι κατασκευαστές πρέπει να αντικαθιστούν ένα προϊόν που δεν λειτουργεί όταν αποσυσκευαστεί και τεθεί σε λειτουργία. Στον αντίποδα, οι επί πληρωμή υπηρεσίες της Apple προσφέρουν αντικατάσταση της συσκευής χωρίς χρονικό περιορισμό, εφόσον είναι εντός του χρονικού ορίου των υπηρεσιών παροχής εγγυησης.

Πηγή 1 , 2

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.