Διατήρηση μεγάλου όγκου αποστολών smartphones,

με αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις mid-to-high end συσκευές

Σενζέν, Κίνα, 27 Οκτωβρίου, 2015: Το Huawei Consumer Business Group (BG) ανακοίνωσε σήμερα τα αποτελέσματα των επιδόσεων του για το Γ’ Τρίμηνο του 2015, αναφέροντας σταθερή πρόοδο στις αποστολές smartphones, με τις mid-to-high end συσκευές να αποτελούν το 33% των αποστολών, σημειώνοντας 7% αύξηση σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.

Οι συνολικές αποστολές smartphones από τη Huawei για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2015, έφτασαν τα 27,4 εκατομμύρια τεμάχια, αντιπροσωπεύοντας μια ετήσια αύξηση της τάξεως του 63%, ενώ οι συνολικές, ετήσιες αποστολές της βιομηχανίας smartphones για το 2015 αναμένεται να αυξηθούν μόλις κατά 9.3%.

«Τα αποτελέσματα αυτού του τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα την επιτυχία της αναπτυξιακής στρατηγικής μας,» δήλωσε ο Richard Yu, CEO του Huawei Consumer BG, και συνέχισε «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την αξιοσημείωτη ανάπτυξή μας σε αγορές εκτός Κίνας και την αυξημένη ζήτηση για τις mid-to-high end συσκευές μας. Κινούμενοι σε αυτούς τους ρυθμούς, είμαστε βέβαιοι πως μπορούμε να αγγίξουμε τον στόχο μας για αποστολή 100 εκατομμύριων smartphones μέχρι το τέλος της χρονιάς».

Οι αποστολές smartphones της Huawei στην Ευρώπη και σε περιοχές σε Μέση Ανατολή & Αφρική αυξήθηκαν κατά 98% και 70%, αντιστοίχως, μέσα σε ένα έτος. Η ίδια επιχειρησιακή μονάδα του Ομίλου σημείωσε σημαντική επιτυχία και στην Κίνα, κατά τη διάρκεια του τριμήνου, με μια ετήσια αύξηση αποστολών της τάξεως του 81%.

Τα συγκεκριμένα αποτελέσματα της Huawei για τις mid-to-high end συσκευές, προσμετρώντας κάθε συσκευή που πωλείται για περισσότερο από 2.000 RMB, δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον σχετικά με αυτές τις συσκευές. Από την ημέρα επίσημης κυκλοφορίας τους, οι αποστολές της εταιρείας για τις κορυφαίες συσκευές της Mate 7, P7 και P8 άγγιξαν τα 6.5, 7.5 και 4 εκατομμύρια τεμάχια, αντιστοίχως. Το Huawei Mate S, η ναυαρχίδα της εταιρείας που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2015, διατέθηκε σταδιακά σε περισσότερες από 48 χώρες σε όλον τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων της Κίνας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ισπανίας κτλ. Η κυκλοφορία της Rose Gold έκδοσης του Mate S έδωσε τη δυνατότητα στο Huawei Consumer BG να εδραιώσει περαιτέρω την αναγνωρισιμότητα του brand στη συνείδηση του γυναικείου κοινού, διεθνώς.


HUAWEI P8


Rose Gold έκδοση του HUAWEI Mate S

Η ζήτηση για τα mid-to-high end smartphones της Huawei είναι ιδιαίτερα αυξημένη στην Ευρώπη, όπου οι συσκευές της εταιρείας διατηρούν το 12,4% της συνολικής Ισπανικής αγοράς smartphones, ενώ το μερίδιό της στην ίδια αγορά για high end συσκευές της τάξεως των 400-500 ευρώ φτάνει το 45,7%.


Επίσης, η Huawei σημείωσε σημαντική επιτυχία στην Ιταλία, όπου διατηρεί το 10,9% της συνολικής αγοράς και το 27,9% της αγοράς high end.

Όσον αφορά στην παγκόσμια δυναμική της Huawei, μια πρόσφατη έρευνα του GFK έδειξε πως η εταιρεία κατάφερε να διατηρηθεί ανάμεσα στους τρεις κορυφαίους κατασκευαστές smartphones διεθνώς, για την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου του τρέχοντος έτους, με μερίδιο αγοράς 9,5%.

Στα κεντρικά της, η Huawei εξακολουθεί να ηγείται της Κινεζικής αγοράς από τον Σεπτέμβριο του 2015 με μερίδιο αγοράς 15,2%.

Η Huawei βρίσκεται ανάμεσα στους τρεις κορυφαίους κατασκευαστές smartphones σε Αυστραλία, Βέλγιο, Ιταλία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ελβετία και Νέα Ζηλανδία.

Τον Οκτώβριο του 2015, η Huawei συμπεριλήφθηκε στην λίστα Interbrand’s Top 100 Best Global Brand για το 2015, λαμβάνοντας την 88η θέση στην κατάταξη. Η βράβευση είναι η εξέλιξη του περσινής διάκρισης της εταιρείας, αφού το 2014 αποτέλεσε την πρώτη κινέζικη εταιρεία που συμπεριλήφθηκε στην συγκεκριμένη λίστα.

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ