Τελευταίες αναφορές από την επική πλέον δικαστική διαμάχη Apple- Samsung μας δείχνουν πως οι Κορεάτες προσπαθούν να πείσουν το δικαστήριο για την επιτυχία των smartphone τους. Ισχυρίζονται ότι λόγω του πολύ καλού μάρκετινγκ που έχουν κατάφεραν να ξεπεράσουν το iPhone και δεν το αντέγραψαν. Για του λόγου του αληθές έχουν επικαλεστεί μαρτυρίες ειδικών και όσον αφορά το διαφημιστικό concept της εταιρείας, έρχεται απευθείας από τον επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας για την Αμερική, Todd Pendleton.

samsung-vs-apple

Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι δεν γνώριζε ότι η Samsung κατασκεύαζε smartphone όταν πήγε στην εταιρεία το 2011 και μας λέει:

“Πίστευα ότι ο κόσμος ήξερε την Samsung από τις τηλεοράσεις της. Όσον αφορά τα smartphone δεν υπήρχε κάποια αναγνώριση των προϊόντων μας.”

Η Samsung με την καμπάνια του “Next Big Thing” έγινε συνώνυμη με το Android και με τις παραπάνω δηλώσεις, η εταιρεία προσπαθεί να πείσει του ενόρκους. Ο κος. Pendleton συμπλήρωσε ότι η Samsung κυκλοφόρησε διαφημίσεις για να αποπροσανατολίσει τον κόσμο από την κυκλοφορία του iPhone όπως για παράδειγμα το παρακάτω βίντεο.

Τέλος οι δικηγόροι της Apple αποκάλυψαν εταιρικά email της Samsung μεταξύ των επικεφαλής της, όπου έλεγαν ότι το να κερδίσουν την Apple είναι στρατηγική επιβίωσης της εταιρείας ειδικά με τον ερχομό του iPhone 5.

Πηγή | Via

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.