rsz_05619498-photo-apple-samsung

Η εταιρεία παραμένει στην κορυφή της ανερχόμενης, κινεζικής αγοράς για έξι συνεχόμενα τρίμηνα, σύμφωνα με τα νέα στοιχεία.

US-IT-COMPUTER-TELECOM-INTERNET-ELECTRONICS-CES

Κατά το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Yonhap, η Samsung πούλησε 15,3 εκατ. smartphones στην Κίνα, αφήνοντας πίσω όλους τους ανταγωνιστές και αποκτώντας έτσι ένα μερίδιο της τάξεως του 19,4% της κινεζικής αγοράς.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η Apple κατάφερε να πουλήσει στη Κίνα μόλις 3,4 εκατ. συσκευές iPhone το ίδιο χρονικό διάστημα, φτάνοντας το ποσοστό του 4,3% στην αγορά των smartphones.

Η Κινεζική αγορά έχει ογκωθεί απίστευτα τα τελευταία χρόνια και αποτελεί εξαιρετικά σημαντική αγορά για τις εταιρείες-κολοσσούς, οι οποίες παρακολουθούν την καταναλωτική βάση τους να αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο.

Κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους πουλήθηκαν στην Κίνα περίπου 78,8 εκατ. smartphones, αντιπροσωπεύοντας έτσι το 35% της παγκόσμιας αγοράς.

 

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.