Μέσω συνεργασιών που το Facebook έχει με τουλάχιστον 60 κατασκευαστές συσκευών, συμπεριλαμβανομένων της Apple, της Samsung, της Microsoft, της Blackberry και της Amazon, η δημοφιλής υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης μοιραζόταν τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών με τους κατασκευαστές. Σύμφωνα με το αποκαλυπτικό δημοσίευμα των NY Times, κάτι τέτοιο γινόταν για πάνω από δέκα χρόνια. Η εφημερίδα αναφέρει, ότι το πρόγραμμα διαμοιρασμού πληροφοριών ξεκίνησε, προκειμένου οι κατασκευαστές να καταστήσουν εφικτό πολλά δημοφιλή χαρακτηριστικά του Facebook να βρεθούν και στις mobile εκδόσεις του social network.

Το 2011 το Facebook υπέγραψε ένα συμφωνητικό με την FTC που την εμπόδιζε να διαμοράζει τα προσωπικά δεδομένα χωρίς την συγκατάθεσή τους. Ακόμη και πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο με την Cambridge Analytica, το Facebook επέτρεψε στους κατασκευαστές να έχουν πρόσβαση στις προσωπικές πληροφορίες των φίλων των μελών, παραβιάζοντας το συμφωνητικό. Οι New York Times υποστηρίζουν ότι οι κατασκευαστές είχαν πρόσβαση στα δεδομένα ακόμη και αν είχαν απαγορέψει το Facebook να έχει πρόσβαση σε αυτά.

Ένα παράδειγμα, της συνεργασίας με το Facebook και των ιδιαίτερων δικαιωμάτων που έχουν οι κατασκευαστές όσον αφορά τα προσωπικά δεδομένα, είναι όταν ένας reporter των New York Times συνδέθηκε στο Facebook μέσω του Hub app. Μπορούσε να αποκτήσει δεδομένα 556 φίλων του, πολιτικές πεποιθήσεις, θρησκευτικές πεποιθήσεις και επερχόμενα events.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.