Όπως όλοι γνωρίζουμε μεταβαίνουμε πλέον σε μια εποχή όπου η καταμέτρηση θα γίνεται κάθε μήνα και ως εκ τούτου κάθε μήνα θα εκδίδεται εκκαθαριστικός λογαριασμός. Για να μπορέσεις να διαπιστώσεις αν και εσύ βρίσκεσαι στη μηνιαία καταμέτρηση θα πρέπει να πραγματοποιήσεις είσοδο στην υπηρεσία του mydei και να να δεις αν σου έχει επιλογή να εισάγεις μετρήσεις.

Θα σπάσουμε την ταχύτητα του φωτός με τους κινητήρες δίνης;

Παράλληλα, ταυτοποίηση των καταναλωτών ρεύματος, βασική παράμετρος που θα διευκολύνει τη μετάβαση από την τετραμηνιαία καταμέτρηση στη μηναία, έργο που είναι σε εξέλιξη με ορίζοντα ολοκλήρωσης το τέλος Ιουλίου, μέσω κινητού τηλεφώνου έχει ζητήσει ο ΔΕΔΔΗΕ στην εισήγησή του προς Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας για την τροποποίηση του «Εγχειριδίου Μετρητών και Μετρήσεων».

Η ΔΕΗ, σύμφωνα με το ienergia.gr, στο πλαίσιο της ίδιας διαβούλευσης που διενήργησε η ΡΑΑΕΥ, προτείνει απ΄ ευθείας διασύνδεση των προμηθευτών ηλεκτρισμού με τη βάση δεδομένων της ΑΑΔΕ ή με τη βάση δεδομένων του ΔΕΔΔΗΕ αφού πρώτα γίνει η διασύνδεση του Διαχειριστή με την ΑΑΔΕ.

Ειδικότερα, η ΔΕΗ αναφορικά με το θέμα της επικαιροποίησης των στοιχείων των πελατών με επιστολή της προς τη ΡΑΑΕΥ, ζητά να προβλεφθεί η δυνατότητα πρόσβασης των προμηθευτών στα επικαιροποιημένα στοιχεία πελατών που θα τηρεί ο ΔΕΔΔΗΕ, κατόπιν ολοκλήρωσης της διασύνδεσης της βάσης δεδομένων του με τη βάση της ΑΑΔΕ. Εναλλακτικά ζητά τη διασύνδεση των προμηθευτών απ’ ευθείας με τη βάση δεδομένων της ανεξάρτητης Αρχής.

Σημειώνεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ στην εισήγησή του για το νέο Εγχειρίδιο Μετρητών και Μετρήσεων έχει ζητήσει να προβλέπεται η διαδικασία δηλώσεων (με έμφαση στις δηλώσεις εκπροσώπησης και παύσης εκπροσώπησης) των προμηθευτών τη ρητή υποχρέωση του εκάστοτε προμηθευτή να δηλώνει στον ΔΕΔΔΗΕ τουλάχιστον έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου του συμβεβλημένου πελάτη.

Σε ό,τι αφορά τον υποχρεωτικό χαρακτήρα της ενημέρωσης του ΔΕΔΔΗΕ για τον αριθμό κινητού του πελάτη, η ΔΕΗ στη επιστολή της επισημαίνει ότι ενώ κατ’ αρχήν το μέτρο κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, η υποχρέωση ενημέρωσης για το κινητό του συμβεβλημένου πελάτη στη Δήλωση Εκπροσώπησης και στη Δήλωση Παύσης Εκπροσώπησης, χρειάζεται επιπλέον διευκρινίσεις ενώ θεωρεί ότι ο εκάστοτε πάροχος δεν μπορεί να είναι υπεύθυνος για τη ορθότητα ή την αλλαγή του αριθμούς κινητού του πελάτη, ούτε είναι δυνατόν να κάνει έλεγχο και επιβεβαίωση.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.