Ανήκω στα άτομα που βάζουν κάρτα μία φορά τον μήνα – και αν, επενδύουν τα λεφτά σε πακέτα δεδομένων και άλλα, και ούτω καθεξής. Ωστόσο, μερικές φορές έχω διαθέσιμα δεδομένα από προσφορές ή δεν με ενδιαφέρει να έχω καθόλου γιατί τη δεδομένη περίοδο μπορεί να μην τα χρειάζομαι εν κινήσει. Όμως, οι εταιρείες κινητής βρίσκουν πάντα τρόπους να σε κλέβουν “νόμιμα”.
Παλαιότερα είχε τύχει να εξαφανιστεί το υπόλοιπο του λογαριασμού μου χωρίς να ξέρω το πώς. Η εταιρεία προέβαλε διάφορες δικαιολογίες και τελικά πήρα τα … Πρόσφατα, ανανέωσα τον χρόνο ομιλίας μου, χωρίς να αγοράσω πακέτο δεδομένων, διότι είχα ήδη αρκετά. Ωστόσο, για διάφορους λόγους κατανάλωσα τα δεδομένα. Για κακή μου τύχη ήμουν στον δρόμο και η εταιρεία θεώρησε λογικό να με χρεώσει 2€ χωρίς να με ρωτήσει, για να μου δώσει “απεριόριστα” δεδομένα μέχρι τις 4:00 π.μ. της επόμενης ημέρας.
Το προσπερνάω και εφόσον θα έλειπα ελάχιστα από το σπίτι τις επόμενες ημέρες, ενώ όπου πήγαινα θα είχα μόνιμα σύνδεση στο ασύρματο δίκτυο σταθερής γραμμής, έκλεισα απλά τα δεδομένα στο κινητό για να μην χρεωθώ πάλι με το έτσι θέλω της κάθε εταιρείας. Ωστόσο, κάποια στιγμή, χρειάστηκα δεδομένα ενώ ήμουν στον δρόμο, οπότε αγόρασα ένα πακέτο που διαρκεί 6 ώρες και προσφέρει 1GB. Μόλις γύρισα σπίτι, ξέχασα να κλείσω τα δεδομένα του κινητού – άσε που δεν μου πήγε στο μυαλό πως θα με έκλεβαν ξανά, έτσι μετά τις 6 ώρες πήρα μήνυμα ότι με χρέωσαν πάλι 2€ (μετά από ώρα πήρα άλλο μήνυμα που με ενημέρωνε ότι το 6ωρο πακέτο έληξε).
Μέχρι τώρα πήγαν χαμένα 4€, αυτό έγινε ακόμα δύο φορές – μία πάλι με 6ωρο πακέτο και μία ενώ ήμουν σπίτι μου με το κινητό συνδεδεμένο στο ασύρματο δίκτυο. Μάλλον, παρουσίασε κανέναν lag η σύνδεση, το κινητό αναζήτησε σύνδεση μέσω δεδομένων, η εταιρεία θέωρησε σωστό να μου παρέχει μία υπηρεσία που δεν ζήτησα, και με χρέωσε σε κλάσματα δευτερολέπτου 2€. Εννοείται ότι επικοινώνησα μαζί τους, για να μάθω ποια η δικαιολογία που έχουν οι εταιρείες κινητής ώστε να σε κλέβουν “νόμιμα” σε δόσεις των 2€.
Η απάντηση της εταιρείας ήταν ότι πρόκειται για την υπηρεσία Internet All Day που παρέχουν αυτόματα όλοι οι πάροχοι και το κάνουν για το καλό σου, για να μην μένεις ποτέ χωρίς σύνδεση στο ίντερνετ. Μόλις του είπα ότι εγώ δεν το θέλω αυτό γιατί δεν το ζήτησα και δεν το ενεργοποίησα, μου είπε τι πρέπει να κάνω για να το απενεργοποιήσω. Μάλιστα με πληροφόρησε ότι από πλευράς τους μπορούν να ενεργοποιήσουν μία ακόμα υπηρεσία η οποία μπλοκάρει τη χρήση δεδομένων και ταυτόχρονα την επιπλέον χρέωση, όταν ξεμένεις από πακέτα.
Εννοείται ότι ζήτησα την ενεργοποίηση του δεύτερου και έκανα ότι έπρεπε για να απενεργοποιήσω το Internet All Day. Αυτοί βέβαια μου επέστρεψαν μόνο τα 2€ από τα 8€ που μου έκλεψαν, αλλά δεν βαριέσαι, έπαθα, έμαθα, και ενημερώνω και εσάς, ώστε οι εταιρείες κινητής να μην σας κλέβουν “νόμιμα”. Δεν ξέρω τι μπορείτε να κάνετε με τους άλλους παρόχους, εγώ θα σας πω για τον συγκεκριμένο, ο οποίος είναι η Vodafone.
Για να απενεργοποιήσετε το Internet All Day απλά στέλνετε το γράμμα “X” στα αγγλικά στο 19109. Το μήνυμα είναι δωρεάν και η απάντηση που θα λάβετε ίσως σας μπερδέψει καθώς θα είναι “Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ INTERNET ALL DAY ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΡΗΣΗΣ ΣΟΥ”, ενώ θα έπρεπε να λέει ότι απενεργοποιήθηκε ή κάτι τέτοιο. Παίζει η απενεργοποίηση του Internet All Day να είναι ίδια σε όλους τους παρόχους, αλλά δεν παίρνω και όρκο.
Από εκεί και πέρα, ειδικά οι συνδρομητές αυτής της εταιρείας μπορείτε να ζητήσετε μέσω του chat που έχουν στην ιστοσελίδα τους να σας ενεργοποιήσουν το My Data Control. Θα χρειαστείτε το ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό ταυτότητας που δώσατε για την ενεργοποίηση του αριθμού.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Να κλείνετε τα δεδομένα σας όταν δεν τα χρειάζεστε και πότε δεδομένα και wifi ταυτόχρονα ανοικτά. Το κινητό κάνει χρήση των δεδομένων για να ενισχύσει το wifi. Βέβαια αυτή η λειτουργία απενεργοποιήτε αλλά φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά. Στην cosmote γράφοντας στον chrome ενώ είσαι με ανοιχτά δεδομένα myinternet.cosmote.gr μπορείς να ενεργοποιήσεις κοφτη και μετά την κατανάλωση των δεδομένων σου κόβει το Ίντερνετ μέχρι να αγοράσεις πακέτο. Ξέρεις επίσης πόσο θα χρεωνοσουν εάν δεν είχες το internet all day επειδή ξέχασες ανοιχτά τα δεδομένα; Το μόνο λάθος του παρόχου σου είναι ότι εδώ και χρόνια δεν έχει μια υπηρεσία όπως η cosmote. Όπως βέβαια και οι άλλοι πάροχοι
Η wind μου καταναλωνε data ενώ τα είχα κλειστά. Μου έχουν αφαιρέσει ποσά 1 + 2 ευρώ χωρίς λόγο. Το πιο πρόσφατο, μιλούσα και τελειωνε το πακέτο ομιλίας. Για να μην κλείσω, έκανα ανανέωση την ώρα που μιλούσα για να συνεχίσει να χρεώνει από το νέο πακέτο και αντί για αυτό, μου έφαγε 5 ευρώ υπόλοιπο χρημάτων και μετά έκλεισε. Μου είπαν ότι το σύστημα δεν μπορεί να κάνει αυτή την συνέχιση από πακέτο σε πακέτο ενώ μιλάς και 2 ημέρες δεν έβγαλα άκρη..
Η αδιαφορία των φορέων που ασχολούνται με αυτά και την προστασία μας, είναι που έχει κάνει το κακό αυτό μεγαλύτερο…
Ομοιοπαθής τα μεσάνυχτα τελείωσε το πακέτο μου των δεδομένων στις 01.00 μου έβαλαν το ολ ντέυ και στις 04.00 μου ξανά ενεργοποιούν το ολ ντέυ!! Δεν τους πιάνεις πουθενά…
Άλλα περιστατικά (3 φορές σε ένα χρόνο). Πάω στο κατάστημα vodafone βάζω 15 ευρώ επιστρέφω στο σπίτι μου πάω να αγοράσω πακέτο και διαπιστώνω ότι μου έχει βάλει η υπάλληλος δικό της πρόγραμμα χωρίς να με ρωτήσει πιο θέλω.
Πάντως το μήνυμα στο 19019 δεν πιάνει.
Λογικό, γιατί ο αριθμός που αναφέρουμε είναι 19109 και όπως λέμε αφορά σίγουρα τη Vodafone – για τους άλλους παρόχους δεν ξέρουμε.
Αν τυχόν πέσει κεραυνός σε κάποια κεραία κινητής πάνε τζάμπα το βραδινό πακέτο πού έβαλες πχ cosmote όπως εγώ.Θα πουν ανώτερα βία, αλλά τα 5€ πέταξαν
Από ό,τι κατάλαβα η εταιρία που αναφέρεται είναι η Vodafone. Μην ανησυχείτε και η Cosmote τα ίδια χάλια έχει. Δυστυχώς η μαφία της κινητής στην Ελλάδα έχει τη μορφή καρτέλ και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Και εταιρία να αλλάξει κανείς απλά θα πάει από τη Σκύλα στη Χάρυβδη.
Άλλο ένα παράθυρο πού έχουν οι εταιρείες είναι:Ο ελάχιστος χρόνος στιγμιαίων διακοπών χωρίς καμία ευθύνη. Πόσα m second είναι;
Παλιά το προνόμιο το είχε μόνο το κρατικό τώρα όλοι.Τι ισχύει τελικά;
Παλιά το προνόμιο το είχε μόνο το κρατικό τώρα όλοι.Τι ισχύει τελικά; Ποιος ο ρόλος του GPRS; Ο κυρίαρχος μήπως μπορεί να το ριθμιζει όπως θέλει; Μπορεί να κάνει στιγμιαίες διακοπές μέσου αυτού; Δύσκολα ερωτήματα.
ΤΟ ΚΡΥΒΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΜΑΘΕΤΕ. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ. ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΝ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ
Από ότι μαθαίνουμε υπάρχουν πρωτόκολλα, τηρούν άραγε τίς προδιαγραφές αυτές.
Το ίδιο συμβαίνει με την WIND. Ενώ έχεις πληρώσει για δεδομένα και υπάρχει ακόμα όγκος δεδομενων που δεν έχει καταναλωθεί σου αφαιρούν διαθέσιμα χρηματα για να σου δώσουν αλλο ημερήσιο όγκο δεδομένων χωρίς να υπάρχει λόγος και αίτημα. Πώς διορθώνεται;
Μπες στο site τους. Έχουν chat και λογικά θα μπορέσουν να σε βοηθήσουν.