Ένας κάτοχος Tesla Model 3 μας λέει πόσο έπεσε η υγεία της μπαταρίας του αυτοκινήτου του και το αποτέλεσμα δε θα αρέσει σε όσους μάχονται κατά της ηλεκτροκίνησης. Σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αυτοκινητοδρόμων, ο μέσος άνθρωπος στις ΗΠΑ θα οδηγεί περίπου 13.500 μίλια το χρόνο.

Όμως αυτός ο τύπος οδήγησε το Tesla του πολύ παραπάνω, φτάνοντας τα 248.748 χιλιόμετρα σε κάτι λιγότερο από 5 χρόνια. Ο Lawrence τυγχάνει φίλος την YouTuber Tesla Joy και για αυτό αποφάσισε να συμμετέχει σε ένα βίντεο που αναλύει πόσο πέφτει η υγεία της μπαταρίας ενός Tesla.

Σύμφωνα με τον Lawrence, το αυτοκίνητο έχει χάσει περίπου 8-10% της υγείας της μπαταρίας του, με τον ίδιο να αναφέρει πως δεν έχει δει ουσιαστική διαφορά στην αυτονομία του αυτοκινήτου και πως πρέπει να κοιτάει συνεχώς τα χιλιόμετρα που βγάζει το αυτοκίνητο για να βρει μια μικρή διαφορά. Οπότε όχι, τα Tesla δεν θα χρειαστούν νέα μπαταρία στα 5 χρόνια ούτε στα 10 χρόνια, εκτός και αν είναι ταξί για να κάνει τόσα χιλιόμετρα.

Η Tesla Joy και ο Lawrence συζήτησαν και το θέμα της φόρτισης. Ο οδηγός δεν έχει τη δυνατότητα φορτιστή στο σπίτι του και βασίζεται αποκλειστικά σε ταχυφορτιστές για την φόρτιση του οχήματος.

Ο Lawrence αναφέρει πως ένας ταχυφορτιστής χρειάζεται περίπου μισή ώρα για να φορτίσει πλήρως το όχημά του, σε αντίθεση με του Type-2 φορτιστές που μπορεί να χρειαστούν λίγες ώρες. Αρκετοί θεωρούν πως με τη χρήση ταχυφορτιστών πέφτει η υγεία της μπαταρίας, όμως ο Lawrence δεν πιστεύει πως κάτι τέτοιο ισχύει και αυτό φαίνεται και από την υγεία της μπαταρίας του οχήματός του μετά από 250.000 χιλιόμετρα.

Μάλιστα, η Tesla προτείνει να γίνεται service στο αυτοκίνητο κάθε 12.000 χιλιόμετρα ή κάθε χρόνο, όμως ο ίδιος ο Lawrence παραδέχθηκε στο βίντεο πως δεν έκανε καθόλου service μέχρι να φτάσει τα 233.000 χιλιόμετρα! Όταν η Tesla Joy τον ρώτησε γιατί το έκανε αυτό, εκείνος απάντησε πως απλά ήθελε να δει πόσο μακριά θα έφτανε το αυτοκίνητο πριν χαλάσει κάτι.

Οι ΗΠΑ πανικό! Κατηγορούν δεκάδες εταιρείες πως βοηθούν την Huawei

Τελικά ο Lawrence χρειάστηκε επισκευές $600 για αλλαγή της θύρας φόρτισης και $125 για την αλλαγή της 12V μπαταρίας. Στη συνέχεια έκανε service στο οποίο αλλάχθηκαν οι άνω βραχίονες ελέγχου, που όλα μαζί κόστισαν $1000.

Με τους περισσότερους να μην κρατάμε τα αυτοκίνητά μας μέχρι τα 250.000 χιλιόμετρα, αν αποκτήσουμε κάποιο Tesla πιθανότατα δεν θα χρειαστεί να αλλάξουμε ποτέ μπαταρία. Μάλιστα, ο Lawrence ανέφερε πως το αυτοκίνητο είναι τόσο ποιοτικά κατασκευασμένο, που από την μέρα που το πήρε, όλα είναι σαν να είναι καινούριο. Από τα πετάλια του μέχρι την συμπεριφορά του. Μάλιστα, αναφέρεται στο βίντεο πως τα νεότερα Tesla έχουν ακόμα πιο αποδοτικές μπαταρίες, που διατηρούν σε ακόμα καλύτερα επίπεδα την υγεία της μπαταρίας τους. Αυτός είναι και ο λόγος που η αυτονομια του Model 3, αυξήθηκε στα φετινά αυτοκίνητα.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.