Το iPhone 14 μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό τηλέφωνο, αλλά οι καταναλωτές μάλλον δεν είναι τόσο ευχαριστημένοι με αυτό όσο θέλει να ισχυρίζεται η Apple – σύμφωνα με την ιστοσελίδα PerfectRec.
Κάθε χρόνο τα τελευταία επτά χρόνια, η Apple λέει ότι η νεότερη σειρά smartphones της είχε ποσοστό ικανοποίησης πελατών από 98 έως 99 τοις εκατό. Αυτό όμως είναι στατιστικά αδύνατο.
Αν χρησιμοποιήσετε μια παραδοσιακή μέθοδο έρευνας και ένα δείγμα που να είναι αντιπροσωπευτικό της πελατειακής βάσης, είναι εξαιρετικά απίθανο να λάβετε ποσοστό ικανοποίησης 99 τοις εκατό.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν κατανοούν όλοι οι συμμετέχοντες στην έρευνα την ερώτηση και δεν απαντούν αναλόγως, ενώ σε ορισμένους αρέσει να δίνουν περίεργες και αντιφατικές απαντήσεις.
Ακόμη και αν κάθε κάτοχος iPhone αγαπούσε πραγματικά το smartphone του, θα ήταν σχεδόν αδύνατο να βρεθεί τόσο υψηλό ποσοστό ατόμων που δηλώνουν ομόφωνα ότι είναι ικανοποιημένοι.
Όπως τονίζει ο ιδρυτής της PerfectRec, Joe Golden, ένα μικρό ποσοστό των ανθρώπων που συμμετέχουν στις έρευνες απλά δεν θα καταλάβει την ερώτηση ή θα δώσει κατά λάθος τη λάθος απάντηση.
Αν ο ισχυρισμός της Apple για το iPhone 14 για το ποσοστό ικανοποίησης 99 τοις εκατό ήταν πράγματι αληθινός, αυτό θα σήμαινε ότι είναι το σπουδαιότερο και δημοφιλέστερο προϊόν όλων των εποχών, κάτι που δεν ισχύει.
Godeal24 Summer Sales: Λογισμικό σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, εκπτώσεις ως και 62%
Αναφορικά, παρόλο που οι πελάτες του Trader Joe’s στέκονται στην ουρά για ώρες, το κατάστημα έχει βαθμολογία ικανοποίησης 84 τοις εκατό. Αντίστοιχα, τα μέλη του κόμματος του Donald Trump του έδωσαν ποσοστό αποδοχής 86 τοις εκατό.
Ένα άλλο παράδειγμα θα μπορούσε να είναι ο πρόεδρος της Συρίας Bashar Al-Asad, ο οποίος πήρε το 95 τοις εκατό των ψήφων σε εκλογές που δεν είχαν διεθνή παρακολούθηση και θεωρήθηκαν άδικες.
Εν ολίγοις, ακόμη και αν οι άνθρωποι αγαπούν πραγματικά το προϊόν και τα πράγματα είναι στημένα υπέρ της εταιρείας, μια βαθμολογία ικανοποίησης 99 τοις εκατό είναι λίγο πολύ αδύνατη. Είπε λοιπόν ψέματα η Apple; Όχι ακριβώς.
Παρόλο που η εταιρεία έχει τα δικά της νούμερα, παραθέτει αυτά που δίνει η ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών 451 Research. Έτσι, αν οι αρχές αποφασίσουν ποτέ να ρωτήσουν την Apple από πού πήρε τους αριθμούς, δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα.
Μήπως λοιπόν αυτό σημαίνει ότι η 451 Research είπε ψέματα; Και πάλι, όχι ακριβώς. Η PerfectRec πιστεύει ότι η εταιρεία ρώτησε ένα μη αντιπροσωπευτικό δείγμα αποτελούμενο από πρώιμους χρήστες και λάτρεις της τεχνολογίας.
Η PerfectRec έστειλε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ομάδα τύπου της Apple για να λάβει εξήγηση σχετικά με πώς προέκυψε αυτό το ποσοστό. Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το άνοιξαν 73 φορές, αλλά κάνεις δεν απάντησε.
Σύμφωνα με το American Consumer Satisfaction Institute, το ποσοστό ικανοποίησης είναι 81% για τα 5G iPhone και 78% για τα μοντέλα 4G. Αν και αυτά τα αποτελέσματα μπορεί να ακούγονται άτονα σε σύγκριση με όσα είπε η Apple, αυτό είναι το υψηλότερο συνδυασμένο ποσοστό ικανοποίησης που έχει επιτύχει ποτέ κατασκευαστής smartphone.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.