Mια έρευνα της εφημερίδας Financial Times αποκαλύπτει ότι το Snapchat, το Facebook, το Twitter και το Youtube έχασαν κοντά στα 9 δις δολάρια, λίγο μετά τις αλλαγές της Apple στις πρακτικές που ακολουθεί όσον αφορά την ιδιωτικότητα.
Να υπενθυμίσουμε σε αυτό το σημείο, ότι μόλις πριν από ένα χρόνο, η Apple ανακοίνωσε το App Tracking Transparency (ATT) policy, που στην ουσία απαιτεί την έγκριση του χρήστη για την παρακολούθηση των δεδομένων που τους αφορούν. Άρχισε να εφαρμόζεται από τον Απρίλιο και αποτρέπει τις εφαρμογές από τη συλλογή δεδομένων αν δεν δοθεί η ρητή συγκατάθεση του χρήστη.
Ορισμένες πλατφόρμες έχουν επηρεαστεί, αλλά ειδικά το Facebook θα πρέπει να δημιουργήσει την τεχνολογία διαφημίσεών του από την αρχή, αναφέρουν ειδικοί της βιομηχανίας. Η νέα πολιτική της Apple θα εξαναγκάσει τα social media και άλλες παρόμοιες πλατφόρμες να εφεύρουν πιο δημιουργικούς τρόπους διαφημίσεων σε μια προσπάθεια να ανταπεξέλθουν στη νέα πραγματικότητα που ορίζει η Apple.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.