Όπως όλοι γνωρίζουμε, η OnePlus είχε ξεκινήσει την εμπορική της δραστηριοποίηση μέσω online πωλήσεων και με viral καμπάνιες marketing για τις value for money προτάσεις της. Κάτι τέτοιο, της επέτρεψε να λειτουργεί με μικρά περιθώρια κέρδους, χωρίς τα τυπικά έξοδα που απαιτούνταν για μια μεγάλη retail παρουσία. Μια παρόμοια στρατηγική, η οποία διατηρούσε τα περιθώρια κέρδους όχι πάνω από το 5% και τις τιμές των high end τηλεφώνων κάτω από 700 δολάρια, επέτρεψαν την Xiaomi να γίνει ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής.
Με το OnePlus 6T όμως, τα πράγματα αναμένεται να αλλάξουν. Συγκεκριμένα, το OnePlus 6T θα έχει έντονη παρουσία στις ΗΠΑ σε μεγάλους παρόχους, όπως την T-Mobile, θα έρθει και σε πολλούς παρόχους του Ην. Βασιλείου, O2, EE, Vodafone. Με λίγα λόγια, έχουν περάσει οριστικά οι ημέρες που παρακαλούσες να βρεις μια πρόσκληση για την αγορά μιας OnePlus συσκευής. Πλέον, η εταιρεία προσπαθεί να επεκτείνει την παρουσία της στις δυτικές αγορές και να εδραιωθεί, με αποτέλεσμα να μπορέσει να απευθύνεται σε ένα μεγαλύτερο κοινό πιθανών αγοραστών.
Με τη μεγαλύτερη διαθεσιμότητα της συσκευής και με το πιο επιθετικό marketing, ίσως κάτι τέτοιο να σημάνει το τέλος της δυνατότητας της OnePlus να πουλά τις συσκευές της σε τόσο χαμηλές τιμές.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.