Σε κανέναν δεν αρέσουν οι ενοχλητικές, διαφημιστικές κλήσεις, κλήσεις marketing και υπάρχουν κάποιοι τρόποι να βάλεις τέλος σε αυτές. Πριν όμως θα πρέπει να κάνουμε κάποιες σημαντικές διευκρινήσεις για αυτές.
- Ποτέ μην εμπιστεύεσαι την αναγνώριση κλήσεων του smartphone σου. Είναι ο λόγος που η ΕΕΤΤ προχωρά σε δραστικό μέτρο του μπλόκου γνωστών εισερχομένων κλήσεων σε Έλληνες χρήστες από το εξωτερικό, νούμερα δηλαδή που συνδέονται με απάτη.
- Μην απαντάς σε κάποια ηχογραφημένη κλήση που πιθανόν να ακούσεις, ή που σου ζητά να πατήσεις συγκεκριμένο συνδυασμό πλήκτρων. Η ελληνική αστυνομία στο επίσημο site αναφέρει συγκεκριμένα
- Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί με άτομα που σας συστήνονται ως τεχνικοί της εταιρείας του κινητού σας τηλεφώνου και σας ζητούν, για δήθεν έλεγχο της συσκευής σας, να πατήσετε το πλήκτρο με τη δίεση (#), τους αριθμούς 90 ή 09, δίεση (#) και έπειτα κάποιον άλλον αριθμό.
- Να κλείσετε αμέσως το τηλέφωνό σας, διότι αν συμμορφωθείτε με αυτές τις οδηγίες, μπορεί ο άγνωστος να αποκτήσει πρόσβαση στην κάρτα σας SIM και να τηλεφωνεί χρεώνοντας τον δικό σας λογαριασμό
Βάλε τον αριθμό σου στο μητρώο 11
Για Cosmote
Οι πελάτες σταθερής ή κινητής που επιθυμούν να καταχωρηθεί η τηλεφωνική τους σύνδεση στο Μητρώο μπορούν να εγγραφούν σε αυτό:
- με αίτησή τους σε οποιοδήποτε Κατάστημα COSMOTE ή ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ή
- καλώντας στο 13888 (Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών) ή στο 13818 (Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών), ή
- ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή
- Μέσω της εφαρμογής για κινητά (mobile application) COSMOTE/What’s Up/Frog (ανάλογα με την σύνδεση σας), στο προφίλ συνδρομητή, ενότητα «Προσωπικά δεδομένα» – «Διαφημιστικές επικοινωνίες»
- Μέσω του Site www.cosmote.gr στην ενότητα My Cosmote – «Συχνές επιλογές» – «Προσωπικά δεδομένα» – «Διαφημιστική επικοινωνία
Για Nova
Οι συνδρομητές που δεν επιθυμούν να δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για διαφημιστικούς σκοπούς μπορούν:
- Να επικοινωνήσουν με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova, καλώντας στα τηλέφωνα που θα βρουν εδώ
- Να επισκεφθούν ένα κατάστημα Nova
- Να αποστείλουν γραπτό ενυπόγραφο αίτημα, συνοδευόμενο από φωτοαντίγραφο διπλής όψης ΑΔΤ ή Διαβατηρίου, είτε μέσω Live Chat είτε ταχυδρομικά στη διεύθυνση: Nova MAE, Λ. Αθηνών 106, Αθήνα, Αττικής, ΤΚ 10442
Συνδρομητές, οι οποίοι καταχωρούνται στο Μητρώο 11 και στη συνέχεια επιθυμούν να αλλάξουν την επιλογή τους και να διαγραφούν από το Μητρώο 11, μπορούν να το αιτηθούν είτε τηλεφωνικά είτε επιλέγοντας την αποστολή αιτήματος, ηλεκτρονικά ή μέσω ταχυδρομείου, με έναν από τους παραπάνω τρόπους.
Για Vodafone
Ένταξη/ Aπένταξη στο/ από το Μητρώο άρθρου 11
Ο κάθε ενδιαφερόμενος (συνδρομητής Vodafone) μπορεί να ενταχθεί στο / εξαιρεθεί από το συγκεκριμένο μητρώο, επιλέγοντας έναν από τους παρακάτω τρόπους:
μέσω της εφαρμογής My Vodafone app/My CU app/ My Account/ My home account
καλώντας στην εξυπηρέτηση πελατών (13830 ή 1399)
απευθυνόμενος σε κατάστημα Vodafone
αποστέλλοντας e-mail στην διεύθυνση:
με θέμα “Ένταξη/Απένταξη στο Μητρώο 11”, και θα πρέπει να αναφερθούν τα στοιχεία της συνδρομής (ονοματεπώνυμο, αριθμός ΑΤ, Δ/νση, ΑΦΜ) να επισυναφθεί φωτοτυπία της ΑΤ και να επιλεχθεί μία από τις κάτωθι επιλογές (α) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ VF, (β) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ, (γ) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ
Σημείωση: Η ολοκλήρωση της εξαίρεσης του συνδρομητή από προωθητικές ενέργειες υλοποιείται εντός 30 ημερολογιακών ημερών.
Πολύ απλά μην απαντάς
Καλό είναι πάντα να θεωρείς ότι αν πρόκειται για μια κλήση που δεν περιλαμβάνεται στις επαφές σου να τη θεωρείς ύποπτη, ιδίως κλήση με απόκρυψη. Εδώ στο techmaniacs.gr δεν απαντάμε και ούτε θα απαντήσουμε ποτέ κλήσεις από απόκρυψη, για τον απλό λόγο ότι οι ίδιοι γνωρίζουν που καλούν, εμείς γιατί να μην γνωρίζουμε;
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.