Εν μέσω καλοκαιριού και ενώ πρέπει να γίνουν πληρωμές σε εφορία, ΕΦΚΑ και ΦΠΑ, η τράπεζα Πειραιώς δεν επιτρέπει την αλλαγή των ορίων άνω των €2.000 για πληρωμές με κάρτα σε επαγγελματικούς λογαριασμούς. Την ίδια στιγμή, στον προσωπικό λογαριασμό μου αφήνει την αλλαγή των ορίων μέχρι και τις €10.000, που είναι πραγματικά ανόητο. Δεν έχει καμία λογική να επιτρέπεται τόσο μεγάλο όριο σε προσωπικούς λογαριασμούς και όχι σε εταιρικούς, που ως επί το πλείστων κάνουν αρκετά μεγαλύτερες πληρωμές κάθε μέρα.
Τρόπος υπάρχει για να αλλάξουν τα όρια, όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και εύκολα. Συγκεκριμένα, πρέπει να καλέσουμε στην εξυπηρέτηση της Πειραιώς, την οποία έχει αναλάβει τρίτη εταιρία. Εκεί, μετά από ένα σωρό ενημερωτικά μηνύματα, που μας έφαγαν περίπου τρία λεπτά, βγήκε η φωνητική βοηθός της τράπεζας και όχι κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας. Αφού μας είπε να μπούμε στο ebanking και να αλλάξουμε τα όρια, τερμάτισε την κλήση, χωρίς να μας αφήσει να ρωτήσουμε κάτι παραπάνω. Βέβαια, το αρχικό πρόβλημα ήταν πως στο ebanking δεν επιτρέπει την αλλαγή των ορίων πάνω από €2.000
Ξαναπήραμε τηλέφωνο και δηλώσαμε πως δεν έχουμε ebanking, ώστε να πρέπει να μας συνδέσουν με εκπρόσωπο. Και τότε έσκασε το πού ωραίο μήνυμα, πως ο χρόνος αναμονής είναι άνω των 30 λεπτών, που από μόνο του είναι απαράδεκτο, πότε μάλλον για τράπεζα. Φανταστείτε να σας έχουν κλέψει την κάρτα ή τους κωδικούς ebanking και να μην μπορείτε να κλειδώσετε τον λογαριασμό σας για μισή ώρα, μέχρι να βρεθεί διαθέσιμος εκπρόσωπος της τράπεζας. Μάλιστα, κάπου στα 20 λεπτά, η γραμμή έπεσε και πάμε πάλι από την αρχή.
Την ίδια στιγμή, ξέρουμε πως η εταιρία που έχει αναλάβει την εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζας Πειραιώς, έχει κάνει περικοπές προσωπικού, κάνοντας την κατάσταση ακόμα χειρότερη. Παλιότερα, είχε αναμονές η τράπεζα, όμως τώρα το πράγμα έχει ξεφύγει. Φυσικά δεν φταίνε τα παιδιά που δουλεύουν στην εξυπηρέτηση της τράπεζας, αλλά η εταιρία που δεν προσλαμβάνει προσωπικό και μάλιστα σε μια εποχή που το ένα υποκατάστημα κλείνει μετά το άλλο, που σημαίνει πως δεν έχεις πρακτικά πουθενά να απευθυνθείς για προβλήματα που έχεις με τα δικά σου χρήματα και τις αποταμιεύσεις μιας ζωής.
Εντελώς δωρεάν τα εμβάσματα στη Πειραιώς και αυτός είναι ο τρόπος χωρίς IRIS
Μετά το σημερινό, το μόνο σίγουρο είναι πως θα κλείσουμε τον λογαριασμό μας στην Πειραιώς και θα μεταβούμε σε άλλη τράπεζα, που θα μας σέβεται περισσότερο, γιατί αυτό που έχουμε περάσει σήμερα, είναι απαράδεκτο.
Σε μια εποχή που είναι πλέον υποχρεωτικό όλα να γίνονται μέσω τράπεζας, θα πρέπει να υπάρχουν ελεγκτικοί μηχανισμοί, ώστε να επιβεβαιώνουν πως οι τράπεζες λειτουργούν όπως πρέπει, ώστε πολίτες και επιχειρήσεις να έχουν απρόσκοπτη λειτουργία.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Δυστυχώς ο κόσμος είναι ηλίθιος που έχει αφήσει τις ιδιωτικές τράπεζες να ελέγχουν τα χρήματα του ενώ οι τράπεζες έπρεπε να τους ανήκουν ώστε τα λεφτά τους να φυλάσσονται με ασφάλεια… Καμία τράπεζα δεν είναι κρατική η καλύτερα δεν ανοίκει στους πολίτες… Ότι θέλουν κάνουν παγκοσμίως αυτοί οι λίγοι που τις ελέγχουν… Μέχρι και οι τράπεζα της Ελλάδος έχει από πίσω τους ροθ#€#@ ιλντ… Το να σου ελέγχουν τα χρήματα και ανά πάσα στιγμή αν θέλουν να μην στα δίνουν και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτό φαντάστηκε τι έχει να γίνει στο μέλλον… Τραγικές καταστάσεις θα ζήσουμε εφόσον ο κόσμος κοιμάται…
Βρε ηλιθιε ξεκινάς βριζοντας τον κόσμο ηλίθιο που προτιμάει τις ιδιωτικές τράπεζες και όχι τις κρατικές. Ξέρεις καμία να μας προτεινεις; Αν δεν γνωρίζεις σε τι καθεστώς σήμερα ζούμε καλλίτερα να το βουλώσει. Μια συμμορία μας κυβερνα ,το μητσοτακαιικο, που πήρε την εντολή απ τους εβραίους. Έχεις ακουστά την singular logic ? Αν δεν γνωρίζεις τι συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα, μην γράφεις δημόσια ανοησιες
Δεν κατάλαβες τι έγραψα… ξαναδιάβασε…
χααχαχαχα τι διαβαζουμε ρε φιλε χαχαχαχαχαχα
Η μόνη λύση είναι να αλλάξεις τράπεζα. Η ΠΕΙΡΑΙΏΣ ήταν και είναι επιεικώς απαράδεκτη. Οσον αφορά την εξυπηρέτηση στα καταστήματα θυμίζει την ΑΓΡΟΤΙΚΗ που απορρόφησε. Εγώ προσωπικά μηδένισα τον λογαριασμό μου και δεν ξανασχολουμαι μαζί τους.
Ενω αρχικως η τραπεζα πειραιως με εξυπηρετούσαν με αρκετη ευγενεια
Τωρα που κλεισανε πολλα υποκατάστηματα εκτος της μεγαλης ταλαιπωρίας να κλεισης ραντεβου
Να περιμενεις 45 λεπτα να μηλησης τηλεφωνικά Δυστηχως Απεφασισα και μετέφερα τους λογαριασμους μου σ αλλη τραπεζα Δεν γνωριζω Εαν το εκανα καλα Θα δειξη το εγγύς μελλον Απορρω Αφου εχουν υπερκέρδη τι αλλο ζητουν απο τους καταθέτες ??? Εχουν παρει απο τον κρατικο προϋπολογισμό τεραστια ποσα απο τον ελληνα φορολογούμενο Λυπαμαι Γιατι οι πολιτικοι ευθυνοντε για ολα τα χαλια της οικονομίας μσς
Κλπ κλπ κλπ
Αραξτε ρε παιδιά! Θα πτωχεύσει κι αυτή και όλες και μετά θα τις σώσουμε.
Ύστερα μετά από 10 χρόνια, όταν αγοράσει πρόσοψη με φόντο comic sans και χρώμα κάποια ανοιχτοχέρη κίτρινη απόχρωση, θα απορούμε γιατί η εταιρεία πρόσληψης προσωπικού που προσέλαβε προσωπικό για την εταιρεία που προσέλαβε η τράπεζα να απαντά τις κλήσεις, προσέλαβε Ινδούς να μιλαν σπαστά αγγλικά και δε μπορείς να συνεννοηθείς.
Το κάναν ήδη σε πλατφόρμες όπως το Airbnb χρόνια τώρα. Τώρα που και οι τράπεζες είναι πλατφόρμα τίποτα δε τους εμποδίζει να προσλάβουν τον κάθε ταλαίπωρο.
Υ.Γ. Οποίος πει «Να αλλάξεις τράπεζα μπρο», να του θυμίσω ότι οι τράπεζες είναι Πειραιώς, Eurobank, Εθνική και Alpha. Οι υπόλοιπες είναι μικρές, άρα έχουμε ένα ολιγοπώλιο που μόνο χειρότερο θα γίνεται.
Πραγματικά η Πειραιώς πάει από το κακό στο χειρότερο. Άθλια εξυπηρέτηση. Ελάχιστοι υπάλληλοι στα καταστήματα, πρέπει να κλείσεις ραντεβού ακόμα και για μια απλή συναλλαγή.
Κάτι λάθος κανείς ,πρέπει να κανίς επαγγελματικό λογαριασμό για να μην έχεις πρόβλημα
Εκεί είναι το πρόβλημα, ο λογαριασμός είναι επαγγελματικός και εταιρικός.
Τα ίδια σκατα είναι ολες οι τράπεζες.Το θέμα είναι πολιτικό.Βλεπουμε το δέντρο και όχι το δάσος.Ποιος βάζει και ποιους κανόνες; Ζούμε σε καπιταλισμό και όσο το τιμόνι στρίβει προς τα δεξιά και χωρίς αντίπαλο δέος, τόσο τα πράγματα θα χειροτερεύουν.
Το συγκεκριμένο πεδίο είναι για αγορές με κάρτα. Εάν θες να κανείς πληρωμές όπως εφορίες κτλ πρέπει να αλλάξεις το όριο συναλλαγών μέσω e banking. Άλλο το ένα όριο άλλο το άλλο. Άλλο η κάρτα άλλο ο λογαριασμός. Μόνος σου δημιούργησες ένα πρόβλημα που δεν υπάρχει.
Πηγαινε να το κανεις και ελα να μας πεις την εμπειρία σου.
Μια βασική διαφορά, με την πληρωμή μέσω εμβάσματος δεν πάνε απευθείας τα χρήματα, όμως με κάρτα μπορείς να πληρώσεις από το site της ααδε και τα βλέπουν αμέσως. Με το έμβασμα θέλει 1-3 ημέρες.
Πραγματι απο την αλλαγη και μετα η εξυπηρετηση πελατων της ειναι στον πατο.
Εγω ειχα δυο φορες θεμα μετα την αλλαγη:
Την πρωτη φορα ηθελα να ενεργοποιησω τη νεα καρτα μου μετα απο το site τους αλλα για καποιον λογο δεν μου εμφανιζε τη ληγμενη για να την ενεργοποιησω. Οποτε επαιρνα τηλεφωνο, εβγαινε το αυτοματο, του ελεγα για ενεργοποιηση καρτας, μου ελεγε μπορει να γινει μεσα απο το site και εκλεινε! δεν προλαβαινα να του πω οτι θελω μιλησω με εκπροσωπο.
Την δευτερη φορα δεν μπηκαν κατι μερισματα απο μετοχες του εξωτερικου. Εστειλα γραπτο μηνυμα στην εξυπηρετηση τους και μου ηρθε απαντηση οτι για το θεμα αυτο θα πρεπει να επισκεφτω καταστημα! (μεσα στον Ιουλιο). Και μαλιστα το κοντινοτερο διαθεσιμο ραντεβου ηταν μετα απο 20 μερες. Τελικα πηρα τηλεφωνο στην Πειραιως Χρηματιστηριακη και μου το ελυσαν σε 2 λεπτα. Ξαναγραφω μηνυμα στην εξυπηρετηση της Πειραιως και τους λεω γιατι συνιστατε στον κοσμο να κλεισει ραντεβου με φυσικο καταστημα οταν η Χρηματιστηριακη το λυνει απο το τηλεφωνο σε δυο λεπτα!
Ηπροσωπικη μου εμπειρία απο το κσταστημα στην Αίγινα, αρκετες φορες, οπως και στον Πειραιά στο αγαλμα της Μητερας ειναι ΥΠΕΡΟΧΗ, ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΚΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΉ, οπως επισης και οι υπηρεσιεςτης τραπέζης γενικα!!!!! Ποια αλλη τραπεζα σου μετατρέπει τις αγορες της πιστωτικης σου μεχρι 12 ΑΤΟΚΕΣ δόσεις;;
Παρά πολύ σωστός ο τίτλος
ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΟΝΟΜΑ
Σαν το.παραδειγμα που αναφέρθηκε ποιο πάνω έχω να δώσω δεκάδες . Για την εξυπηρέτηση πελατών= ταλαιπωρία πελατών δεν θέλω να αναφερθώ καν .
ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ.ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ . Όταν το 2016 έκλεισαν οι τράπεζες και δημιουργήθηκε ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ (ΟΙ 4 Συστημικές = ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ) δεν περίμενα κάτι καλύτερο όχι μόνο στην εξυπηρέτηση πελατών αλλά.γενικοτερα και στις εναρμονισμενες πολιτικές. ΤΙΣ Εφαρμόζουν ΑΠΟ ΤΟ 2016 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΖΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΥΤΗ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΗ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ . ΚΑΝΟΥΝ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΆ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΧΡΕΏΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ. Γιατί μήπως είναι καλύτερη η Alpha η Εθνική η Eurobank ?
Δεν.κανεις κάθε φορά 1 ώρα στο customer support ? Δεν χρεώνουν όλες οτιδήποτε προμήθειες θέλουν ? Δεν αναιρούν συμβάσεις με τον πελατη που έχουν υπογράψει και οι ίδιες με το έτσι θέλω ? Δεν ανακαλύπτουμε ξαφνικά ότι ενώ συνεργαζόμαστε με την τράπεζα Πειραιώς ότι τα πάντα ακόμη και η επικοινωνία έχουν παραχωρηθεί σε τρίτους service providers !!!!
Μεταξύ των άλλων παραδειγμάτων μπορώ να προσκομίσω στοιχεία που ΠΑΡΑΝΟΜΑ ο service provider τράβηξε λεφτά από το λογαριασμό μου για να πλήρωση την κάρτα μου ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΟΥ.
Θέλετε να δώσω στοιχεία για.την alpha bank που άρχισε να χρεώνει συνδρομή ΣΕ ΚΑΡΤΑ (ΤΗΝ Οποία ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ 22 ΧΡΟΝΙΑ ) ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΒΓΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦ ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΜΕΡΏΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ.ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΙ ?
ΑΚΟΥΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ Κε Μητσοτάκη? Κε.Τσιπρα ? Κε Κασελακη ? Κε Ανδρουλάκη ?
Τα ίδια δυστυχώς ισχύουν για όλες τις Τράπεζες. Σε όλες λειτουργεί μόνο ένα ταμείο για μετρητά και μάλιστα στην Alpha μόνο 8 – 11. Τη Δευτέρα ήμουν στη ουρά για 1 ώρα για να καταθέσω την είσπραξη.
Αυτοί είναι οι πελάτες τις εκάστοτε τράπεζας ένας σωρός από ανθρώπους που δεν εν;λαμβάνουν ούτε την ευθύνη του εαυτού τους πάντα κάποιος άλλος φταίει πότε οι ίδιοι. Για πληρωμές υποχρεώσεων μέσω Δίας από τα ΑΤΜ δεν υπάρχει όριο είναι ανεξάρτητο από το όριο της κάρτας. Και φαίνεται άμεσα στην Δου. Σας είπε κανείς ότι οι τράπεζες είναι ιδρύματα; Επιχειρήσεις είναι και πρέπει να ζήσουν και τους υπαλλήλους που θέλετε για να μας στεγνώνουν τον ιδρώτα όταν αποφασίσετε να κάνετε μια συναλλαγή μόνοι σας . Εάν θες να σε εξυπηρετούν με ευγένεια πρέπει πρώτα εσύ να είσαι ευγενικός. Πόσοι από εσάς είστε σωστοί και ευγενικοί με τον κάθε υπάλληλο; Είτε τραπεζικό είτε σε σούπερ μάρκετ; συμπεριφέρεστε σαν να σας χρωστάει όλος ο κόσμος γτ εσείς είστε πελάτες και πληρώνετε…. Όλα τα κομπλεξικα σας στον απέναντι. Καλή ώρα ο συντάκτης του κειμένου και όλοι οι υπολοιποι από κατω.
επειδη το εχω αντιμετωπίσει σε καποια αγορά το ξεπερασα με μια απλή μεταφορά κεφαλαιου απο τον εταιρικο μου λογαριασμό στο προσωπικό ταμιευτήριο.
Επισης δεν κατάλαβα την αναφορα για κόπους μιας ζωής και αποταμίευση αφου ο επαγγελματικός λογαριασμός δεν ειμαι ταμιευτήριο. Για αυτό υπάρχει ο προσωπικός που δινει την λυση.
Μου κράτησε το ΑΤΜ τα 250 ευρω όταν προσπάθησα να τα καταθέσω, ενώ μου είπε ότι δεν τα κάνει δεκτά και θα μου τα επιστρέψει!! Εννοείται πως δεν προστέθηκαν στον λογαριασμό μου!! Το πόσο έχω ταλαιπωρηθεί για να βρω μια άκρη δεν λέγεται. Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών η αναμονή ξεπερνάει την μια ώρα και πάλι δεν εξυπηρετούμε γιατί τελικά το κλείνω καθώς μου σπάει τα νεύρα…άθλια κατάσταση!!
Μόλις μπαίνεις στο υποκατάστημα και ρωτάνε τι θέλεις είναι να κάνουν νόημα μεταξύ τους να κλείσεις ραντεβού για μετά από 20 μέρες .Όταν ρωτάς πώς θα γίνει το αίτημα σου και ζητάς παραπάνω εξηγήσεις είναι τουλάχιστον αγενείς και απότομοι .
Καταλαβαίνω ότι ίσως να είναι υποστελεχωμένα τα υποκαταστήματα αλλά και ο κόσμος που βάζει τα χρήματα του δεν φταίει να του φέρονται με αυτό τον τρόπο
Έχει καταντήσει η χειρότερη τράπεζα για συναλλαγές εσωτερικού χρεώνει ένα σκασμό χρήματα μεταξύ τραπεζών είτε παραλάβει χρήματα είτε στείλει χρήματα σε Άλλη τράπεζα.
Υπάρχει και μια υπηρεσία άμεσων πληρωμών που λέγεται Iris και πληρώνεις στη στιγμή χωρίς όριο χρημάτων και χωρίς προμήθεια. Οι κάρτες γενικώς εχουν όρια δεν ειναι λογαριασμοί. Το ότι η ΑΑΔΕ θέλει μέρες για να δει μια πληρωμή που έχει γίνει μέσω τραπεζας ειναι επισης ενδιαφερον. Δηλαδη μαλλον δεν εχουν συστήματα. Παίρνει το εξτρε καποιος υπαλληλος και περναει τις πληρωμές.