Με όλο και περισσότερους να προσπαθούν να μπουν στα μετρό και στα λεωφορεία χωρίς εισιτήριο, οι φορείς διαχείρισης των αστικών συγκοινωνιών αναζητούν τρόπους προκειμένου να καταπολεμήσουν το φαινόμενο, ένα φαινόμενο που στερεί σημαντικά έσοδα από αυτούς, τα οποία θα μπορούσαν να διατεθούν για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Αυτό είναι το νέο Piraeus bank app

Οι προσπάθειές τους επικεντρώνονται κυρίως στην ενίσχυση των ελέγχων, στην τοποθέτηση μπαρών στις πύλες εισόδου για την αποτροπή της παράνομης διέλευσης. Πρόκειται, ωστόσο, για μέτρα που, σύμφωνα με τη Μητροπολιτική Αρχή Μεταφορών της Νέας Υόρκης (MTA) που διαχειρίζεται το μετρό, τα λεωφορεία και τις προαστικές σιδηροδρομικές γραμμές της πόλης, δεν επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα και επομένως αποφασίστηκε να υιοθετηθεί μια διαφορετική προσέγγιση: H MTA θα επιδιώξει να αλλάξει τη συμπεριφορά των επιβατών και για το σκοπό αυτό θα προσλάβει έναν σύμβουλο ο οποίος θα πρέπει να δημιουργήσει στρατηγικές για να πειστούν οι πελάτες να «κόψουν» εισιτήριο.

Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Το πρόβλημα απασχολεί έντονα και τη ΣΤΑΣΥ η οποία προ μηνών είχε ανακοινώσει μέτρα για την καταπολέμηση του φαινομένου. Συγκεκριμένα, αύξηση του αριθμού των ελέγχων για κόμιστρο, αύξηση του αριθμού των εργαζομένων στο σώμα ελεγκτών, που από 45 εργαζομένους έφθασε να αριθμεί 122, ενώ υπάρχει πρόβλεψη και για άλλη αύξηση μέσα στο 2024 ενώ από το Νοέμβριο του 2023 έχουν δημιουργηθεί σε κεντρικούς σταθμούς του Μετρό, ειδικές ομάδες για την αποτροπή της παράνομης διέλευσης επιβατών.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

23 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Από 45 σε 122 ελεγκτές για πόλη 3 εκατομμυρίων ΗΑΗΑΗΑΗΗΑΗΑΗΗΑΑ καλό αστείο, για πείτε το αληθινό νούμερο.. Α δεν κάνατε πλάκα ε;

  2. Εκτός από ελέγχους να βάλουν επιπλέον δρομολόγια. Κάθε μέρα στοιβαζοματσε σαν σαρδέλες στον ηλεκτρικό και στα λεωφορεία. Γιατί να κόψουν εισητηρια για αυτά τα άθλια μέσα μεταφοράς? Βελτιώστε τις υπηρεσίες και διεκδικήστε αύξηση κερδών.

    • Και ποιος θα πληρώσει τα έξτρα δρομολόγια, με εξτρα μέσα και έξτρα οδηγούς? Το λεφτόδεντρο?

      • Η ΟΣΑ που μας λέει που φτιάχνουν το νέο μέτρο και εμείς εδώ και πόσα χρόνια ζηταμε την αύξηση δρομολογίων σε λεωφορεια και μέτρο.

    • Ακριβώς τίποτα δεν άλλαξε από το 1970_σημερα σαν σαρδέλες ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες μόνο οι ηλεκτρονικές πινακίδες σε πόση ώρα θα έρθει το λεωφορείο γεμάτο και υπέρβαρο!

    • Μα η σαρδελοποίηση είναι συνέπεια των τζαμπατζήδων. Αν οι περισσότεροι επιβάτες δεν χτυπάνε εισιτήριο, το λεωφορείο φαίνεται στο σύστημα ότι πηγαινοέρχεται άδειο, άρα γιατί να πυκνώσει τα δρομολόγια ο ΟΑΣΑ;

  3. Δυστυχώς όλοι εμείς που βγάζουμε κάρτες του ΟΑΣΑ για εμάς και τα παιδιά μας είμαστε τα κορόιδα!!!!
    Έχω απευθυνθεί πολλές φορές στον ΟΑΣΑ για το θέμα αυτό χωρίς αποτέλεσμα.
    Και το θέμα είναι πως όλοι αυτοί που δεν πληρώνουν έχουν και το θράσος να απαιτούν και καλύτερες συγκοινωνίες και να σε σπρώχνουν για να περάσουν

    • Συγνωμη που παρεμβαινω αλλα εαν το δειτε σφαιρικα εχετε απολυτο δικιο αλλα ….. με τοσο χρημα που πεφτει στις συγκοινωνιες θα επρεπε τουλαχιστον να μας εξυπηρετουν κατάλληλα και οχι συμπεριφορες σαν να ειμαστε ζωα( καθε φορα ακους στον ταδε σταθμό ο ανελκυστήρας δεν λειτουργει και ειμαι αμεα ,στους σταθμους που λειτουργει ο ανελκυστηρας τρεχουνε ολοι οι ασχετοι και ολοι αυτοι που δεν θελουν να περπατησουν τον γεμιζουν σε κοιτουν οι κυριες με μισο ματι που ποιός εισαι εσυ που θες και ανελκυστηρα ;;;; ειμαι αμεα!!!! Για να βρω τουαλετα στους σταθμους των μετρο και των λεοφορειων κυκλοφορω με το τενα αγκαλια για να μην κατουρηθω και με ρωτουν ευλαβικα και καλοσυνατα ποιος ειναι ο αμεα και μολις απαντω” εγω” με κοιτουν με εκπληξη και αλλότε μου προτεινουν ευγενικα τον επομενω σταθμο!!!!!(αφου εχω αφοδευσει επανω μόυ…) ε λοιπον κυριοι βαλτε και στης σκαλες περισσοτερο προσωπικο να μας ανεβοκατεβαζει κλοτσιδων γιατι δεν λειτουργει το αφοδευτικων συστημα σας και προτεινεται οσοι εχουν κινητικα προβληματα να καθονται σπιτι και στα αυγα τους αααα και εαν εχουν αναγκη να παρουν και τα παιδια μαζι ζητηστε και απο τους μικρους υπερηρωες κομιστρον διπλασιο διοτι εκαναν τα παντα για να βοηθησουν τον μπαμπα ή την μαμα να φτασει ασφαλεις στο γιατρό!!!!! Αισχος με τα κ συστηματα σας προυχωντες….

  4. δηλαδή,πιστεύετε ότι χωρίς συνεχείς ελέγχους,και αυστηρά πρόστιμα,θα τους πείσετε να πληρώνουν εισιτήριο………λυπάμαι για όσα νέα παιδιά,θα υποχρεωθούν να ζήσουν σε αυτή τη χώρα………

    • Για τα λεωφορεία πρεπει να εχει ενδιαφέρων ο οδηγος οσο αφορα το κόμιστρο. Οσο δεν τους απασχολεί δεν θα γινει κατι.

  5. Οι ανελκυστήρες και οι κυλιόμενες σκάλες δεν λειτουργούν επανειλημμένα, με αποτέλεσμα να μην μπορουμε να εξυπηρετηθούμε όλοι εμείς που έχουμε κινητικά προβλήματα. Τα λεωφορεία έρχονται ότι ώρα θέλουν (δεν είναι ποτέ στην ώρα τους. Προσωπικά, κατά μέσο όρο περιμένω το λεωφορείο 40 λεπτά και δεν παίρνω μόνο ένα λεωφορείο για να πάω στη δουλειά μου). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να κοντεύουμε να πεθάνουμε από ασφυξία από το στρίμωγμα. Γιατί έχουν την απαίτηση, λοιπόν να πληρώνουμε εισιτήριό; Όταν παίρνεις μισθό 700 ευρώ (και εχεις να πλυρωσεις με αυτα νοίκι, ρευμα, λογαριασμούς, σούπερ μάρκετ κτλ) δεν δίνεις τα λεφτά που δεν έχεις για να βγάλεις εισιτήριο σε ΜΜΜ τα οποία υπολειτουργουν. Ας μην προσλαμβάνουν ελεγχες, ας τα δώσουν αυτά τα χρήματα να αναβαθμίσουν τα ΜΜΜ και όταν τα αναβαθμίσουν τότε να ζητάνε.

  6. Με τόσα λεφτά που έχουμε δώσει και έχουμε πληρώσει θα έπρεπε να λειτουργούσαν στην εντέλεια.μαλλον κάποιοι τα τρώνε…

  7. Αν δουλεύεις έχεις λεφτά να βγάλεις εισιτήριο αν είσαι άνεργος σου δίνουν δωρεάν κάρτα για τα μέσα συγκοινωνιών .άρα γιατί να μην έχουμε εισιτήριο?

  8. Hγκρινια και η μιζερια ειναι εθνικο μας προιον. Σαφως υπαρχουν τροποι μειωσης των τζαμπατζηδων. Το μετρο ηταν ενα τεραστιο εργο που συνεχιζεται. Οσοι σπο μας ειναι ανω των 30 θα θυμουνται την προ μετρο εποχη .Εξαλλου υπαρχουν για τους νεωτερους οι παλιες ελληνικες ταινιες για να δουν τι γινοταν στα αστικα λεωφορεια και τρολευ. Ασ σταματησουμε τη προσπαθεια μηδενισμου των παντων Παναγιωτης

  9. Μιλάμε για άρθρο – κωμωδία.. Αν δεν έχετε κάτι να γράψετε ρε παιδιά, αφήστε το καλύτερα.. Ένας αχταρμάς από ευχολόγια και “ειδήσεις” που δε λένε τίποτα..

  10. Θα πρέπει να μπει ένα σύστημα που να πληρώνεις σύμφωνα με την διαδρομή που κάνεις πχ δεν είναι σωστό για μια δύο στάσεις να πληρώνεις το ίδιο κόμιστρο σαν να κάνεις μεγάλη διαδρομή!!

  11. Αλλο ενα κλικμπειτ αρθρο αοριστολογίας με παραπλανιτικο τίτλο, ωραια δημοσιογραφία! μπραβο σας!

  12. Εδώ πήραν 160 ηλεκτρικά λεωφορεία για την Αθήνα και 120 για την Θεσσαλονίκη και φυσικά πέταξαν τόσα χρήματα για τα οχήματα αυτά χωρίς να υπάρχουν οι απαραίτητες προϋποθέσεις που είναι οι φορτιστές. Βρε ανύπαρκτο κράτος πρώτα φτιάξε τις κατάλληλες υποδομές και μετά φέρνεις οχήματα ηλεκτρικά.

  13. Εγω που ειμαι περιστασιακος χρηστης, μπορει καμια μπορει και 3-4 φορες το χρόνο, για να βρω εισιτήριο πρεπει να φτασω μεχρι το μετρο ειτε με τα πόδια ειτε χωρις εισιτήριο στο λεωφορείο.
    Δεν εχω λογο να βγαλω καρτα ουτε να παρω πενταδες η δεκάδες εισητηρίων απο κάποιο κατάστημα πωλησης (δεν εχουν λιγοτερα).
    Ας βαλουν μεσα στα λεωφορεία μηχανηματα εκδοσης εισητηρίων μιας χρησης 90 λεπτών μονο με χρηση καρτας για να μην ειμαστε λαθρεπιβάτες και βρεθούμε να τσακωνόμαστε με ελεγκτές γιατι δεν εχουμε εισιτήριο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.