Σε καταγγελία στο Instagram προχώρησε το iFixit, που παρατήρησε πως αρκετά iPhones που έχουν επισκευαστή με μπαταρίες τρίτων κατασκευαστών, σταματάνε να αναβαθμίζονται. Στην θεωρία, η Apple σταμάτησε να βάζει φραγμούς στις επισκευές των συσκευών της και αυτό δεν θα έπρεπε να συμβαίνει, όμως σύμφωνα με το iFixit, το έχουν δει να συμβαίνει αρκετές φορές για να το αγνοήσουν.

Μέχρι στιγμής δεν έχουν καθορίσει σε ποιες περιπτώσεις συμβαίνει κάτι τέτοιο, ενώ στα σχόλια διαβάζουμε πως αυτό το κάνει η Apple για να αποτρέψει τις βλάβες στην συσκευή από κινητά που έκλεισαν κατά την αναβάθμιση λόγω κακής μπαταρίας που δεν παρέχει την απαιτούμενη αυτονομία.

Άλλος χρήστης αναφέρει το ίδιο πρόβλημα με Apple Watch, που άλλαξε μπαταρία με κάποια τρίτου κατασκευαστή και δεν αναβαθμίστηκε ποτέ, παρά τις προσπάθειές του από διαφορετικές συσκευές.

Γενικότερα η Apple έχει τρόπο να γνωρίζει αν η συσκευή έχει εξαρτήματα τρίτων κατασκευαστών. Στο παρελθόν είχαμε περιστατικά που αν γινόταν χρήση οθόνης τρίτου κατασκευαστή, δεν άναβε το τηλέφωνο. Τώρα όμως, έχει υποχρεωθεί από την Ε.Ε. να παρέχει στον χρήστη την δυνατότητα να επισκευάζει την συσκευή του όπως αυτός επιθυμεί, για αυτό φαίνεται πολύ παράξενη αυτή η καταγγελία. Όταν μάλιστα είναι από το iFixit, που περνάνε από τα χέρια τους χιλιάδες συσκευές για επισκευή, τότε μάλλον κάπου έχει κάνει λάθος η Apple.

Παρήγγειλε iPhone 15 Pro Max από την Apple και του πήγε Android τηλέφωνο

Στο άθρο που δημοσιεύει το iFixit στη σελίδα του αναφέρει πως τα προβλήματα άρχισαν από το καλοκαίρι, με την συσκευή να πετάει μήνυμα πως δεν είναι συνδεδεμένη στο διαδίκτυο οπότε δε μπορεί να αναβαθμιστεί. Βέβαια η συσκευή φαίνεται πως είναι κανονικά συνδεδεμένη.

Το πρόβλημα είναι μόνο για τις OTA αναβαθμίσεις, από το iPhone 11 και μετά και μόνο στα ευρωπαϊκά τηλέφωνα, αφού τα τηλέφωνα από ΗΠΑ και Ασία, δεν παρουσίασαν το πρόβλημα.

Όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότερες συσκευές που έχουν αλλαγμένες μπαταρίες παρουσιάζουν το πρόβλημα. Ο μόνος τρόπος να αναβαθμιστεί η συσκευή είναι μέσω iTunes, που προϋποθέτει σύνδεση με δικό μας υπολογιστή. Λέμε δικό μας υπολογιστή γιατι θα πρέπει να κάνουμε login με το Apple ID μας, που σημαίνει πως η εφαρμογή θα έχει πρόσβαση σε όλα μας τα δεδομένα.

Γενικά πάντως, καλό είναι να εμπιστευόμαστε το επίσημο service για τις συσκευές μας, ώστε να είμαστε σίγουροι πως έχουμε αυθεντικά ανταλλακτικά και πως η επισκευή γίνεται με την προβλεπόμενη διαδικασία και η συσκευή θα είναι σαν καινούρια. Έχουν δει πολλά τα μάτια μας τόσο καιρό, από συσκευές που δεν είναι πλέον αδιάβροχές μετά την επισκευή, μέχρι και συσκευές κολλημένες με κόλα στιγμής.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.