Στις 18 Νοεμβρίου, το YouTube ενημέρωσε τους όρους χρήσης του ως υπηρεσία. Η ενημέρωση είναι μικρή, αλλά περιέχει μία πολύ σημαντική αλλαγή. Στο δεύτερο τμήμα της ανακοίνωσης των αλλαγών, η πλατφόρμα αναφέρει: “ads can now appear on videos from channels not in the YouTube Partner Program (YPP), and we will begin gradually placing ads on brand safe videos.” Τι σημαίνει αυτό;
Μέχρι τώρα, ο δημιουργός του κάθε βίντεο αποφάσιζε αν θέλει να εμφανίζονται διαφημίσεις ή όχι. Από εδώ και πέρα, το YouTube θα δείχνει διαφημίσεις σε όλα τα βίντεο, είτε έχει επιλέξει ο δημιουργός να εμφανίζονται είτε όχι.
Πολλοί δημιουργοί συγκεντρώνουν χρήματα μέσω σελίδων όπως το Patreon και αυτό τους επιτρέπει να μην βάζουν διαφημίσεις στα βίντεο τους και να προσφέρουν στους ακολούθους τους μία ήρεμη, χωρίς διακοπές θέαση. Τώρα, οι θεατές θα είναι αναγκασμένοι να βλέπουν διαφημίσεις, έστω στην αρχή των βίντεο, για μερικά δευτερόλεπτα – αν δεν είναι καμία δίλεπτη που δεν μπορείς να κάνεις skip.
Το YouTube ισχυρίζεται ότι προσπαθεί να βελτιώσει το σύστημα των διαφημίσεων – κυρίως για τους διαφημιζόμενους – αλλά κανείς δεν ξέρει που θέλει να καταλήξει. Όπως και να έχει, οι δημιουργοί μπορούν να κάνουν αίτηση για το πρόγραμμα partner, ώστε να λαμβάνουν έσοδα από διαφημίσεις. Μέχρι να πιάσουν τους στόχους που θέλει το YT, απλώς η πλατφόρμα παίρνει όλα τα έσοδα από τις αναγκαστικές διαφημίσεις.
Η αλλαγή έχει γίνει ήδη στους δημιουργούς από τις ΗΠΑ και μέσα στο 2021 θα εφαρμοστεί σε όλα τα κανάλια.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.