Σε αδιέξοδο βρίσκονται οι επιχειρήσεις οι οποίες συνεργάζονται με την γνωστή πλατφόρμα του skroutz.gr, με την εταιρεία να τους ζητά μέχρι την 1η Μαρτίου του 2023 400 ευρώ και ΦΠΑ ως ετήσια συνδρομή.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα dikaiologitika.gr, ο πρόεδρος του Συλλόγου αυτοαπασχολούμενων επαγγελματικών και εμπόρων του Δήμου Αθήνας αναφέρει ότι το αφήγημα πως το ηλεκτρονικό εμπόριο θα αποτελούσε τη σωτηρία τους, γκρεμίζεται.
Με τα HUAWEI WATCH GT 3 ζεις την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου έξω από τα καθιερωμένα πλαίσια
«Οι μικρές επιχειρήσεις που συνεργάζονται με το Skroutz δεν θα τα καταφέρουν. Οι μεγάλες δεν έχουν καμία συνεργασία με την εφαρμογή, μιλάμε για μικρότερες. Οι μεγαλύτερες ίσως αντέξουν σε αυτόν τον ανταγωνισμό δεδομένης της αλλαγής στην πολίτικη των εφαρμογών. Ουσιαστικά η διαφήμιση ότι η «σωτηρία» μας ήταν η ψηφιακή μετάβαση και το ηλεκτρονικό εμπόριο πάει περίπατο».
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
δηλαδη οι επιχειρησης δεν μπορουν να πλεροσουν 400 ευρω τον χρονο ????? να μου πεις ειναι τεραστιο το ποσον και πως θα πλερωσουν τους υπαλληλους με τετοιο υπεργογκο χαρατς. ΝΑΙ εχουν δικιο ! λευτερια στα μικρομάγαζα
χαχαλούλη η μέση χρέωση ανά προϊόν ειναι 13% με 16% συν τα 400 ένας μικρός έμπορος δεν τα κάνει για να τα δώσει
Η λύση είναι μία … μάρκετινγκ μόνος σου και άντε για από την πλατφόρμα.
Είναι δύσκολο και θέλει gats αλλά αυτή είναι η σωτηρία.
Μετά από μερικούς μήνες δουλειάς ξυπνάω το πρωί και δεν περιμένω τον άχρηστο πελάτη του Σκρουτζ αλλά επιλέγω το πελατολόγιο μου!
Αυτό έκανα εγώ τουλάχιστον.
Περισσότερο σε ξεσκαρτάρισμα μου κάνει για να γλυτώσει απο λιμοκοντόρους και απατεωνες επιχειρηματιες το Skroutz.
Αμα δεν εχεις σαν επιχειρηση 400 ευρω ΤΟ ΧΡΟΝΟ για να εχουν προσβαση οι υποψηφιοι πελάτες στην επιχειρηση σου, μεσα απο ενα δικτυο σαν το skroutz…άστα-βράστα.
Πούλα κουλούρια.
Και γιατί είναι άχρηστος πελάτης, αυτός που θα ψάξει ένα προϊόν στο σκρουτζ;;;
Η προμηθεια ανα πωληση ειναι 9 % , συν η χρεωση ανα κλικ χωρις αγορά, συν ετησια συνδρομή, αθροιστικά ειναι μεγαλο το κόστος. Το Σκρουτζ θα έχει οχι καλα και οικονομικά προϊόντα μέσα. Αλλιως πως θα βγει? Επισης προπληρωνεται για παραγγελιες αντικαταβολων και γενικα προπληρωνεται πριν λαβει τα χρήματα το κατάστημα! Δυστυχως την ψωνισανε λιγο. Αντι για Σκρουτζ προτείνω να λέγεται ο extra-large.gr
Το SKROUTZ καβάλησε το καλάμι γενικώς. Δεν ξέρω τι κάνει με τα μαγαζιά που συνεργάζεται, αλλά είναι πανάκριβο και στα μεταφορικά του. Έχει γεμίσει SKROUTZ lockers και ζητάει ως ελάχιστο ποσό για πακετάκια τα 3€. Δυστυχώς δεν υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός απέναντι του γι’αυτό πράττει έτσι.
Άσχετα με το αν έχει ή όχι να τα δώσει η επιχείρηση είναι νταβατζιλικι απ’ το πουθενά
Το ΣΚΡΟΥΤΖ είναι μονοπώλιο δυστυχώς στην Ελλάδα γι’αυτό κάνει ο,τι γουστάρει. Όχι επειδή θέλει να ξεσκαρταρει τους καλούς εμπόρους κ κακούς όπως αυτό το θεωρεί αλλά εντελη να καταλήξει να είναι υπό την δούλεψή του άλλοι κ να του τα ακουμπάνε χωρίς να κουνησει ούτε το μικρό του δάχτυλακι. Παίρνει ποσοστά προμήθειας από εμπόρους επί της πώλησης και ακουσον άκουσον το υπολογίζει το ποσοστό αυτό μετά ΦΠΑ . Δηλαδή ο έμπορος πληρώνει και τον ΦΠΑ που παίρνει από τον πελάτη στο κράτος (λογικό) και ποσοστό του ΦΠΑ στο ΣΚΡΟΥΤΖ (μη λογικό). Η σχέση πλέον ΣΚΡΟΥΤΖ -Εμπορου έχει ξεπεράσει κάθε όριο και ζητά πλέον και ετήσια πληρωμή?! Νταβατζιλικη στο μεγαλείο του….Ας ξυπνήσει ο κόσμος (έμποροι κ καταναλωτές) λέω εγώ. Ο μόνος κερδισμένος σε αυτό βγαίνει ο μπάρμπα Σκρουτζ.
Ελεύθερη αγορά έχουμε, το Skroutz παρέχει μια υπηρεσία και την κοστολογεί τόσο. Αν γουστάρεις την αγοράζεις, αν όχι κανείς δεν σε υποχρεώνει – πήγαινε στο Best Price, κάνε διαφήμιση, κλπ. Τι θα πει “νταβατζηλίκι”; Σε έπιασαν απ’ τα μαλλιά θες δε θες να τους δίνεις ποσοστό απ’ τα κέρδη ή/και πάγιο; Δε μπορείς ούτε 1.1€ τη μέρα; Κάποιοι δίνουν τόσα και παραπάνω στο κράτος μόνο και μόνο για το δικαίωμα να κυκλοφορούν το ΙΧ τους, που πλέον πιάνει ψίχουλα αν το πουλήσουν, αλλά δεν βλέπω να το κάνει κανείς θέμα. Το κόστος της γραφειοκρατίας που το ξεχνάμε είναι τεράστιο και το κόστος μετακινήσεων & μεταφοράς εμπορευμάτων είναι στο θεό σε σχέση με τις άλλες χώρες λόγω φόρων στα καύσιμα και διοδίων αλλά μόκο, το κακό το Skroutz μας φταίει.
Έξω από τον χορό Alara Kitan πολλά τραγούδια λέγονται.
Το κόστος για μια υπηρεσία που δεν ελέγχει το ποιος κλέβει ΦΠΑ και ποιος όχι , είτε ποιος παιρνει λεφτά και δεν παραδίδει προϊόντα είναι πάρα πολύ υψηλό.
Θα ρίξει αλλού πετονιά η επιχείρηση εκεί που μπορεί να πλερώσεις και όχι τους τζάμπα, σχίσιμο κοστούμι. Γκε κε.
Προσωπικα ειμαι στο σκρουτζ αλλα τελειως επικουρικά.Δεν κανω ουτε το 0.2% των πωλησεων μου απο κει, οποτε θα φυγω και χεσμενους τους εχω, οπως δηλαδή χεσμενο με εχουν και αυτοι.Ωστοσο ειναι αλητηριοι γιατι μπηκα πριν 3 μηνες με το τυράκι οτι «πληρωνεις 1 φορα 200€ και ξενοιαζεις». Και ερχονται τωρα και ζηταν 400€ και ανεβάζουν και τις προμήθειες. Πρακτικα είδαν ποσα τους λειπουν, εκαναν ενα πολλαπλασιασμό υπολογίζοντας και ενα ποσοστο που δεν θα ανανεώσει και έβγαλαν το μαγικό νουμερο.Θεοι!
Shopflix , μπορει να μην ειναι τοσοσ παραμετροποιημενο οσο το skroutz αλλα 3 δορες που εχω παραγγειλει κατι εχει ερθει μπαμ μπαμ και απροβληματιστα
Τελικά εδω μέσα οι μισοί είναι άγνοια και παρόλα αυτά εκφερουν και άποψη
Πρώτον 400€ ετησίως για μια επιχείρηση είναι σχεδόν μηδενικό έξοδο μιας και εάν το διαιρέσεις δια του 12 που είναι οι μήνες μας κάνει 33€ τον μήνα.
Μία μικρή επιχείρηση κάνει τζίρο περίπου 1.000€ την ημέρα.
Που τον μήνα αντιστοιχεί περίπου τις 30.000€ και τον χρόνο περίπου στις 300.000€.
Εάν νομίζετε ότι υπάρχουν επιχειρήσεις που έχουν μικρότερο τζίρο μηνιαίως ή ετησίως να σας ενημερώσω ότι δεν είναι επιχειρήσεις αλλά ήδη πτωχευμενες και καλύτερα να είναι υπάλληλοι γιατί δεν γνωρίσουν από Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οικονομικά.
Στην ζωή τίποτα δεν είναι δωρεάν και τίποτα δεν πρέπει να είναι ναι δωρεάν.
Δεύτερον ακόμη και οι συχνοι πελάτες πληρώνουν ετήσια σύνδρομο 15€.
Τις 2 συνδρομές της πληρώνω ως επιχείρηση αλλά και ως καταναλωτής.
Τα παραπάνω οικονομικά στοιχεία που αναφέρω είναι από την δική μου επιχείρηση.
Για εμένα η αγορά πρέπει να καθαρίσει κάποια στιγμή από τους ψευτο επιχειρηματίες που λειτουργούν μόνο με δάνεια, επιχορηγήσεις και δεν πληρώνουν τους υπαλλήλους και όποιες άλλες υποχρεώσεις έχουν.
Paul εγώ είμαι ήδη στο σκρουτζ και σκέφτομαι να παραμείνω αλλά πίστεψε με αν έκανα 1000 ευρώ την ημέρα θα ήμουν τρισευτυχισμενη
Βρε παιδιά είναι ημερισια χρέωση 1.1 ευρώ αυτό το ποσό. Μπορεί μια επιχείρηση να βγάζει κέρδος ένα ευρώ κάθε μερα για να δίνει στο Σκρουτζ?
Έτσι όπως το πάει η σκτρουτζ. Θα φάει το κεφάλι της. Πείτε μου ένα λόγο να χρεώνει αυτό το χαράτσι. Ήδη παίρνει εναν35% ξεκούραστα από προμήθειες. Όταν επιλέξουν σιγά σιγά άλλες εταιρείες που περιμένουν στην σειρά. Θα είναι αργά
Εγώ είμαι στην εστίαση.Τα ίδια κάνει το e food και τα μαγαζιά δεν βγαίνουν.Οι πελάτες με τις επιλογές τους διαλύουν τα μαγαζιά
Αν παραγγείλεις μέσω σκρουτζ δεν υπάρχει περίπτωση να μην παραλάβεις αυτό που πλήρωσες. Από την πρώτη στιγμή σε ενημερώνουν για την κατάσταση της παραγγελίας. Είμαι συνδρομητής plus και κάνω συχνά παραγγελίες. Τα πάντα για μένα και για το σπίτι, μόνο από εκεί. Σαν καταναλωτής λοιπόν το σκρουτζ μου άλλαξε την ποιότητα της ζωής μου. Από το Πακιστάν της Ευρώπης που ζούσα ξαφνικά το σκρουτζ με έκανε Ελβετό. Λίγα τους ζητάει. Κανονικά τα διπλάσια θα έπρεπε να δίνουν όλοι αυτοί οι άχρηστοι απατεώνες που αν δεν ήταν το σκρουτζ θα ζούσαν μόνο με το ΚΕΑ και το επίδομα ανεργίας.
Βγειτε ολοι οι επιχειρηματιες απο το σκρουτζ αμεσα δεν θελουμε γυφτους πελατες που κανουν συγκριση τιμων!! ολα στο ελλαδισταν υπερ του καταναλωτη υπερ της επιχείρησης τίποτα οικονομισε 1 επιχείρηση (που ούτε καν οικονομισε απλα εκανε τζιρο) εις βαρος 10 φυσικων καταστηματων αυτος ειναι ο σκρουτζ στο ελλαδισταν μονο γινονται αυτα
Η σκρουτζ με αλλά λεγόμενα ξεκίνησε στην αρχή και άλλα γίνανε μετά ..το αποκορύφωμα ειταν όταν πείρε άτομα στην ηγεσία της ..που το μόνο στόχο είχε την εξάντληση τον φόβο ότι αν μιλήσεις θα φύγεις τα λεγόμενα lokers που υπάρχουν είναι ιδέα του διευθυντή της εταιρείας ..και ο ίδιος είναι υπευθηνος γιατης μαζικές απολύσεις ατόμων στην εταιρεία που προσπάθησαν να μιλήσουν για την πίεση την ψυχολογική και την σωματική που ασκουνε κάθε μέρα ….ποιος το ψάξει καλύτερα μπορεί να βρει και πιο φθηνά από την εφαρμογή προϊόντα …εγώ δεν στηρίζω μια εταιρεία λεβιτομο στον εργασιακό τομέα καλό θα ειταν να ενισχύσουμε και μικρομαισεες εταιρείες …και όχι πολυεθνικές με ανθρώπους στην ηγεσία της που τρώνε από δεκα μεριές …εντωμεταξι η ηγεσία στην παρούσα φάση είναι αυτή που θα καταστρέψει σιγά σιγά το όνομα της ….
Από προσωπική άποψη (εργάζομαι σε eshop) το skroutz το μόνο που καταφέρνει τώρα είναι να αυξήσει τις τιμές. Πχ ένα προϊόν τεχνολογίας για το κατάστημα έχει κέρδος 10-15% , τόσο είναι περίπου και η προμήθεια του skroutz(χωρίς το 400αρι), έτσι λοιπόν μέρος αυτής της προμήθειας θα πάει στον πελάτη. Φανταστείτε εχουμε προϊόντα στο κατάστημα που δε μας συμφέρει να τα ανεβασουμε στο skroutz. Με λίγα λόγια αυτή τη ευκολία της σύγκρισης τιμών που ας πούμε προσφέρει το skroutz την πληρώνει ο πελάτης και πολλές φορές (καλάθι του skroutz) δεν αγοράζει καν το πιο φτηνό. Σίγουρα η αγορά χρειάζεται μια απεξάρτηση από τέτοιου είδους μεσάζοντες.
Μπήκα να διαβάσω το ποσό και βλέπω 400 ευρώ. Μας κοροϊδεύετε, δεν έχουν οι επιχειρήσεις να δώσουν 35 ευρώ το μήνα για να υπηρεσία που τους ανεβάζει τις πωλήσεις; Είναι πάρα πολύ εύκολο να φανεί αν αξίζει να τα πληρώσεις ή όχι, βλέπεις πόσες πωλήσεις κάνεις μέσω Σκρουτζ και αν το κέρδος είναι πάνω από 400 ευρώ μένεις, αλλιώς φεύγεις.
Το skroutz είναι απαράδεκτο. Καλό θα ήταν οι καταναλωτές να γνώριζαν πως λειτουργεί και πιστέψτε με κάνεις δεν θα το προτιμούσε. Έχω συζητήσει με καταστηματάρχες που συνεργάζονται και οι περισσότεροι είναι στο όριο να κλείσουν με τη συνεχή αύξηση των τιμών και το παράλληλη συνεχή μείωση του κέρδους (είτε από τους ανταγωνιστές, είτε από το skroutz). Που το χαμηλό τους κέρδος πληρώνει τη προμήθεια. Όσο μπορείτε διεκπεραιωστε τηλεφωνικά τη παραγγελία σας γιατί τουλάχιστον έτσι ο έμπορος δεν θα δουλέψει για το skroutz. Το skroutz παρακολουθεί το καλάθι σας και παίρνει από τον έμπορο το κέρδος του αυτή τη προμήθεια του έως 15% ενώ με το τηλ απλά θα χρεώθηκε 20 λεπτά που μπήκατε στη σελίδα του. Όσο δεν ψωνίζετε online αλλά τηλεφωνικά θα μένει κ ένα κέρδος στον έμπορο για να τον ξαναβρείτε στο μέλλον.
Εμένα μου έλυσε τα χέρια το Σκρουτζ.Γιατι τόσο μιζέρια εδώ στην Ελλάδα;
Χρησιμοποιήστε το Google shopping γιατί τουλάχιστον έτσι δεν θα χρεωθεί ο έμπορος, η την αναζήτηση στη Google. Αλλιώς χτίζετε εσείς το skroutz αλλά κλείνετε τις μικρές επιχειρήσεις και χτίζεται μια άνοδο τιμων που εμείς οι καταναλωτές θα πληρώσουμε μακροπρόθεσμα.
Ήτανε να μην μπείτε στην φάκα τώρα πληρώστε προμήθειες ΦΠΑ διαφημίσεις λειτουργικά έξοδα κάντε μεγάλους τζίρους και στο τέλος zero.Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αργοπεθαίνουν αδυνατώντας να ανταπεξέλθουν αυτά τα δυσβάσταχτα κόστη και οι καταναλωτές με το πενιχρό εισόδημα κυνηγώντας την διαφορά του δυφραγκου ενώ το παιχνίδι παίζεται από τους ίδιους και τους ίδιους.
Ο πελάτης του Σκρουτζ ειναι ο φραγκοφονιας που πουλάει την μάνα του για ένα ευρώ. Και αυτός που λέει πως οποία επιχείρηση δεν έχει 400 , να πάει να πουλήσει κουλούρια, ας πάει ο ίδιος να τα βάλει τα κουλούρια στην πίσω τρύπα του και θα του δώσω εγώ 400 ευρώ
Ρε μάγκες σάμπως δεν γνωρίζατε ότι το efood, wolt, skroutz κλπ είναι οι ‘νόμιμοι’ πλέον νταβατζήδες!
Συγνώμη 400+ΦΠΑ τον χρόνο για να έχουν πρόσβαση σε πελάτες σε όλη την χώρα και βάλε!
Αυτοί οι “έμποροι” δεν κάνουν κάποιου είδους διαφήμιση κάθε χρόνο για να τους γνωρίσει η τοπική αγορά;
Αν δεν μπορούν να στηρίξουν ούτε αυτό τότε έχουν κλείσει αλλά δεν το ξέρουν ακόμα!
Όσοι λένε ότι η χρέωση είναι μόνο 400 ευρώ δεν έχουν καμμία σχέση με το θέμα.
Τα 400 είναι μόνο μια από τις Σκρουτζ χρεώσεις.
Αν είσαι δύο καλάθι τους, πληρώνεις (το κατάστημα) κι ένα σημαντικό ποσοστό.. που ποικίλει ανα κατηγορία προϊόντων.
Επίσης πληρώνεις τα views.
Πολλοί χρησιμοποιούν το Σκρουτζ σαν μηχανή αναζήτησης..
Οπότε πολλά καταστήματα θα πληρώσουν χωρίς να πουλήσουν τίποτα.
Οι πληρωμές στο Σκρουτζ μπορεί να είναι και χιλιαδες ευρώ ακόμη και για μικρές επιχειρήσεις.
Από την άλλη φυσικά, καλά κάνει αφού βρίσκει.
Το πρόβλημα έχει πιο βαθιά ρίζα, λέγεται CVC, και είναι επενδυτές πίσω απο το Σκρουτζ.
Ένας απρόσωπος γίγαντας με επενδύσεις σε όλο τον κόσμο και μοναδικό στόχο την αύξηση των εσόδων και τη μεταπώληση.
Δεν κοιτάνε ανθρώπους μόνο ευρώ.
Στις μαρίνες που έχουν στην Ελλάδα έχουν διπλασιάσει το κόστος ελλιμενισμού εκμεταλλευόμενοι το μονοπώλιο που έχουν και κανείς δεν τους ενοχλεί. Αυτό κάνουν και στο Σκρουτζ.
Δεν ξέρω τι άλλο παίζει από πίσω και τι άλλα πληρώνουν οι εταιρείες στο Skroutz, αλλά έλα τώρα που δεν έχει μια επιχείρηση με e-shop να διαθέσει 400 ευρώ το χρόνο, μην τρελαθούμε. Ούτε 40 ευρώ το μήνα δεν είναι. Το αν είναι νταβατζιλίκι προφανώς και είναι, δεν το συζητώ. Μην λαϊκίζετε όμως.
Το Skroutz είναι το πιο αξιόπιστο site, το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα και είναι Ελληνική εταιρεία. Τώρα οι κομπλεξικοί και οι συνωμοσιολόγοι παντού προβλήματα θα βρούν…
Διακρίνω στα περισσότερα σχόλια άγνοια.
Υπάρχει κάτι που λέγεται κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης, όχι ελληνικός νομικό σε όρος.
Διώκεται με βαρύτατες ποινές, κυρίως διοικητικές αλλά και άλλες.
Η επιχείρηση Σκρουτζ την έχει παραβεί βάναυσα. Υπάρχουν ήδη προσφυγές στην Επιτροπή Ανταγωνισμού. Αν αληθεύουν αυτά που έχω διαβάσει στην καταγγελία το πρόστιμο πρέπει να είναι ανάλογο εκείνου προς την 3Ε.
Βέβαια δεν είμαι αισιόδοξος για την έκβαση. Μετά από 3-4 έτη και αν…, Οι μισοί τουλάχιστον θα έχουν συνθλιβεί.
Και όμως υπάρχει λύση. Η εταιρεία που διοικεί τον Σκρουτζ διεθνώς βγάζει χρήμα.
Μόλις το βγάλει και εδώ θα φύγει.
Η λύση τώρα: Ο Σκρουτζ έχει κάπου 12.000 πελάτες. Αν μαζευτούμε 1.000, λέω αν, γιατί στην χώρα μας είναι δύσκολο να μαζευτούμε 5, τον κάνομε να φύγει πιο γρήγορα. Πρόταση κάνω. Όποιος έχει e-shop ας το σκεφτεί και ας μου γράψει.
Το σίγουρο είναι ότι αν πουλάς μέσω Σκρουτζ 10 πωλήσεις και η αξία είναι κάτω των 20 € δεν έχεις μέλλον. Οι προμήθειες δεν είναι 9%. Είναι από 6 μέχρι και 18% τουλάχιστον στα δικά μας είδη.
Το cost per click ήταν χρέωση κατηχητικού. Το σημερινό, εγγραφή κατ’ έτος και προμήθεια είναι από 15 έως και 100% για τις μικρές αξίες.
Παρακαλούνται λοιπόν οι χρήστες του Σκρουτζ να απέχουν των σχολίων. Έτσι και αλλοιώς για αυτούς ένα 0,05 € είναι αρκετό για τους περισσοτέρους. Ούτε ποιότητα, ούτε εξυπηρέτηση, ούτε ασφάλεια τους ενδιαφέρουν. Επί πλέον, αν διαβάσει κανείς τις κριτικές τους αρχίζουν και τελειώνουν σε ένα η δύο προβλήματα: Καθυστέρηση ή δεν με ικανοποιεί το προϊόν. Και τα περισσότερα για 3-5 € αξίας προϊόντα.
Η μητέρα μου έλεγε: Εγώ στραβός κουτσός, εσύ βλέπε και αγόραζε.
Οι αρχαίοι Ρωμαίοι το όριζαν ως Emptor
Μερικοί μιλάτε μόνο για να πιστέψετε πως είστε παντογνώστες, 400 ευρω εδω 400 ευρω εκει προμηθειες τραπεζών με το ετσι θελω φορολογια στα υψη ρευμα ακριβεια φτωχοποιηση του υποτιθεμεξου αγοραστικου κοινου και χιλια αλλα δυο και καποιοι λετε αν δεν εχει 400 ευρω τι το κραταει ανοιχτο, για να επιβιωσει βρε μπαγλαμαδες ουτε εφοριες πληρωνει ουτε ενφια ουτε τεβε και θα βρει για το καθε μπαγλαμα σκρουτζ που την ειδε εξουσια ενα εξτρα οοσο 400%?
Mεσω skroutz αγόρασα και πλήρωσα από έναν ΑΠΑΤΕΩΝΑ, κάποιο προϊόν.Αλλο παρήγγειλα, και πλήρωσα και άλλο παρέλαβα…επικοινώνησα με skroutz, και χωρίς πολλά πολλά, συμφωνήθηκε επιστροφή του προϊόντος και επιστροφή των χρημάτων…..αυτό είναι κάποιο απ αυτά που προσφέρει ο skroutz…..τώρα οποίος καταστηματαρχης δεν το χρειάζεται, ας φύγει από το skroutz, για να γλυτώσει και τον μισό καφέ την ημέρα.
Εχω eshop και δεν μπήκα ποτέ μου στο Σκρουτζ ή άλλη πλατφόρμα. Δεν γουστάρω τους μεσάζοντες.
Και εμείς τα μαγαζιά, μεσάζοντες θεωρούν ότι είμαστε, αλλά ρίχνουμε τα λεφτά μας σε εμπόρευμα και περιμένουμε να πουληθούν. Υπαρχουν πολλα λειτουργικά έξοδα, ενοικια, υπάλληλοι, ΔΕΗ, τηλέφωνα, Επιμελητήριο, εφορία, ΕΝΦΙΑ, λογιστης, χασούρα κ.α.
Οι μεσάζοντες πάντα μίζα θέλουν.
Το ποσοστό που παίρνουν, προτιμώ να το χαρίσω στο πελάτη μου γιατί θα πιάσει τόπο. Και θα βοηθηθεί και θα το εκτιμησει!
Εσεις οι καταναλωτές προτιμήστε να ψωνίζετε εκτός πλατφορμών και θα δείτε ότι όταν χτιστεί σχέση εμπιστοσύνης με ένα ιντερνετικο μαγαζί, (έστω και απο το τηλέφωνο) δεν υπάρχει περίπτωση να μην σας φτιάξει την τιμή ή να σας κοροϊδεύει. θα σας προτείνει πάντα το καλύτερο προϊόν για τις ανάγκες σας. Εγω τουλάχιστον έτσι κάνω στους πελάτες μου και όλοι μου απευθύνονται με το μικρό μου όνομα, το ίδιο και εγώ.
Ακου όνομα μεσάζοντα….Σκρουτζ!!! Ο βασιλιάς της μιζας που κάνει βουτιά στο χρήμα
Όταν κάποιος μιλάει για “τον άχρηστο πελάτη του Σκρουτζ” μάλλον είναι ο ίδιος άχρηστος
Ο πελατης του scroutz, εσεις εκει οι εξυπνοι που λετε εξυπναδες ειναι μάγκας.Ρε μπαγλαμαδες δε θα κανουνε συγκριση;Θα δίνουμε οσα ζητάτε εσεις;……
1) “οι πελάτες του Σκρουτζ είναι άχρηστοι και φραγκοφονιαδες”.
Ας ΕΙΜΑΣΤΕ ότι θέλουμε. Όταν ένα προϊόν κάποιος το πουλάει 340€ κι ένας άλλος το πουλάει 380€, θα ΕΠΙΛΕΞΩ το φθηνότερο ΦΥΣΙΚΑ, όπως θα έκανε ο καθένας σας κύριοι που κατηγορείτε ΑΥΤΟΥΣ που σας τα ακουμπάνε. Καλό θα ήταν να αναφέρετε κ το όνομα της επιχείρησής σας να ξέρουμε κι εμείς με ποιους εχουμε να κάνουμε!!!! Ή μήπως εσείς επιλέγετε τους ακριβούς προμηθευτές επειδή είστε large??? Ρε ουστ
2) Στο efood που ανέφεραν κάποιοι, γίνονται τα ίδια. Και πάλι τα βάζετε με τους καταναλωτές. Με τους ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ. Αν δε σας αρέσει, βγείτε από τις πλατφόρμες αυτές αφού μαζεύονται άχρηστοι πελάτες. Γιατί δε μειώνετε τις τιμές σας ΕΚΤΟΣ πλατφόρμας??? Όταν εγώ ο άχρηστος και φραγκοφονιας καταναλωτής δω το τάδε προϊόν στην πλατφόρμα με ΠΡΟΣΦΟΡΑ και μπω στον τιμοκατάλογο κ το δω σε κανονική τιμή, πείτε μου γτ να επιλέξω το ΙΔΙΟ προϊόν από το ΙΔΙΟ μαγαζί με ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ τιμή!!!!
3) Ο άλλος λέει για 1000€ ημερησίως και βάζει χέρι στους άλλους που “αποκλείεται να μη βγάζουν τόσα”. Θα έπρεπε πραγματικά να ντρέπεσαι γιατί δε γνωρίζεις το μανίκι που τραβάει ο καθένας!!!!
4) είμαι γενικώς κατά των πλατφόρμων αυτών, αλλά εξυπηρετούν στο να συγκρίνεις. Όχι για τη διαφορά των 2€ αλλά κι από τα ΣΧΟΛΙΑ που έχουν. Το 90% των προϊόντων που έχω αγοράσει, τα επιλέγω βάσει του Σκρουτζ κι ύστερα μπαίνω στο site του συγκεκριμένου καταστήματος που επέλεξα μέσω του Σκρουτζ. Αν δω άλλη τιμή πάω στο επόμενο κτλ. Τόσο απλά!!!
Τα 400€ που λένε είναι νταβατζηλικι εννοείται. Αλλά δε φταίνε μόνο οι καταναλωτές γι’αυτό. Για να μπει ο καταναλωτής σε κάποια πλατφόρμα, ΠΡΩΤΑ έχει γίνει εγγραφή από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος στην πλατφόρμα!!!!!! Για εξυπηρέτηση των καταστηματαρχών ξεκίνησε αυτό κι ακολούθησε ο πελάτης.
Όσοι λέτε ότι είστε επιχειρηματίες και δεν μπορείτε να πληρώσετε τα 400€ απλά δεν είστε επιχειρηματίες.
Κλείστε τα μπουρδελα σας και γίνεται υπάλληλοι.
Όλο γκρίνια, μιζέρια, δεν θέλετε να πληρώνετε τίποτα παρά μόνο να κερδίζετε εις βάρος των άλλων και στο τέλος να συνεχίζετε να παραπονιέστε.
Ελεος ποια είστε άχρηστοι και δεν κάνετε για τίποτα.
Σας αξίζει να είστε Άνεργοι και χωρίς επίδομα.
Μπουρδελα…
ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΚΡΟΥΤΖ: Δεν έχεις ιδέα από εμπόριο, δεν έχεις ιδέα από το επιχειρείν στην χώρα μας και πιθανότατα σε χαρτζιλικώνει το κόμμα σου για να ποστάρεις. Οκ δεκτό, μεροκαματάκι μαύρο βγάζεις και μαγκιά σου
Δεν θα πω κάτι άλλο, αν θέλεις όμως να σου το αναλύσω περαιτέρω με έναν ωραίο διάλογο και με αποδείξεις κτλ τις υποχρεώσεις ενός επαγγελματία και το τι του μένει (καθαρά) κάθε μήνα, πες μου να σου δώσω με προσωπικό email τα στοιχεία μου ώστε να μιλήσουμε.
Και ναι αν μπορούσαμε όλοι να γίνουμε υπάλληλοι με αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και νόμιμες ώρες εργασίας με προοπτική εξέλιξης να είσαι σίγουρος θα το είχαμε κάνει και θα είχαμε το κεφάλι μας ήσυχο.
Τώρα αν μιλάς εκ του ασφαλούς από μια θέση δημοσίου υπαλλήλου που πιθανόν σε βόλεψε κάποιος τότε δεν έχω να πω κάτι άλλο μαζί σου. Συνέχισε το γλύψιμο.
Καλή συνέχεια
Είμαι καταστηματάρχης αλλά και πελάτης στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Πουλάω OnLine πολύ πριν υπάρχει scroutz.Εχω πουλήσει σε όλες της πλατφόρμες που υπάρχουν παγκόσμια οπότε έχω και άποψη. Και έχω να πω τα εξής.
Το λειτουργικό της πλατφόρμας είναι απαρχαιωμένο σε φάση 90s,δεν έχει καν να επεξεργαστής μαζικά τα προϊόντα.
Έπειτα για τα τυπακια που υποστηρίζουν ότι και καλά εάν το μαγαζί δεν έχει 400 ευρώ και πιστεύουν ότι είναι έτσι απλά τα πράγματα επειδή αυτοί είναι τσιπίδες και ψάχνουν να γλυτώσουν 1 cent χωρίς να περιλαμβάνουν καν τον παράγοντα Services .ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ
Τον ellon mask του μάνατζμεντ, θα ήθελα να τον δω χωρίς τα λεφτά του μπαμπά.
Πάμε στην πλατφόρμα , όταν κάποιος συνεργάτης σου στέλνει μήνυμα ότι την είδα ξαφνικά να σε χρεώνω 400 ευρώ + γιατί θα σου προσφέρω καλύτερες υπηρεσίας, εκεί το σκέπτομαι και λέω ok.
Καλά ως εδώ ,πάμε στο τι γίνεται. Αφού έχω πληρώσει τη 500, πάω να ανεβάσω νέο προϊόν και μου γραφεί ότι αυτό δεν είναι εφικτό γιατί την είδαμε ότι αυτό το προϊόν δεν πουλάει.
Εκεί ξεφεύγεις από νταβαντζης και αρχίζει η απατή, πριν πληρώσω τα 500 δε μου ανέφερε κανένας ότι δε θα έχω πλέον τη δυνατότητα να ανεβάσω καινούργια προϊόντα, με πρώτο αποτέλεσμα να μην υπάρχει καμία περαιτέρω αναπτύξει στο κατάστημα μας μέσα στην πλατφόρμα ,δεύτερον να δίνεις προβάδισμα στους ανταγωνιστές, και 3 να μην μπορείς να πιάσεις ποτέ τους στόχους για την υποτιθέμενη εκπτώσεις που σου παρέχει το πρόγραμμα gold (-12%.)
Εκεί πιστεύω ότι υπάρχουν και νομικά ζητήματα.
Έπειτα πάμε στο ζήτημα του support
Προσπαθείς να τους πάρεις τηλεφωνώ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ !! 3 φορές αναμονή 45 λεπτά μέχρι που κλεινή το τηλέφωνο από μόνο του.
Στέλνεις μνήμα ότι μεταφορικά δεν ήρθε να παραλάβει και σου απαντάνε μετρά από 5-6 μέρες ότι στο σύστημα μας φαίνεται ότι όλα είναι οκ ήρθε(μετα από 6 μέρες) χαχχαχα
Ο καθένας ότι κατάλαβε.
Συμπερασματικά, θα συνεχίσω να είμαι εκεί μέχρι να περάσουν την κόκκινη γραμμή, γιατί μπορώ !Τα προϊόντα μας δίνουν αξία στην πλατφόρμα, όταν κάποιος μπορεί να βρει προϊόντα έκτος του iphone 3005
Η πλατφόρμα χωρίς τα προϊόντα είναι αέρας κοπανιστός.
Παράνομους Νταβαντηδες έχουμε τους δικούς μας, δε θέλουμε άλλους.
Τελικός στους νέους πωλητές εάν με ρωτάγατε τη συμβουλή μου.
Αφήστε τους τελευταίους ,κάνε πρώτα το δικό σας μαρκετινκ ,δουλειά κτλ Μην ξοδεύεται χρόνο πάνω στην πλατφόρμα.
ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΟΙΟΠΗΣΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΕΙΣΤΕΥΤΕΙΣ ΠΙΑ ΣΑΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Έχω κι εγώ – τουλάχιστον έως τέλος του μήνα – κατάστημα στο marketplace του skroutz εδώ και ένα χρόνο περίπου, και θα ήθελα να μοιραστώ τη δική μου γνώμη.
Καταρχάς μέσα σε ένα χρόνο έβγαλα πάνω από 1000ευρώ. Δεν είναι σπουδαίο πράγμα, δεν είναι και αμελητέο. Και μήνα με το μήνα υπάρχει ανοδική τάση. Συνολικός τζίρος πάνω από 7χιλιάρικα.
Θα συνεχίσω, όμως, στην πλατφόρμα πληρώνοντας συνδρομή?
Όχι! Και θα εξηγήσω τους λόγους.
-Θεωρώ τη συνδρομή των 400 ευρώ ληστρική και ξεκάθαρο νταβατζιλίκι από τη στιγμή που δεν προσφέρει τίποτα επιπλέον η υπηρεσία. Κάτι για πωλήσεις στην ΕΕ τα ακούω βερεσέ μιας που δεν έχει αντίκρυσμα στο αντικείμενό μου. Δε με αφήνει καν να επιλέξω και μου επιβάλει χαράτσι.
-Δε γουστάρω να δουλεύω για άλλους. Με το 400 (+φπα, που εντάξει συμψηφίζεται) θα πρέπει, με τα περσινά δεδομένα να δουλεύω για το skroutz σχεδόν μισό χρόνο. Σοβαρά τώρα?
-Δεν εμπιστεύομαι την εταιρεία. Σήμερα είναι 400, αύριο 1000, μεθαύριο το δεξί νεφρό. Επίσης κάθε τόσο ανεβάζουν και τα ποσοστά τους στα προϊόντα. Aν ισχύει και αυτό που διάβασα παραπάνω για απενεργοποίηση προϊόντων με το έτσι θέλω, κλάψ’τα Χαράλαμπε.
-Δεν το χω ανάγκη. Συμπονώ τους συναδέλφους που εδώ και χρόνια βασίστηκαν στο skroutz για την προβολή τους και τώρα έχουν το μαχαίρι στο λαιμό. Εγώ έχω κατάστημα λιανικής σε καλό σημείο που είναι οικογενειακή επιχείρηση εδώ και δεκαετίες. Θα πεινάσω χωρίς τον νταβά? Μπα δεν το νομίζω
-Από γινάτι. Πρακτικές που θυμίζουν καπιταλιστική δυστοπία, που το μεγάλο ψάρι αφαιμάζει το μικρό και δεν το αφήνει να πάρει ανάσα, με αηδιάζουν. Τόσα χρόνια έμπαινε μέσα το σκρουτζ? Έχει βγάλει εκατομμύρια με το τσουβάλι και οι μέτοχοι τρώνε με χρυσά κουτάλια. Ε, έτσι κι εγώ δε γουστάρω να βγάζουν από εμένα λεφτά οι λαδοπόντικες του σκρουτζ μετά από αυτή τη συμπεριφορά και πρακτική.
Και σε προσωπικά επίπεδο, από δω και πέρα θα μποϊκοτάρω φανατικά.
Συνάδελφοι, στην τσέπη μας και στο χέρι μας βρίσκεται η δύναμη. Καθίστε να φύγει μια γενναία μερίδα καταστημάτων και να μείνουν λιγότερα από τα μισά και θα δείτε τί τεμενάδες θα μας κάνει ο σκρουτζ και ο κάθε σκρουτζ.
Ήδη μέρα παρά μέρα μου έρχεται με το χέρι απλωμένο και με παρακαλάει για την 400αρού.
Μαύρο στο skroutz, μαύρο στους νταβάδες!
Εμένα μετά από συνεχόμενες ανατιμήσεις το φτάσανε 14% προμήθεια συν φπα. συν λευτα από κλικς.
Λένε: “8.000.000 μοναδικούς μηνιαίους επισκέπτες για να συνεχίζετε να κερδίζετε παραγγελίες.” Που σημαίνει μονοπώλιο στο κλάδο και πραγματικά κρατιέμαι να μην σχολιάσω την συνταγματικότητα του 90%.
Ζήτησα μια διευκόλυνση (πχ δόσεις όπως δίνουν άτοκα σε αγοραστές ακομα και χωρίς κάρτα πλέων) γιατί πέσανε πολλά έξοδα αυτό τον μηνά (εφκα, κεαο, ασφάλεια επαγγελματικού οχήματος,έξοδα server, νοίκια νερό τηλέφωνο κλπ) και δεν τα έχω, τα λέω για να ξέρετε δεν ειναι έτσι όπως γράφει κάποιος να πουλήσουμε κουλούρια αν δεν τα έχουμε τα 500, το γεγονός ότι ζητάνε 500 ευρώ σε μια μικρή επιχείρηση (καθεστώς προστασίας και απαλλαγής φπα) σε τόσο μικρο χρονικό διάστημα (20μερες) ειναι τουλάχιστον εκβιαστικό (μηλαμε για σκληρό νταβατζιλίκι με το μαχαίρι στο λαιμό). η απάντηση τούς ήταν οτι η καταβολή του ποσού του βασικού πακέτου ετήσιας συνδρομής γίνεται εφάπαξ και για το έτος 2023 θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2023 και ότι δυστυχώς, δεν δίνεται η δυνατότητα αποπληρωμής του ποσού σε μηνιαίες δόσεις.
Το σκέφτομαι ακομα γιατί προβληματίζομαι από την συμπεριφορά τους όσων άφορα το εκβιαστικό περιθώριο που δίνουν χωρίς καμία διευκόλυνση που αν μη τι άλλο ειναι και πολύ ύποπτο γιατί η συγκυρία ειναι ιδιαίτερη (τεχνίτη νοημοσύνη προ τον πυλών Amazon στην ελλαδα προ τον πυλών, o Skroutz ήδη έχει αποθήκες που από τα χρήματα που τους δίνουμε αύριο μπορεί να μετατραπούν σε δικό τους απόθεμα και να έχουμε αθέμιτο ανταγωνισμό από τους ίδιους και να μην μπορούμε να αντεπεξέλθουμε, κ.α πολλά που ανά πάσα στιγμή μπορεί να αλλάξουνε το κλίμα στο ίντερνετ όπως το γνωρίζαμε), ειναι ξεκάθαρο ότι υπό την σκιά όλων αυτών, κάνουν μια βεβιασμένη κίνηση πανικού για να αυξήσουν το κεφάλαιο τους με αέρα χρήματα pure profit από τις ελληνικές επιχειρήσεις, και όχι μια κίνηση για να προσφέρουν κάτι το ουσιαστικό προς τα εμάς που μένουμε απροστάτευτοι από τις “άγνωστες” μεθοδεύσεις που έχουν για το μέλλον (από την στιγμή που μπορούν να αλλάζουν μονομερώς τούς ορούς οπουδήποτε στιγμή), που εν τέλη αύριο μπορεί αυτή η συνδρομή να μην έχει το ανάλογο value for money. συντάσσομαι με τις δηλώσεις που έκανε επί του θέματος ο πρόεδρος του Συλλόγου αυτοαπασχολούμενων επαγγελματιών και εμπόρων Δήμου Αθήνας, Βασίλης Δήμας. θεωρώ ότι ειναι λάθος η προσέγγιση και η αντιμετώπιση τους και συντάσσομαι με αυτές τις μικρές επιχειρήσεις που συνεργάζονται με το Skroutz και δεν θα τα καταφέρουν και θα κλείσουν.
Η λύση ειναι μία. Αγοράστε το domain tapanta.gr και καντε δικο σας νεο σκρουτζ
εγώ πάντως ξέρω ότι δεν υπάρχει καμία εμπιστοσύνη στο σκρουτζ τουλάχιστον από μένα και από ότι βλέπω κ από πολλούς άλλους …
ανύπαρκτη επιστροφή ελαττωματικων προϊόντων ,λογοκρισία μόνο στης αρνητικές κριτικές ,αμάν και πως να πάρεις τα χρήματα πίσω και πολλά άλλα που έγραψα μέσω Google maps διότι δεν γίνεται να γράψεις αλλού τα εξαφάνισαν όλα τα σημεία που μπορείς να βάλεις κριτικές .
τώρα τελευταία νομίζω πως έχει χάσει πάρα πολλούς πελάτες .εγώ παράδειγμα ψωνίζω από e-shop και πληρώνω 3 ευρώ μεταφορικά και 0 ευρώ αντικαταβολή και για 5 διαφορετικα προϊόντα .ενώ στο σκρουτζ 3 ευρώ σε κάθε παραγγελία και 2.50 αντικαταβολή σε κάθε πακέτο ….
ελπίζω να πατώσει σύντομα .επίσης ελπίζω να βγει άλλη πλατφόρμα .
πλέον στο σκρουτζ ότι διαβάζεις είναι ψέματα .ενώ έχω ψωνίσει πάρα πολλές φορές από το σκρουτζ χωρίς κανένα πρόβλημα μέχρι το 2018 από εκεί και μετά το χάος
Να πληρώσουν τα καταστήματα ναι αλλά όταν σαν σκρουτζ και ειδικά αγορά μέσω σκρουτζ να μην δέχονται επιστροφές και πολλά άλλα ψέματα που λένε και κάνουν ,ποιος ο λόγος να πληρώσουν τα καταστήματα ?αφού ο σκρουτζ δεν κάνει τίποτα για τον πελάτη ανύπαρκτες επιστροφες ,δέσμευση ποσού ,λογοκρισία στης αξιολογήσεις .αυτό που κάνει επειδή πλέον είμαι σίγουρος ότι κατατρεει και βάζει τα μαγαζιά να πληρώσουν ενφια 400 και 500 ευρώ γιατί ήδη το έχει χάσει το παιχνίδι …μόνο κάτι αναξιόπιστα μαγαζιά είναι εκεί .επίσης παίζει πολύ Κίνα ποιότητα .
δεν βλέπω να πάει μακριά και φαίνεται ήδη .εγώ πάντως δεν το εμπιστεύομαι 3 τελευταίες αγορές προβληματικά προϊόντα και μηδενικές επιστροφες 3στα 3 δεν το λες και σύμπτωση
Μαλακια άρθρο βασικά ,έγραψες κάτι μόνο και μόνο να ψαρεψεις κόσμο από τον τίτλο.
Χωρίς επιχειρήματα χωρίς αποδείξεις έβαλες ένα ψεύτικο τίτλο. Αδιέξοδο είναι στον πάτο σου
ο καταναλωτής έβγαλε τα μάτια του μόνος του… η λογική του να βρίσκεις το πιο φτηνό προϊόν σε όλη την επικράτεια κατέστρεψε την αγορά και έκλεισε σπίτια… κάντε μια βόλτα στην γειτονιά σας θα βρείτε κατάστημα μικρό με ανταλλακτικά υπολογιστών κτλ? εδώ που μένω κάποτε είχε καμία 20αρια καταστήματα τώρα ούτε ένα… το skroutz είναι ένας από τους μεγαλύτερους λόγους για την απάτη με το φπα. Έχω πελάτη που ήρθε με 2 λεοφωρεια από του διαόλου τη μάνα για να πάρει αντικείμενο αξίας 3.5ε το έψαξα είχε κοντά του με 4 και κάτι. Αυτό είναι τρελά. οποίος λέει ότι το σκρουτζ ζητάει 400+φπα μόνο δεν ξέρει τι υοθ γίνεται ένα κατάστημα για να είναι κερδοφόρο και να έχει και στοκ κτλ πρέπει να πουλάει με τουλάχιστον 30% κερδοφορία οτιδήποτε πιο κάτω κάτι δε θα έχεις.. πχ στοκ υπαλλήλους, καλή εξυπηρέτηση κτλ. το 90% των καταστημάτων παίζουν με κερδοφορία κάτω του 25% και το σκρουτζ πλέον παίρνει από 8 έως 15% πλην φπα. οπότε μη περιμένεις να έρθεις να το πάρεις τώρα το προϊόν γιατί την φύρα και ότι μείνει κάποιος θα πρέπει να το πληρώσει…. Τέλος στην τεχνολογια και αλλού βέβαια υπάρχουν επιχειρήσεις(όχι κατάστημα) που βγάζουν λεφτά αλλά έχουν μόνο 2-3 υπαλλήλους (μαζί με το αφεντικο) και δουλεύουν με ποσοστό κερδοφορίας 2-3% αλλά για να βγάλεις λεφτά με αυτόν τον τρόπο θα πρέπει πρώτα να έχεις πουλήσει κάποιο φιλέτο…. επίσης η αλλαγή που κάνει σε marketplace έχει διαστρευλωσει τελείως την αγορά. Άσε που έχει τρέλα μεταφορικά σε σχέση με τα καταστήματα. πχ δέμα που εμείς πάμε οπουδήποτε στην Αθήνα με 7ε αυτή θέλουν 20.δεμα που εμείς πάμε στη Κρήτη με 30-40 αυτοί θέλουν 80…και άλλα Τρελά που έχουν να κάνουν με το κόστος διαχειρησεις μιας παραγγελίας αλλά σαν πελάτης δεν έχουν εικόνα. Γενικότερα θεωρώ ότι θα μείνουν στο σκρουτζ λιγοι δλδ λιγότερα από 5000 καταστήματα και ότι για να βρεις κάτι κοντά σου και να παραλάβεις χωρίς μεταφορικά κτλ κτλ ο κόσμος θα στραφεί στο google. Το shpflix είναι ακριβώς το ίδιο με το skroutz στη λογική λειτουργίας και προμήθειες ενώ το best price έχει κάθε καρυδιάς καταστήματα…