Μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες κατασκευής κινητών συσκευών, η Xiaomi δεν κατάφερε το 2015 να πετύχει την προσδοκώμενη αύξηση στις πωλήσεις της.

xiaomi-logo
Η κινεζική εταιρία δεν κατάφερε να φτάσει ούτε στο κατώτερο όριο πωλήσεων που είχε θέσει, αφού πίστευε ότι εντός του 2015 οι συνολικές πωλήσεις της θα ανέρχονταν στις 80 έως 100 εκατομμύρια συσκευές. Παρ’ όλα αυτά κατάφερε να φτάσει στα περίπου 70 εκατομμύρια smartphones που έχουν πουληθεί ανά τον κόσμο, πράγμα που δείχνει μια αύξηση 15% των πωλήσεων για το 2015 σε σχέση με το 2014. Το παραπάνω νούμερο αφορά τις πωλήσεις της κινεζικής εταιρίας από την ίδρυση της το 2010.

Η ετήσια αύξηση των πωλήσεων της εταιρίας όπως βλέπουμε στον παρακάτω πίνακα, έως το 2015, ήταν τεράστια με χρονιές όπως αυτή του 2014 όπου η αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με το 2013 έφτασε το 227% ή του 2013 που η αύξηση έφτασε στο 160% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2012.

xiaomi growth 2015Ωστόσο είναι μάλλον λογικό η Xiaomi να μην συνεχίσει με τέτοιες τεράστιες αυξήσεις στις πωλήσεις από χρόνο σε χρόνο. Η εταιρία κατάφερε να διατηρήσει σε τριψήφια νούμερα την ετήσια αύξηση των πωλήσεων της για δύο περίπου χρόνια. Ένας παράγοντας για αυτή την αύξηση 227% του 2014 ήταν και η επέκταση της εταιρίας την ίδια χρονιά στην αγορά της Ινδίας. Πλέον η εταιρία μπαίνει και σε άλλες μικρότερες αγορές και η λογική μας λέει ότι θα συνεχίσει να αυξάνει τις ετήσιες πωλήσεις αλλά πλέον σε πιο λογικά ποσοστιαία επίπεδα που λογικά θα είναι διψήφια πλέον.

Ποια είναι η γνώμη σας Techmaniacs για την Xiaomi και τις υπόλοιπες κινεζικές εταιρίες; Αξίζουν αυτό το μερίδιο στις πωλήσεις, που μεγαλώνει διαρκώς, σε σχέση με τους γίγαντες της τεχνολογίας;

Πηγή | Via

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.