Πήραμε ένα καινούργιο smartphone και θεωρούσαμε ότι θα έπρεπε να το αναφέρουμε. Πως θα έχεις 5G σε μια συσκευή που δεν υποστηρίζεται επισήμως από το δίκτυο της Cosmote; Ο τρόπος απλός και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακολουθήσεις μια απλή διαδικασία.
- Βάζεις τη SIM σε συσκευή 5G που υποστηρίζεται και στέλνεις το λεκτικό 5G στο 1333
- Στη συνέχεια τη βάζεις στη συσκευής που δεν είναι πιστοποιημένη και έχεις κανονικά 5G δίκτυο.
Ποιες συσκευές υποστηρίζουν το Cosmote 5G+
Samsung: Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy S24, Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S23+, Samsung Galaxy 24+, Samsung Galaxy S25+, Samsung Galaxy S23 Ultra, Samsung Galaxy S24 Ultra, Samsung Galaxy S25 Ultra, Samsung Galaxy Z Flip6 5G+, Samsung Galaxy Z Fold6 5G+, Samsung Galaxy S25 FE, Samsung Galaxy S25 EDGE, Samsung Galaxy Z Flip 7 5G, Samsung Galaxy Z Flip 7 FE 5G, Samsung Galaxy Z Fold 7 5G
Cosmote What’s UP: Σε ποιους δίνει 600GB
Xiaomi: Xiaomi 13, Xiaomi 13 Pro, Xiaomi 14, Xiaomi 14T Pro, Xiaomi 15, Xiaomi 15 Ultra, Poco F7 Pro, Xiaomi Poco F7 Ultra 5G+, Poco Χ7 Pro, Xiaomi 14 Ultra, Xiaomi Redmi 15C 5G, Xiaomi 15T 5G, Xiaomi 15T Pro 5G, Xiaomi Redmi Note 15 5G, Xiaomi Redmi 15 5G
APPLE: iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Max, iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro, iPhone 16 Pro Max, iPhone 16e, iPhone 17, iPhone 17 Pro, iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 Air
T: Τ Phone 3 5G, T Phone 3 Pro 5G
TCL: TCL 60 NXTPAPER ULTRA 5G
Πότε χρειάζεται αντικατάσταση SIM;
Αντικατάσταση απαιτείται μόνο στην περίπτωση που διαθέτεις συσκευή Apple (μοντέλα Apple iPhone 15/16) και ταυτόχρονα παλαιού τύπου κάρτα SIM.
Αν είσαι χρήστης συμβατής Apple συσκευής, μπορείς να ελέγξεις τη συμβατότητα της κάρτας SIM σου στο path:
Ρυθμίσεις > Κινητό Δίκτυο > Επιλογές > Ομιλία και δεδομένα ή στα Αγγλικά: Settings > Mobile Service > Mobile Data Options > Voice & Data.
Aν έχεις 2 SIM κάρτες εγκατεστημένες, το path διαμορφώνεται ως εξής:
Ρυθμίσεις > Κινητό Δίκτυο > κάρτες SIM > Ομιλία και δεδομένα ή στα Αγγλικά: Settings > Mobile Service > SIMs > Primary > Voice & Data.
Αν η κάρτα σου χρίζει αλλαγής, η επιλογή 5G Standalone δεν θα είναι επιλέξιμη.
Σε αυτήν την περίπτωση, επισκέψου ένα κατάστημα του ομίλου ή επικοινώνησε τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση οικιακών (13888) ή εταιρικών πελατών (13818) ώστε να προχωρήσεις σε αντικατάσταση με την νέα συμβατή κάρτα SIM και να απολαμβάνεις αναβαθμισμένη εμπειρία συνδεσιμότητας στο 5G+ δίκτυο της COSMOTE Telekom!
Όλες οι πληροφορίες έχουν αντληθεί από το site της Cosmote
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.