Πριν από λίγη ώρα χρειάστηκε να συνδεθούμε στο phonebanking της Πειραιώς και εντοπίσαμε το γεγονός ότι η Πειραιώς δεν αναγνώρισε αυτόματα τον αριθμό του κινητού μας όπως έκανε παλαιότερα αλλά αντίθετα ζητούσε πρόσθετη ταυτοποίηση.

Συγκεκριμένα

  • Ζήτησε το ΑΦΜ μας
  • τα τέσσερα τελευταία ψηφία της χρεωστικής κάρτας
  • το pin της κάρτας, βασικά ορισμένα ψηφία αυτού.

Το Starlink σκίζει με έκπτωση εξοπλισμού και από την επίσημη ιστοσελίδα

Η αλλαγή μπορεί να έχει υπάρξει εδώ και καιρό, τώρα το χρησιμοποιήσαμε και τώρα το εντοπίσαμε. Προηγούμενως, αν καλούσες από το κινητό σου, δηλαδή το ίδιο κινητό που είχες ρυθμίσει στο ebanking για να χρησιμοποιεί το phonebanking, σε αναγνώριζε αμέσως και έπρεπε να πληκτρολογήσεις το pin της κάρτας για να πιστοποιηθείς. Πλέον μας ζήτησε όλα τα προαναφερθέντα στοιχεία.

Τέλος να υπενθυμίσουμε, ότι από τις 11 Φεβρουαρίου, η εφαρμογή της Πειραιώς στα κινητά θα έχει όριο συσκευών τις τρεις.

Μέσω του Piraeus e-banking, από το μενού Ρυθμίσεις ασφαλείας > Διαχείριση συσκευών μπορείτε να δείτε σε πόσες συσκευές έχετε ενεργοποιημένο το quick login και να το απενεργοποιήσετε από όσες συσκευές δεν χρησιμοποιείτε.

Αντίστοιχα, μέσω του Piraeus app, μπορείτε να το δείτε από το μενού Ρυθμίσεις Piraeus > Προφίλ > Διαχείριση φορητών συσκευών.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.