Εδώ και καιρό βλέπουμε μια μανία ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης (AI) παντού, με την τεχνολογία να απέχει πολύ από το να είναι έτοιμη. Κάπoια εργαλεία είναι όντως χρήσιμα, αν και όχι τόσο αξιόπιστα, όμως οι εταιρίες όπως η Google θέλουν να τα ενσωματώσουν την ΑΙ σε όλες τις πτυχές της δραστηριότητάς του. Μέχρι στιγμής αυτό δεν έχει πάει πολύ καλά, ενώ ο κόσμος δεν φαίνεται να έχει αγκαλιάσει ακόμα την τεχνητή νοημοσύνη, σε σημείο που οι επενδυτές στη νέα τεχνολογία να ανησυχούν πως πρόκειται για φούσκα.

Τώρα, οι υπάλληλοι της εταιρίας έχουν ενοχληθεί από ένα νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης, που δημιούργησε η εταιρία για κάτι πολύ απλό, όπως τον συντονισμό των μηνιαίων συνεδριάσεων της εταιρίας.

Το νέο εργαλείο φέρεται να ονομάζεται “Ask” και στόχος του είναι να εποπτεύει τις μηνιαίες συναντήσεις της Google εσωτερικά γνωστές ως “Thank God It’s Friday” (γνωστός και ως TGIF). Το εργαλείο “Ρωτήστε” λειτουργεί ως μεσάζων μεταξύ των ανώτερων στελεχών και των υπαλλήλων της Google. Χρησιμεύει για τη σύνοψη και την αναδιατύπωση των ερωτημάτων που υποβάλλονται από τους υπαλλήλους για να τα εξετάσει η διοίκηση.

Μέχρι σήμερα, οι υπάλληλοι της Google χρησιμοποιούσαν ένα εργαλείο με το όνομα Dory, για να υποβάλλουν και να υπερψηφίσουν ερωτήματα προς την ανώτερη διοίκηση. Μάλιστα, τα ερωτήματα μπορούσαν να φτάσουν μέχρι τον Sundar Pichai, όμως το νέο εργαλείο αλλάζει τα πράγματα.

Sundar Pichai Google AI

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Google , το νέο AI εργαλείο διπλασιάζει την αλληλεπίδραση των εργαζομένων κατά τη διάρκεια των συναντήσεων. Μια αναφορά λέει ότι μόνο το 1% των εργαζομένων έκανε ερωτήσεις σε αυτές τις συναντήσεις πριν. Ωστόσο, αν και το νέο εργαλείο φαίνεται να ωφελεί την εταιρεία, αρκετοί εργαζόμενοι είναι επιφυλακτικοί.

Σύμφωνα με τους εργαζομένους, δεν έχει πλέον νόημα να κάνουν ερωτήσεις, αφού το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης, μαλακώνει τον τόνο των ερωτήσεων και τις κάνει λιγότερο ανησυχητικές, κάτι που διευκολύνει στην ουσία την διοίκηση να απαντούν πιο εύκολα σε πού κρίσιμες και ευαίσθητες ερωτήσεις. Με το εργαλείο να κάνει περίληψη των ερωτήσεων, οι εργαζόμενοι παρατήρησαν πως οι αλλαγές είναι τόσο μεγάλες, που η τελική μορφή της ερώτησης, απέχει από την πραγματική.

Συνολικά, οι υπάλληλοι της Google πιστεύουν πως το νέο εργαλείο βοηθά την ηγετική ομάδα να αποφύγει ερωτήσεις. Αυτό φυσικά σημαίνει πως πρακτικά λογοκρίνει τις ερωτήσεις των υπαλλήλων προς την διοίκηση.

Vodafone: Σημαντική ενημέρωση για όσους έχουν καρτοκινητό και σταθερό

Αυτές οι συναντήσεις φαίνεται πως διαρκούν αρκετή ώρα, δεδομένου πόσο μεγάλη εταιρία είναι η Google, όμως η τεχνητή νοημοσύνη δε θα λέγαμε πως είναι κατάλληλη για να αλλάζει τα λεγόμενα και τις ερωτήσεις. Η επικοινωνία πρέπει να είναι πιο άμεση και πιο αυθεντική, αλλιώς αυτές οι συναντήσεις θα μπορούσαν να είναι μερικά emails και τέλος.

Όταν βλέπουμε όπως την Google να τα κάνει μαντάρα με την τεχνητή νοημοσύνη σε μια τόσο απλή λειτουργεία, δε θέλετε να ξέρετε τι γίνεται στην τεχνητή νοημοσύνη που έχει αναλάβει κυριολεκτικά όλες τις υπηρεσίες της Google και κυρίως την αναζήτηση.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.