Το JMC Tech το γνωστό κατάστημα στο οποίο αναφερθήκαμε σε προηγούμενο άρθρο μας ότι έρχεται ενδεχόμενο πιστόλι, μόλις πραγματοποιήθηκε. Η ιστοσελίδα έχει κατέβει, η σελίδα στο Facebook έχει κατέβει και αυτή και οι παραγγελίες και οι επιστροφές των χρημάτων είναι τελικά στον αέρα.

Αλλάζουν όλα στις κάρτες Mastercard: Τέλος στους αριθμούς καρτών! Έρχονται tokens

Παρουσίαζε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, πείθοντας τους χρήστες να το επιλέξουν αλλά έπαιζε αναμονή 15-30 ημέρες. Πάντως κατάστημα που εφαρμόζει αναμονή 15-30 ημέρες για την παράδοση ενός προϊόντος δεν θα το εμπιστευόμασταν για κανέναν λόγο και είναι ένα ξεκάθαρο red flag.

Σε κάθε περίπτωση, όπως έχουμε γράψει και σε προηγούμενα ανάλογα άρθρα, πλήρωνε πάντα με Paypal ή πιστωτική για να μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής. Και δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις 15-30 ημέρες για να έρθει ένα προϊόν, με κάποιες εξαιρέσεις βέβαια. Όταν την εν λόγω διαθεσιμότητα τη βρίσκεις σε πλήθος προϊόντων του καταστήματος κάτι δεν πάει καλά.

Θα ακολουθήσουν βέβαια ανακοινώσεις του Υπουργείου φανταζόμαστε για πρόστιμα αν και λίγη σημασία έχουν για εσένα.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

32 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κάντε αμφισβήτιση συναλλαγής. 3 παιδιά πήραμε στο παρατσάκ τα λεφτά μας. Εγώ 8 Μαΐου από παραγγελία 15 Μαρτίου.

    Γενικά τώρα βλέπουμε ότι σταθήκαμε τυχεροί που μπλέξαμε το bestprice και πήραμε λεφτά με πίεση. Μάλλον πριν αποφασιστεί το πιστόλι.

    Οι πλατφόρμες πληρωνόντουσαν κανονικά για να κρατάνε τον εν λόγω κύριο ενεργό και ως “πιστοποιημένο κατάστημα” μέχρι το 95′ ; Ευθύνη δε φέρουν;

    • Το Σκρουτζ και το κάθε Σκρουτζ ξέρουν πολύ καλά τι γίνεται. Δεν είναι η πρώτη φορά. Δεν θα ξεχάσω ότι σε προηγούμενη τέτοια εταιρεία όταν άφηνα αρνητική κριτική με πληροφορίες μέσα, δεν την δημοσιοποιούσαν. Λίγους μήνες αργότερα και αφού είχα παραλάβει η εταιρεία έκλεισε και έφαγε πρόστιμο όπως και άλλες.
      Το Σκρουτζ είναι συνένοχος

      • Εγώ έκανα αμφισβήτηση στης 31 Μαϊου και σήμερα, μετά από 24 μέρες μπήκαν τα λεφτά στο λογαριασμό μου

  2. Οι χαμένοι είναι πάλι οι πολίτες. Άντε και βάλουν πρόστιμα σε αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα που έκανε τέτοια απάτη, πως νομίζετε ότι θα πληρώσει; Με τα χρήματα από τις παραγγελίες των πολιτών, με τα δικά μας χρήματα. Πώς μπορεί το κράτος να μας προστατέψει από τους απατεώνες; Δηλαδή το κράτος κερδισμένο από τα λεφτά των πολιτών του πάλι. Εμείς την πατήσαμε και πέσαμε θύματα από την προβολή στις μηχανές σύγκρισης τιμών. Σας είπε κανένας ότι έχουμε την πολυτέλεια να πετάμε έτσι τα χρήματα μας; Γιατί να μην γίνουν επιστροφή τα χρήματα στους πολίτες που δεν εκτελέστηκαν οι παραγγελίες τους;

    • Αν δεν έχετε την πολυτέλεια να πετάτε χρήματα, τότε μην αγοράζετε από ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών, σαν το skroutz, efood κλπ. Είναι κανονικότατοι μεσάζοντες και είναι και πρόσθετη αιτία που αυξήθηκαν οι τιμές.

    • Θα πρέπει να ξέρετε που ψωνίζετε και να σας προβληματίζει όταν βλέπετε τόσο χαμηλές τιμές, αλλα ο έξυπνος ο Έλληνας που τα θέλει φθηνά και με εγγύηση και μετά κλαίγετε

  3. Το κατάστημα δούλευε για χρόνια και είχε αξιολογήσεις με επιστροφές χρημάτων, εφοσον κάνεις μια μικρή παραγγελία δοκιμαστικα και σου έρχεται μπορείς να φανταστείς μετά κανόνια και απάτες. Μην το παίζετε έξυπνοι κάποιοι. Προφανώς και έκανα συναλλαγή μέσω κάρτας, θα πάρω τα λεφτά μου πίσω και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Παίρνουν και γι αυτό το λόγο προμήθειες οι τράπεζες στις αγορές για να μας αποζημιώνουν…

  4. Έχω ψωνίσει άλλες 3-4 φορές από το συγκεκριμένο κατάστημα με καθυστερήσεις πάλι και όλα καλά…. Πού να φανταστώ!!! Τώρα έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής εδώ και 2 εβδομάδες και καταγγελία στον συνήγορο του πολίτη… αλλά ακόμα τπτ!!!

  5. Έχω παραγγείλει συνολικά τέσσερα κινητά τηλέφωνα σε διαφορετικούς χρόνους από το μαγαζί αυτό και μου ήρθαν κανονικά, με καθυστέρηση βέβαια 30-35 ημερών αλλά και πολύ χαμηλή τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

  6. Πάντως τα δύο κινητά που πήρα από το κατάστημα, το πρώτο 3 χρόνια πριν και το 2ο τώρα ήρθαν και τα δύο (το 2ο με κάνα 10ημερο καθυστέρηση)

  7. 19/2 παραγγελία, ούτε κινητό ούτε επιστροφή χρημάτων. Έκανα καταγγελία στη Γ.Γ. Εμπορίου και μου απάντησαν ότι δεν θα ασχοληθούν!

  8. Είμαι παθών δικηγόρος και θα κινηθώ νομικά με αγωγή και μήνυση. Όσοι ενδιαφέρονται να συνδικάσουν την διαφορά τους και πραγματοποίησαν παραγγελία από Αθήνα μπορούν να επικοινωνήσουν στο [email protected]

    • Είσαι δικηγόρος? Δεν ξέρεις ότι το πάνε αναβολή σε αναβολή μέχρι να παραγραφει, κάνουν παράβαση του άρθρου 349 της ποινικής δικονομιας. Μέχρι 2 αναβολές είναι κανονικά αλλά το κρύβουν από τον κόσμο να μην γνωρίζει και το φτάνουν 9 αναβολές κάθε 8 μηνες στο τέλος μετά από 5-7 χρόνια τον δικάζουν καταδικαζετε και μετά πάει στο εφετείο και εκεί αθωωνετε λόγο παραγραφής του αδικηματος. Αυτή είναι η τακτική που γίνεται και έχουν και πολλά νομικά παραθυράκια για όσους τα ξερουν

  9. Με μια αρνητική κριτική για το εν λόγω μαγαζί το πιθανότερο είναι να πάρεις τα λεφτά σου πίσω μιας και θα σε πάρουν πίσω τηλ άμεσα για να μην εμφανιστεί δημόσια.
    Που δεν το συνηθίζουν για το άμεσο μιας και στη δική μου περίπτωση καθυστερουσαν όσο περισσότερο γινόταν.
    Κάπως έτσι πήρα τα λεφτά πίσω μετά από δυόμιση μήνες.
    Ακόμα και όταν ακυρώνες τη παραγγελία έπρεπε να περιμένεις κάποιες “εργάσιμες” μέρες για να γίνει η μεταφορά. Χωριά ότι σε Μάιλ είπαν ότι έπρεπε να περιμένω έξτρα για να εμφανιστεί η μεταφορά (που ουδέποτε έκαναν).

    Με το καλό να κλείσει και αυτo και όλα τα υπόλοιπα.
    Λεφτά βγάλανε σε βάρος πολιτών .

  10. ΤΙ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΡΕ;;; Η ΓΓ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΛΕΕΙ ΣΤΑ Π@Π@.. ΤΗΣ!! Ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΜΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΛΟΜΒΙΑ. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙ ΜΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΝΑΧΑΡΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΑ ΔΙΦΡΑΓΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ. ΜΠΡΑΒΟ!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!!!

  11. Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιος πλήρωσε με iris για την παραγγελία του;

    • Το iris σημαίνει μεταφορά από λογαριασμό σε λογαριασμό. Άρα δυστυχώς μάλλον τα χάνεις. Δεν μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση όπως όταν πληρώνεις με κάρτα ή paypal.

    • Δεν μπορείς να κάνεις πρακτικά τίποτα! Ξέχνα τα λεφτά σου… Δεν πληρώνουμε ΠΟΤΕ με IRIS σε εμπόρους μάλιστα που δεν έχουμε σαφή άποψη για τη φερεγγυότητά τους. Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος κιόλας.

  12. Είμαι παθών και θέλω να μάθω πως μπορώ να κινηθώ νομικά εναντίον της σελίδας και να πάρουμε πίσω τα χρήματα μας αν υπάρχει λύση να το κάνουμε παρεα

  13. Γράφει ο “Ευρυτανικός Παλμός”.

    https://www.evrytanikospalmos.gr/kato-apo-ti-myti-18/

    ¨”Εκατοντάδες οι δυσαρεστημένοι πελάτες του JMC Tech με χιλιάδες ευρώ ‘στον αέρα’ από πληρωμένες παραγγελίες που δεν φθάνουν ποτέ, ημερομηνίες παράδοσης που συνεχώς μετατίθενται, ακυρωμένες παραγγελίες όπου τα χρήματα επιστρέφονται μετά από μήνες ή και καθόλου, όπως φαίνεται με μια ματιά στις αξιολογήσεις του καταστήματος στη Google και σύμφωνα με δημοσιεύματα σε ιστοσελίδες τεχνολογίας. Το κλείσιμο της εταιρείας JMC Tech έχει σκάσει σα βόμβα στην τοπική κοινωνία της Ευρυτανίας και πάρα πολλοί είναι οι πελάτες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της που έχουν μείνει ξαφνικά χωρίς υποστήριξη.”

    Εξηγήστε μας: μεταξύ “δυσαρεστημένου” και “εξαπατημενου” ποια είναι η διαφορα; Βλέπω οτι οι κυριοι δημοσιογραφοι προσπαθειτε να τα εξισωσετε, ή εχει περισσότερα δικαιώματα ο απατεώνας από τον εξαπατημενο;

  14. Περίμενα ένα τάμπλετ 2 μήνες. Ευτυχώς πλήρωσα με PayPal και πήρα τα λεφτά μου πίσω. Ποτέ ξανά αγορά από τέτοια καταστήματα. Kαλύτερα να δώσω 50 ευρώ παραπάνω να πάρω από έμπιστο site.

  15. βλέπω ένας δικηγόρος από πάνω στα σχόλια ίσως μπορεί να βοηθήσει. να μαζευτούμε και ότι καταφέρουμε.

  16. Η κομπίνα είναι τεράστια και οι εμπλεκόμενοι πολλοί, φημες λένε οτι επιπλέον χρωστούσε 3 εκ από μη επιστροφή Φπα +7 εκ απο τις παραγγελίες, γερη μπαζα.
    Οι 30 εργαζόμενοι δεν ξέραν τίποτα και μας κοροιδευανε
    Το σκρουτζ και το best price επισης, τράπεζες, ασφαλιστές αγορών, δικηγόροι, όλοι μες στο κόλπο, κανεις μας δεν θα πάρει δεκάρα, τουλάχιστον το μάθημα να μας γινει μάθημα και η ζωή συνεχίζεται….

  17. Στην ιστοσελίδα έγραφε: 100% Ασφάλεια αγορών-Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις τα προϊόντα της παραγγελίας σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

  18. Τι να πω και εγώ έκανα στην τράπεζα αμφισβήτηση συναλλαγής όπως επίσης και στο Paypal περιμένω απάντηση.Δεν ξέρω κάτι άλλο που μπορώ να κάνω.Η τράπεζα Πειραιώς μου είπε ότι εάν θέλει μπορεί να επιστρέψει τα χρήματα,δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο,μου έδωσαν 2 μήνες διορία για απάντηση κατά τα άλλα ασφαλείς αγορές και “κουραφεξαλα”

  19. Και εγώ με κάρτα πλήρωσα και αναρωτιέμαι υπάρχει λόγος να κάνω αμφισβήτηση πληρωμής;;; Θα πάρουμε τα λεφτά μας πίσω;;;

  20. Εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι έχει στηθεί ένα σύστημα το οποίο προστατεύει τα σκρουτζομαγαζα. Εδώ μιλάμε για οργανωμένο έγκλημα. Ναι μαγειρεμένες κριτικές, συγκάλυψη και ένα προστιματακι ενώ γίνεται απάτη κατά χιλιάδων πολιτών. Και κατά τα αλλα μιλάμε για κράτος δικαίου.

  21. Προσωπικά αγόρασα με αντικαταβολή απ’ αυτούς πέρυσι τον Ιούνιο (2023). Είχαν και με αντικαταβολή. Άργησε να έρθει, αλλά τελικά παρέλαβα στον μήνα μέσα. Το σμαρτφον ήρθε με την ταινία ασφαλείας κι ήταν από Γαλλία. Ένα TCL… Φέτος ήθελα να ξανά παραγγείλω. Δεν υπήρχε αντικαταβολή κι είδα στα πολλά σχόλια το χάος που επικρατούσε. Κι απόρησα, πως με τα τόσο πολύ άσχημα σχόλια, πολλοί έριχναν παραγγελίες και διαμαρτύρονταν κι εκείνοι μετά. Εγώ έκανα πίσω αμέσως. Κάποιοι ρίσκαραν ενώ ήξεραν. Μυστήριος λαός είμαστε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.