Το PayPal είναι από τους πιο ασφαλείς τρόπους να στείλεις, να λάβεις, και να ξοδέψεις χρήματα. Ένα από τα δυνατά σημεία αυτής της υπηρεσίας είναι η εξασφάλιση της επιστροφής χρημάτων από αγορές που δεν πήγαν και τόσο καλά.

Ωστόσο, πριν απευθυνθείς στο PayPal καλό θα ήταν να δεις αν μπορείς να πάρεις τα λεφτά σου πίσω από τον πωλητή. Συνήθως, δίνουν πλήρη ή μερική επιστροφή χρημάτων. Αν δεν είσαι ικανοποιημένος από την προσφορά του πωλητή, ή όλη η προσπάθεια δεν οδήγησε πουθενά, τότε συνέχισε να διαβάζεις.

Το PayPal σου δίνει 180 ημέρες, σχεδόν 6 μήνες, να φέρεις αντίρρηση για κάποια πληρωμή. Για να κάνεις κάτι τέτοιο, ανοίγεις τη σελίδα του PayPal – καλό είναι να χρησιμοποιείς τα website για αυτές τις δουλειές, πατάς το “Dashboard”, και κάνεις κλικ στο “More”. Μετά πατάς το “Go to Resolution Center”, πατάς το “Report a problem”, και συνεχίζεις το διάβασμα, είπαμε θες να πάρεις λεφτά πίσω, δεν θα είναι εύκολο.

Θα δεις μία σελίδα με όλες τις συναλλαγές που μπορείς να ακυρώσεις, διαλέγεις αυτή που σε ενδιαφέρει, πατάς “Continue”, γράφεις μία περιγραφή του προβλήματος, συμπληρώνεις όποιο απαραίτητο πεδίο, στο “Expected refund amount” γράφεις το ποσό, και κάνεις κλικ στο “Continue”. Προτελευταίο βήμα, διαλέγεις αν επικοινώνησες ή όχι με τον πωλητή και πατάς “Continue”.

Τέλος, ανεβάζεις ένα αρχείο που αποδεικνύει τη συναλλαγή και συμπληρώνεις επιπλέον πληροφορίες που μπορεί να βοηθήσουν το PayPal, και κάνεις κλικ στο “Submit”. Θα ανοίξει ένα αρχείο με την υπόθεση σου, την πορεία της οποίες μπορείς να παρακολουθείς από το “Resolution Center”. Ο πωλητής έχει 20 ημέρες να ανταποκριθεί και αν χρειάζεται να σου επιστρέψει το ποσό. Αν δεν είσαι ικανοποιημένος από την ανταπόκριση του πωλητή ή δεν πάρεις τα λεφτά σου, τότε μπορείς να ζητήσεις επιστροφή από το PayPal.

Πριν δούμε όμως πώς ζητάς επιστροφή χρημάτων από το PayPal, να αναφερθούμε στο Purchase Protection Program που κάνει δυνατό κάτι τέτοιο. Αυτό το πρόγραμμα καλύπτει τις αγορές μέσω PayPal, συμπεριλαμβανομένου του συνολικού ποσού που καταβλήθηκε και των εξόδων αποστολής. Το PayPal, και όχι ο πωλητής, αποφασίζει για την επιλεξιμότητα επιστροφής χρημάτων.

Επιπλέον, δεν καλύπτει χρήματα που αποστέλλονται ως προσωπική συναλλαγή σε φίλους και συγγενείς. ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι απατεώνες συχνά σας ζητούν να στείλετε χρήματα ως προσωπική συναλλαγή για να σας εμποδίσουν να λάβετε επιστροφή χρημάτων. Επιπροσθέτως, το πρόγραμμα δεν καλύπτει τα πάντα. Θα βρείτε όλες τις πληροφορίες στον ιστότοπο της PayPal. Τώρα που αναφέραμε όσα χρειάζεται, ας δούμε πώς ζητάς επιστροφή χρημάτων.

Προφανώς, θα πρέπει να μπεις στο “Resolution Center”, αν δεν ξέρεις το πώς, διάβασε πιο πάνω τον τρόπο εισόδου σε αυτό το σημείο του PayPal. Μόλις μπεις στο Resolution Center, εντοπίζεις το αρχείο μιας αίτησης που έχεις κάνει και δεν σε ικανοποίησε το αποτέλεσμα, πατάς “View”, διαλέγεις το “Escalate to PayPal”, περιγράφεις τι και πώς, κάνεις κλικ στο “Submit”. Το PayPal θα σε ενημερώνει με email για την πορεία του αιτήματος. Αν όλα πάνε καλά, το PayPal θα επιστρέψει το ποσό στον λογαριασμό σου μέσα σε 30 ημέρες.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Καλό είναι να ακολουθείς πρώτα την αρχική διαδικασία που περιγράψαμε, γιατί σε καλύπτει καλύτερα και επιταχύνει τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων από το PayPal.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.