Η προσπάθεια της Apple να παράγει πρωτότυπες σειρές podcast πρέπει να πηγαίνει καλά. Σύμφωνα με το Bloomberg, η Apple ενδιαφέρεται να προσθέσει για πρώτη φορά διαφημίσεις στο υψηλότερης ποιότητας αφηγηματικό πρόγραμμά της.

Η Apple έχει ήδη έναν χορηγό για τη δεύτερη σεζόν της σειράς podcast After the Whistle που εστιάζει στο ποδόσφαιρο. Ωστόσο, οι δωρεάν αφηγηματικές σειρές της έχουν παραμείνει χωρίς διαφημίσεις, μέχρι στιγμής.

Αφού ουσιαστικά εφηύρε το μέσο podcast, η Apple εισήλθε καθυστερημένα στη σκηνή παραγωγής αυθεντικών podcast, πριν από μερικά χρόνια. Εκείνη την εποχή, το Spotify έκανε πόλεμο στην Apple αποκτώντας mainstream σειρές podcast και χρησιμοποιώντας συμφωνίες αποκλειστικότητας για να τις κλειδώσει στη δική του πλατφόρμα.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Bloomberg, η Apple εξετάζει το ενδεχόμενο να πουλάει διαφημίσεις για σειρές που παράγει, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που έλαβαν το πράσινο φως μέσω της ομάδας Apple TV – όπως limited σειρές σαν το The Line, το Hooked και το Run, Bambi, Run.

Η Apple συλλέγει ήδη έσοδα μέσω της επιχείρησης συνδρομητικού περιεχομένου του κάθε δημιουργού, από όπου παίρνει ένα μερίδιο. Επίσης, η Apple επεκτείνει το περιεχόμενο μελών συνδέοντας τις συνδρομές στο App Store με την εφαρμογή Podcasts στο iOS 17.

Όσο για την προσθήκη διαφημίσεων σε εκπομπές που παράγει, αυτό φαίνεται να είναι η επόμενη λογική κίνηση. Υποδηλώνει επίσης ότι οι εκπομπές της Apple έχουν σημαντικό κοινό. Τώρα, αν η Apple επρόκειτο, ας πούμε, να βάλει διαφημίσεις τύπου App Store στην εφαρμογή Podcasts, αυτό θα ήταν μια άλλη ιστορία.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.