Η Vodafone εδώ και κάποιες ημέρες έχει ανεβάσει στην επίσημη ιστοσελίδα της τους νέους όρους επιλογής εξοπλισμού εκ μέρους του πελάτη με ημερομηνία εφαρμογής τον Οκτώβριο του 2023. Μάλιστα μας απέστειλε και σχετικό ενημερωτικό μήνυμα.

4. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
4.1. Η Εταιρεία πωλεί στον Πελάτη τον Τηλεπικοινωνιακό Εξοπλισμό (π.χ. modem/router) για την πρόσβαση στις υπηρεσίες Vodafone Home double play, καθώς και τον Ψηφιακό Εξοπλισμό, όπου κρίνεται απαραίτητο, για την πρόσβαση στις υπηρεσίες Ψηφιακής Τηλεόρασης (Vodafone TV), και Vodafone Home triple play, σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογό της και την παράγραφο 8.1 της παρούσας.

Εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια του Πελάτη να αγοράσει από την Εταιρεία ή από τρίτον τον απαραίτητο Τηλεπικοινωνιακό Εξοπλισμό, υπό την προϋπόθεση ότι ο Τηλεπικοινωνιακός Εξοπλισμός, που ο Πελάτης θα προμηθευτεί από οιονδήποτε τρίτο, θα κυκλοφορεί νόμιμα στην αγορά και θα είναι απολύτως κατάλληλος για την παρεχόμενη σύνδεση κατά τιδιατάξεις της κείμενης νομοθεσίας.

4.2. Σε περίπτωση που ο Πελάτης, κατά την κρίση του, επιλέξει να προμηθευτεί Τηλεπικοινωνιακό Εξοπλισμό από οιονδήποτε τρίτο, και ο εν λόγω εξοπλισμός δεν είναι ο προτεινόμενος από την Εταιρεία ή δεν είναι συμβατός με το δίκτυο της Εταιρείας, η τελευταία δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για την τήρηση οποιασδήποτε προθεσμίας και για την εν γένει προσήκουσα παροχή των συμφωνημένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών στα πλαίσια της παρούσας. Ο Πελάτης ευθύνεται πλήρως για τη συμβατότητα του εν λόγω εξοπλισμού με το δίκτυο της Εταιρείας, την εγκατάσταση και συντήρησή του, την άρση οποιωνδήποτε προβλημάτων οφείλονται στον εν λόγω εξοπλισμό και την ενεργοποίησή του, ώστε να εκκινήσει η προθεσμία για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών της Εταιρείας.

4.3. Ο Τηλεπικοινωνιακός Εξοπλισμός και ο Ψηφιακός Εξοπλισμός, που πωλείται από την Εταιρεία είναι πιστοποιημένος και ενδεδειγμένος σύμφωνα με την ελληνική και κοινοτική νομοθεσία. Οι όροι χρήσης και εγκατάστασης, η εγγύηση λειτουργίας, η συντήρηση και αποκατάσταση τυχόν βλάβης κατά τη διάρκεια της εγγύησης ή και μετά τη λήξη αυτής, καθορίζονται πάντοτε από τον κατασκευαστή του εξοπλισμού. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση ούτε και εγγυάται την κατασκευαστική ποιότητα και την λειτουργικότητα του εξοπλισμού ούτε και την έλλειψη ιδιοτήτων, είτε εξ αρχής είτε μεταγενέστερα, για τις οποίες οι κατασκευαστές είχαν παράσχει σχετικές δεσμεύσεις.

4.4. Σε περίπτωση που η Εταιρεία πωλήσει στον Πελάτη τον απαραίτητο Τηλεπικοινωνιακό ή/και Ψηφιακό Εξοπλισμό, δύναται, κατόπιν αιτήματός του Πελάτη, να προβαίνει σε εγκατάσταση αυτού του Τηλεπικοινωνιακού Εξοπλισμού στο χώρο του Πελάτη με δαπάνη του τελευταίου, όπως αυτή καθορίζεται στον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο της Εταιρείας. Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο Πελάτης φέρει πλήρη και αποκλειστική την ευθύνη της προσήκουσας εγκατάστασης του Τηλεπικοινωνιακού ή/και Ψηφιακού Εξοπλισμού. Ο Πελάτης αναγνωρίζει και δηλώνει ρητά με την υπογραφή της Αίτησης, ότι ο Τηλεπικοινωνιακός Εξοπλισμός ή/και ο Ψηφιακός Εξοπλισμός, τον οποίο αγοράζει από την Εταιρεία, είναι της απολύτου αρεσκείας του, έχει όλες τις συμφωνημένες ιδιότητες και είναι απαλλαγμένος από πραγματικά ελαττώματα. Σε κάθε περίπτωση η θέση του Τηλεπικοινωνιακού Εξοπλισμού ή/και του Ψηφιακού Εξοπλισμού σε λειτουργία ισοδυναμεί με ανεπιφύλακτη αποδοχή του από τον Πελάτη.

4.5. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη, πέραν της υποχρέωσης πίστωσης της πάγιας χρέωσης του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος, σε περίπτωση δηλωθείσας βλάβης στην υπηρεσία του Πελάτη, εφόσον οφείλεται σε επέμβαση ή ρύθμιση του Τηλεπικοινωνιακού Εξοπλισμού ή/και του Ψηφιακού Εξοπλισμού ή σε οποιαδήποτε άλλη πράξη ή παράλειψη του Πελάτη ή τρίτου (συμπεριλαμβανομένου και του ΟΤΕ) ή σε περίπτωση βλάβης που εμπίπτει στην περιοχή ευθύνης τρίτου Φορέα).

4.6. Η Εταιρεία επιδιορθώνει και αποκαθιστά τυχόν βλάβες ή τεχνικά προβλήματα του Τηλεπικοινωνιακού Εξοπλισμού ή/και του Ψηφιακού Εξοπλισμού, που αγόρασε ο Πελάτης από αυτήν, μόνο εφόσον δικαιολογούνται από τη συνήθη χρήση και φθορά από το χρόνο και καθ’ όσον χρόνο ο εξοπλισμός παραμένει εντός εγγύησης και σύμφωνα με τους όρους αυτής.

4.7. Ανεξαρτήτως του είδους και του τρόπου προμήθειας του Τηλεπικοινωνιακού Εξοπλισμού και Ψηφιακού Εξοπλισμού, που χρησιμοποιείται για την παροχή των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών της Εταιρείας στον Πελάτη, ήτοι ασχέτως αν ο Τηλεπικοινωνιακός ή Ψηφιακός Εξοπλισμός που χρησιμοποιεί ο Πελάτης έχει πωληθεί σε αυτόν από την Εταιρεία ή ο Πελάτης τον έχει προμηθευτεί από οποιονδήποτε τρίτον προμηθευτή, ρητώς συμφωνείται ότι η διαχείρισή του θα πραγματοποιείται από την Εταιρεία με σκοπό την παροχή καλύτερων υπηρεσιών στον Πελάτη.

Όλως ενδεικτικώς η Εταιρεία θα δικαιούται να αποκτά απομακρυσμένη πρόσβαση στον Τηλεπικοινωνιακό ή Ψηφιακό Εξοπλισμό, προκειμένου να ελέγχει τις μετρήσεις και τα στατιστικά αυτού, να ενημερώνει το λογισμικό (firmware) αυτού κ.λπ., χωρίς καμιά προηγούμενη σχετική ενημέρωση του Πελάτη.

4.8. Στην περίπτωση που η Εταιρεία παράσχει τη δυνατότητα στον Πελάτη και ο Πελάτης επιλέξει να καταβάλει το τίμημα πώλησης του Τηλεπικοινωνιακού ή/και του Ψηφιακού Εξοπλισμού σε ισόποσες μηνιαίες άτοκες δόσεις, αυτές θα συμπεριλαμβάνονται στον εκδιδόμενο μηνιαίο λογαριασμό που θα παραλαμβάνει ο Πελάτης για τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες του. Σημειώνεται ότι η με οιονδήποτε τρόπο λύση ή λήξη της παρούσας Σύμβασης συνεπάγεται την αυτόματη εφάπαξ τιμολόγηση του συνόλου των υπολειπόμενων δόσεων στον τελικό εκκαθαριστικό λογαριασμό του Πελάτη και την υποχρέωση του Πελάτη να εξοφλήσει άπαξ το εν λόγω ποσό.

Ομοίως, η κατάργηση ή η μετατροπή παρεχόμενης στον πελάτη υπηρεσίας, που οδηγεί στην μη χρήση του πωληθέντος Τηλεπικοινωνιακού ή/και Ψηφιακού Εξοπλισμού (ήτοι α) την κατάργηση της υπηρεσίας Vodafone TV, β) την μετατροπή της Υπηρεσίας Vodafone Home triple play σε Υπηρεσία Vodafone Home double play ή Vodafone Home telephony, γ) την μετατροπή της Υπηρεσίας Vodafone Home Double Play σε Υπηρεσία Vodafone Home telephony κ.λπ.) συνεπάγεται την αυτόματη εφάπαξ τιμολόγηση του συνόλου των υπολειπόμενων δόσεων στον επόμενο λογαριασμό του Πελάτη και την υποχρέωση του Πελάτη να εξοφλήσει άπαξ το εν λόγω ποσό.

4.9. Για τη λειτουργία του Τερματικού Εξοπλισμού απαιτείται συνεχής παροχή ηλεκτρικού ρεύματος. Σε περίπτωση διακοπής της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος και για όσο διαρκεί αυτή, δεν θα μπορούν να παρέχονται Υπηρεσίες και κατά συνέπεια να πραγματοποιούνται κλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των κλήσεων προς αριθμούς έκτακτης ανάγκης (π.χ. 112, 166 , 100, 199 κλπ).

Το αναλυτικό έγγραφο των όρων είναι διαθέσιμο εδώ

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.