Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop” που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.
365shop.gr στο skroutz: Αναφορές για εξαπάτηση! Δεν έστελνε τα προϊόντα – Ξεκίνησαν οι μηνύσεις
Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας.
Τελικές τιμές skroutz.gr: Έτσι τις βλέπεις
Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.
Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.
Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.
Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.
Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Καλά τα όσα λέει παραπάνω, ωστόσο εγώ να διαψεύσω μερικά πραγματάκια και να απομυθοποιήσουμε λίγο το αφήγημα. Ο Σκρουτζ ήξερε 100% ότι η σελίδα είναι απάτη τον τελευταίο μήνα (αν όχι όλο από τις 15 Μαρτίου 2022 και μετά) λειτουργίας της, διότι πολλοί καταναλωτές είχαν αρχίσει να στέλνουν αρνητικά σχόλια και να κάνουν παράπονα. Τι έκανε ο Σκρουτζ για αυτά? Απολύτως τίποτε. Δε δημόσιευε κανένα μήνυμα ή αξιολόγιση και η σελίδα συνέχισε κανονικά να λειτουργεί και να προωθείτε μέσω της πλατφόρμας ως αξιόπιστη με 4.8 αστεράκια και θετικές κριτικές. Με λίγα λόγια συγκάλιψη.
Όσο για τις αποζημειώσεις που αναφέρει έως τώρα με κουπόνια και λοιπά. Είναι θετικό ναι το ότι όσοι έχουν κάνει συναλλαγές με κατάθεση η μεταφορά λαμβάνουν κουπόνι. Εμείς όμως που έχουμε κάνει με χρεωστική κάρτα 1ον δεν είναι σίγουρο ότι θα γίνει αποδεκτό το αίτημα αμφισβήτησης, 2ον ακόμα και εάν γίνει αυτό είναι μία διαδικασία χρονοβόρα. Ειδικά στη 2η περίπτωση, ελεύθεροι επαγγελματίες (όπως εγώ) και μικρομεσαίες επιχειρήσεις ενδέχεται να πλήττονται σημαντικά από την καθυστέρηση των προϊόντων τους, στα οποία πατάμε για τη σωστή λειτουργία της επιχείρησης μας και την εξυπηρέτηση των δικών μας πελατών. Συνεπώς με την αναξιοπιστία και τη συγκάλιψη που έκανε η ομάδα του Σκρουτζ, ζημειωνόμαστε και φαινόμαστε κι εμείς στους δικούς μας πελάτες αναξιόπιστοι.
Τέλος να σημειώσω, ότι έχω ήδη στείλει e-mail στο Σκρουτζ που αναφέρω και τα παραπάνω και δεν έχω λάβει ούτε μία συμβουλή. Οι προφανείς συμβουλές που περιέχουν αγωγές και μηνύσεις και αμφισβήτηση συναλλαγής, είναι προφανείς και γνωστές στον επαγγελματικό κλάδο. Τι γίνεται όμως με την καθυστέρημένη παραλλαβή των προϊόντων (προσωπικά χρειάζεται να πάρω πίσω τα λεφτά και να ξανακάνω την αγορά, σε ακριβότερη τιμή από ότι πριν και να περιμένω κι άλλο μέχρι να έρθει το προϊόν μου).
Ας βγει κάποιος υπεύθυνα από την ομάδα του Σκρουτζ και να αναλάβει επιτέλους την ευθύνη και να δώσει κάποια εξήγηση, στο γιατί έκρυβε τα αρνητικά σχόλια. Υπάρχουν περιπτώσεις που έγιναν συναλλαγή από ανακατεύθυνση από το Σκρουτζ μέχρι μία μέρα πριν κατέβει η σελίδα. Έστω αυτοί οι άνθρωποι θα είχαν σωθεί από όλη αυτή την ταλαιπωρία.
Γι’ αυτό να στηρίζετε την τοπικη αγορά σας. Γρήγορα, ετοιμοπαράδοτα, και με ασφάλεια. Δε θα πάθετε κάτι με 5-10-20 ευρώ παραπανω (ειδικά για ηλεκτρονικές συσκευές που μπορεί να είναι και ογκώδη – άρα πολλά μεταφορικά για αντικατάσταση-επιστροφή – και είναι πιο επιρρεπή σε προβλήματα ή ελαττωματικές περιπτώσεις) . Δεν καταλαβαίνει ο κοσμάκης ότι αν γίνει κάτι τα μεταφορικά που θα πληρώσει για να το γυρίσει και να το παραλάβει θα του βγεί το ίδιο στη τελική με ενα τοπικό κατάστημα. Σε μερικές περιπτώσεις τα μεταφορικά είναι τόσα που πάλι φτάνει η τελική του τιμή με ένα τοπικό κατάστημα. Επίσης πληρώνοντας σε ένα τοπικό κατάστημα λίγα ευρώ παραπάνω μπορούμε να πάμε απο εκεί και να βρούμε το δίκιο μας σε αντίθεση με ενα σκρουτζομάγαζο της πλάκας τηλεφωνικά. Και πολλές φορές σε ένα τοπικό κατάστημα ο καταστηματάρχης χρεώνεται ο ίδιος τα μεταφορικά για την επιστροφή στον προμηθευτή και πίσω αν μιλάμε για επισκευή συσκευής, ενώ στη καλύτερη αν το επιτρέπει ο προμηθευτής σου αντικαταστούν με ένα ετοιμοπαράδοτο ίδιο προϊόν. Είναι πολλά τα θετικά. Τα σκρουτζομάγαζα ειδικά αυτά που δεν είναι αξιόπιστα ως φυσικά καταστήματα όπως κάποια τα οποία δεν έχουν ετοιμοπαράδοτα προϊόντα κατά συνήθεια (και τα παραγγέλνουν κατόπιν παραγγελίας απο το προμηθευτή) δυσκολεύουν την εμπειρία του καταναλωτή.
Πριν παρεξηγηθώ, κι εγώ ψωνίζω όταν δεν βρίσκω κάτι σε τοπικό κατάστημα. Προτιμάω τοπικά καταστήματα ιδιαίτερα όταν το χρειάζομαι πιο γρήγορα, αντίστοιχα αν όλη η τοπική αγορά καταχράζεται το κόσμο και βαράει στις τιμές χωρίς λόγο και αιτία σαφώς παραγγέλνω online. Όμως υπάρχει μια λογική και ένας μετριασμός στις κινήσεις. Μη τα βλέπουμε όλα με τιμές ότι το πιο φθηνό είναι και το καλό.
Φίλε μου καλά τα λες και συγκεκριμένα προϊόντα κι εγώ ψωνίζω από τοπική αγορά, όμως δεν μπορείς όλα να τα πάρεις από την τοπική αγορά. Ειδικά όταν πρόκειται για εξαρτήματα υπολογιστών ή τηλεοράσεις, δεν υπάρχει τοπική αγορά, πέραν από τις μεγάλες αλυσίδες, οι οποίες κοπανάν τις τιμές στα ύψη.
Το πρόβλημα ξαναλέω, δεν είναι το αν το μαγαζί ήταν απάτη ή όχι. Το πρόβλημα είναι ότι το ίδιο το Σκρουτζ δεν ανέβαζε τα αρνητικά σχόλια και συνέχιζε να διαφημίζει το 365shop GR και να το προβάλει (πολλοί από εμάς που την πάτησαν τους ήρθε μήνυμα ότι έπεσε η τιμή σε αυτό το κατάστημα για το προϊόν που ήθελαν).
Επίσης δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο στο Σκρουτζ. Μέσα σε 5 μήνες είναι το 2ο συμβάν, απλά το προηγούμενο κουκουλώθηκε. Επισυνάπτω την ιστοσελίδα που συζητάν οι παθόντες του προηγούμενου κρούσματος.
https://www.insomnia.gr/forums/topic/780272-%CE%B5%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-2bshopgr-~-%CE%B1%CE%BC%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%B2%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AE%CF%82/?fbclid=IwAR15ZF15wbX8rX6R1TbR5JKBRV9mCEYYaCBGRVLp4cGICglOro1ZzbZqIZc
Το Σκρουτζ καλα θα κανει να εξυπηρετει καλυτερα τους πελατες του γιατι εκτος απο το καταστημα το οποιο πιστευω γνωριζε παραπανω, απο προσωπικη εμπειρια ηθελα να κανω μια επιστροφη προιοντος και ουτε καν ασχολουνται επειτα απο πολλα email που τους εστειλα. Με λιγα λογια οσο παει γινεται κ χειροτερο και κατεληξα στο να διαγραψω το λογαριασμο μου.
Παναγιώτη φίλε είναι αδιέξοδο. Γτ από την μία τα τοπικά μαγαζιά έχουν πολύ υψηλότερες τιμές αφού δεν μπορούν ν αντέξουν τις οικονομικές αντιξοοτητες της ελληνικής οικονομίας, και από την άλλη ο κόσμος στην πλειοψηφία των αγορών εξοικονομεί αρκετά χρήματα. Και δεν βγαίνει με τπτ. Ενεργειακή κρίση, ρεύμα πετρέλαιο σούπερ μάρκετ όλα 3 φορές πιο ακριβά. Δεν υπάρχει λύση. Μας έχουν φτάσει σε κακό σημείο
Έχω ιστορικο για παραπλάνηση και όχι μόνο αγόρασα προϊόν μικρότερης αξιας και ήθελαν να πληρώσω το ακριβότερο το οποίο ήταν και μη διαθέσιμο
Σκρουτζ……. Μακριά μακριά μακριά μακριά βρε ουστ
Θα προσθέσω μακριά και από το skroutz και από το πρόγραμμα plus που δίνει δήθεν προνόμια στους πελάτες του. Τρεις φορές δεν μου έστειλαν τα πράγματα. Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να επιλύσει το πρόβλημα αλλά κάθε φορά ο ένας εκπρόσωπος με παρέπεμπε σε άλλον. Στο τέλος επέστρεψαν μέρος μόνο του ποσού. Μακριά λοιπόν και από το skroutz.
Για αυτο πρέπει να μαθετε να πληρώνετε μετρητοίς!
Καλά να πάθετε!
Ερχεται το προιον, πληρωνεις τοτε μονο και μόνο με μετρητα!
ειστε τερμα.ηλιθιοι ολοι οι παραπάνω.
υπεύθυνοι είστε εσείς , ο ρολος του Σκρουτζ ειναι ξεκάθαρος, υπηρεσία πουλάει οχι τα προϊόντα. Επειδή ενα μαγαζι έκλεισε γραφετε οτι μαλακια σας κατεβει στο κεφάλι. Θα μπορούσε να τυχει σε οποιονδήποτε απο οποιονδήποτε ,σε οποιαδήποτε στιγμή. Αλλα οσο ολα πάνε καλα ειστε ολοι γαμηκλες και ξέρετε τα πάντα. Ψωνιστε τοπικα που δεν σας κοροϊδεύουν η απ το Alibaba που κανει ενα μηνα.
Έλα δεν μπορώ άλλο να διαβάζω μπούρδες τώρα… “να μάθουμε” θα μας πεις κιόλας… Δεν υπάρχει η αντικαταβολή πια εν ετει 2022. Ασχολούνται με αυτή μόνο κάτι παππούδες και “αποκλεισμενοι” από το τραπεζικό σύστημα.
Κανένας δεν μπαίνει στον κόπο να αναρωτηθεί πώς έσκασε τώρα η υπόθεση με το Skroutz που ανοίγει η ανταγωνιστική πλατφόρμα του Μαρινάκη.