Αφορμή για το εν λόγω άρθρο αποτέλεσε μια καταγγελία που δημοσιεύεται στο zougla.gr και αφορά την απίστευτη ταλαιπωρία πελάτη ο οποίος έκανε βόλτες στη Κηφισιά για να βρει το δέμα του. Το παρακάτω περιστατικό είναι ένα από τα πολλά ανάλογα παραδείγματα που όλοι έχουμε βιώσει με τις ταχυμεταφορές οποιασδήποτε εταιρείας. Ακολουθεί η καταγγελία, όπως δημοσιεύεται στο zougla.gr.

«Πριν από 10 μέρες παρήγγειλα από το διαδίκτυο ένα προϊόν. Μετά από 5 ή 6 ημέρες, στις 16/10, ημέρα Σάββατο, μου ήρθε μήνυμα από την ACS ότι την ίδια μέρα θα περάσει κάποιος να παραδώσει το δέμα μου. Πήρα αμέσως τηλέφωνο το υποκατάστημα της ACS στην Κηφισιά όπου από εκεί διανέμεται το δέμα και σε συνεννόηση με την υπάλληλο, καθότι η εταιρεία που εργαζόμουν όπου και παραδίδεται το δέμα θα ήταν κλειστή, συνεννοηθήκαμε να περάσω τη Δευτέρα 18/10 να το παραλάβω ο ίδιος από τις εγκαταστάσεις της ACS. Πράγματι, τη Δευτέρα το μεσημέρι πήγα στις εγκαταστάσεις τους για να παραλάβω το δέμα.

Η υπάλληλος μου απάντησε ότι το δέμα δεν βρίσκεται στην εταιρεία και ότι το έχει πάρει πάλι ο διανομέας. Της εξήγησα, τη συνεννόηση με την προηγούμενη συνάδελφό της, ότι δηλαδή το δέμα θα έπρεπε να βρισκόταν εκεί για να το παραλάβω. Μου είπε ότι δεν γνωρίζει τίποτα, ότι το δέμα το έχει ο διανομέας και ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο και να ξαναπεράσω την επόμενη μέρα να παραλάβω το δέμα μου. Την επόμενη μέρα Τρίτη 19/10, ξαναπήγα στα γραφεία της ACS της Κηφισιάς, ζητώντας πάλι να παραλάβω το προϊόν που μου έχει σταλεί. Η υπάλληλος της ACS, πίσω από τον κισσέ χωρίς καν να με κοιτάξει, αφού κατέγραψε τον αριθμό παράδοσης μου είπε ότι το δέμα το έχει πάλι ο διανομέας.

Της εξήγησα και την πρώτη τηλεφωνική συνομιλία με τη συνάδελφό της και τη διά ζώσης συνομιλία την επόμενη μέρα στο γραφείο της ACS και πάλι χωρίς να με κοιτάξει καν, μου είπε ότι το δέμα έχει πάλι ο διανομέας και να περάσω αργά το απόγευμα μόλις γυρίσει. Με λίγα λόγια, εγώ έκοβα βόλτες στην ACS στην Κηφισιά, χάνοντας χρόνο και καύσιμα και το δέμα μου, έκανε βόλτες με τους courier, και αυτό στην Κηφισιά, χωρίς κανείς από αδιαφορία και επαγγελματική ανεπάρκεια να μπορεί να δώσει μια απλή λύση. Το μόνο που έκαναν είναι να μου στέλνουν μηνύματα ότι δεν με βρίσκουν γιατί έτσι προφανώς νομίζουν ότι είναι καλυμμένοι έναντι των πελατών τους».

Οι συνομιλίες και όλα τα αποδεικτικά στοιχεία που αφορούν αυτή την υπόθεση είναι στη διάθεση κάθε υπευθύνου. Η ACS ανήκει σε έναν από τους θεσμικούς παράγοντες αυτής της χώρας. Αν αυτή λειτουργεί έτσι φανταστείτε τι γίνεται αλλού…!

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

64 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Και αυτό που περιγράφη το παλικάρι παραπάνω για την ACS της Κηφισιάς, δεν είναι τίποτα μπροστά στην ACS του Μεσολογγίου…….εδώ αυτά τα περιστατικά η δικιά μας ACS τα έχει για πρωινό!

  2. Στην acs Λάρισας να δείτε γλέντια. Από ψεύτικα μηνύματα ότι πέρασε ο διανομές και δεν μας βρήκε (ενώ ήμασταν 3 άτομα μέσα στο σπίτι και η κάμερα στην είσοδο να μην έχει καταγράψει τίποτα!!!!!! ) μέχρι …….δεν μπορούμε να σας το φέρουμε σήμερα επειδή δεν έχουμε κάποιο άλλο δεμα εκεί κοντά, και να το φέρνουν 5 μερες μετά !!! Ταχυμεταφορές κατά τα αλλά !!! Η χειρότερη εταιρεία ταχυμεταφορών στην Ελλάδα.

    • To Λάρισα 1, δεν παίζεται με τίποτα… Το Λάρισα 2 είναι κάπως καλύτερο, αλλά και πάλι…

  3. Και σφυρίζουν αδιάφορα….είτε λέγεται ACS είτε γενική ταχυδρομική!!!! Θεωρούν ότι είναι αρχηγοί της “ταχύ”μεταφοράς!!! Ψεύτικα μηνύματα, τηλέφωνα που δεν απαντούν, κόστη ανεβασμένα, αγένεια, οργάνωση καμία και φυσικά η λέξη “ταχύ” έχει χάσει τη σημασία της!!!

  4. Αν αυτά σας φαίνονται υπερβολικά, τότε περάστε μια βόλτα από την ACS του Πειραιά. Και φυσικά όπως ανέφερε ήδη κάποιος παραπάνω ισχύει για όλες τις εταιρίες κούριερ. Και φυσικά ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να αλλάξει όλο αυτό, γιατί πάντα θα έχουν στο μυαλό τους τη νοοτροπία “μας έχουν ανάγκη”. Γιατί πως θα έρθει το δέμα από το εξωτερικό, πως θα στείλει το δέμα το μαγαζί 400 και 700 χιλιόμετρα μακριά για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μαγαζάτορα και πελάτη.

  5. Acs Δράμας δράμα η κατάσταση η υπάλληλοι μέσα αγενεστατοι δεν τους μάθανε στο σπίτι τους τρόπους χειρότεροι όλων.

  6. Το χειρότερο είναι ότι όλες οι εταιρίες προσφέρουν χάλια εξυπηρέτηση. Δεν υπάρχει courier στην Ελλάδα. Courier σημαίνει την ίδια μέρα, το πολύ την επομενη

  7. Στην ACS Μενιδίου να δείτε τι καφενείο είναι.Η λέξη τρόποι δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο τούς.

  8. Σκεφτήτε να ήθελαν να τον βασανίζουν έχοντας το δεμα του στο κατάστημα και να του λένε αρλούμπες εγώ πρωσωπικα είχα περασει κάτι παρόμοιο με αυτήν την εταιρεία είχα παραγγείλει ένα σχετικά μικρό δέμα 20×15 εκ από την Ηλιουπολη για νέα Φιλαδέλφεια ενώ θα μπορουσε να είχε παραδοθει στην εταιρεία ACS σε 1 ώρα αφου το κατάστημα που έκανα την παραγκελεια μου ήταν ανοιχτό λοιπόν έγινε μετά από 3 ΜΕΡΕΣ και αντίστοιχα να το παραλαβω ενώ συνέχεια καλούσα το υποκατάστημα περισσου δεν το σηκώνει κανεις το τηλεφωνικό μήνυμα δεν βοηθούσε και όταν έφτασε ο διανομέας του ειπα<> και μου λέει είχε κίνηση ο δρόμος ΑΚΟΥΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΙΣΧΟΣ λέω και του έδωσα τα μισά χρήματα από όσα έπρεπε να πάρει και δεν δεχτηκα αντιρρήσεις απλά του έκλεισα την πορτα στα μούτρα και έφυγε

  9. Η acs στο Καρλόβασι Σάμου κι η speedex στο Βαθύ είναι απελπισία.Η πρωτη σε αγένεια με μνμ στο viber πως είναι ελλειπή τα στοιχεία του παραλήπτη κι η δεύτερη δεν απαντάει ποτέ στο τλφ.Και που παραπονέθηκα στα κεντρικά…τι έγινε..??? ΤΙΠΟΤΑ!!!

  10. Acs Κορίνθου μια από τα ίδια !!!! Έχω φτάσει σε σημείο να μην παραγγέλνω από μαγαζιά που εξυπηρετούνται μέσω της παραπάνω μεταφορικής !!!!!! Επίσης δεν σηκώνουν πότε το τηλέφωνο !!!

  11. Έχω παραγγείλει δέμα από εξωτερικό με παράδοση στην Ηλιούπολη Αττικής… Όταν τελικά καταφέρνει να φτάσει στην χώρα δυστυχώς το παραλαμβάνει η ACS. Μου στέλνουν μήνυμα ότι θα το παραδώσουν & είμαι σπίτι και τους περιμένω δεν χτύπησε ποτέ κανείς! Στέλνουν μήνυμα ότι είναι ελλιπή τα στοιχεία του παραλήπτη. Προσπαθώ επί 1 εβδομάδα να βγάλω γραμμή στο κατάστημα της Ηλιούπολης (Αττικής) για να τους πω ότι δεν είμαι καθόλου άγνωστη! Στέλνω μηνύματα μέσω του site μιλάω εν τέλει με υπάλληλο σημειώνει όλα τα στοιχεία μου που υποτίθεται πως ήταν ελλιπή και λέει ότι θα γίνει επαναπαραδοση και να μην ανησυχείτε! Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα βλέπω ότι το δέμα έχει αρχίσει να φεύγει από Ηλιούπολη και να πηγαίνει προς τα κεντρικά της Αθήνας. Ξανά τηλέφωνα επί 2 μέρες με το κεντρικό τηλέφωνο επικοινωνίας κάποια στιγμή κατάφερα να βγάλω γραμμή… Πάλι από την αρχή διεύθυνση όνομα μέρος παράδοσης και διαβεβαίωση ότι θα μου το στείλουν την επόμενη μέρα στο tracking το δέμα έχει αρχίσει να κινείται προς Θεσσαλονίκη άλλη μια μέρα χαμένη στα τηλέφωνα με διαβεβαιώσεις ότι θα το στείλουν πίσω Αθήνα! Εν τέλη το δέμα παραδόθηκε στην εταιρεία που έκανε την εισαγωγή του στην Ελλάδα με σκοπό να γυρίσει πίσω στο εξωτερικό!
    Ευτυχώς η άλλη εταιρία απάντησε με την μια στο τηλέφωνο και κατάφερα να συνεννοηθώ με την υπάλληλο που μπήκε στον κόπο να το εντοπίσει στην αποθήκη τους και να μου το στείλει! Δέμα με εκτιμώμενη παράδοση 7 ημέρες έκανε 1 μήνα να έρθει Αθήνα την 1η φορά και 2 μήνες να το παραλάβω! Μιλάμε για την κορυφή των ελληνικών couriers!

  12. Δυστυχώς για τους παραλήπτες-πελάτες οι περισσότερες “ταχυμεταφορικές” στη χώρα μας είναι απαράδεκτες, κάνουν το αντίθετο μάλιστα απ’ ότι περιγραφή η ιδιότητα τους.
    Η συγκεκριμένη όμως εταιρεία είναι μακράν η χειρότερη, πολλοί βλέπω έχουν ν αναφερθούν σε μια αρνητική κατάσταση που τους έτυχε.
    Η πιο γελοία, ήμουν κάποιο πρωινό στο σπίτι βγήκα κ βρήκα κολλημένο στο θυροτηλέφωνο ειδοποιητήριο, χτύπησε λεει ο courier κ δεν βρήκε δήθεν κανέναν ή περιπτώσεις που ενώ έβλεπα στην παρακολούθηση δέματος μέσω voucher ότι είχε φτάσει το δέμα στο κατάστημα μου ερχόταν μήνυμα μετά από 2 μέρες (δεν αναφέρομαι φυσικά στο διάστημα της καραντίνας που γινόταν πανικός, αλλά σε συνηθισμένες μέρες).
    Πλέον όταν πρόκειται να παραγγείλω κάτι ρωτάω πρώτα με ποια εταιρία συνεργάζονται πριν προχωρήσω στην αγορά.

  13. Τσεκάρουμε με ποια courier συνεργάζεται το eshop που θέλουμε να ψωνίσουμε και αν δούμε ACS βάζουμε ΠΑΝΤΑ αντικαταβολή. Έτσι τσακιζονται να το φέρουν γιατι δεν έχουν πάρει τα λεφτά. Και στην περιπτωση που καθυστερήσουν παίρνεις τον έμπορο, τους λες οτι εχει καθυστερήσει η παραγγελια και θα το αγοράσεις από αλλου το προϊόν και παιρνει μετά ο έμπορος και τους διαολοστέλνει. Και επειδή ο έμπορος τους δινει τα λεφτα (εμείς οι πελάτες πληρώνουμε μεταφορικά αλλά ο έμπορος τους τα δίνει) τσακίζονται μετά να εξυπηρετησουν.

  14. Acs Πάτρας λαμβάνω μήνυμα ότι δεν με βρίσκουν ενώ δεν μου έχουν τηλεφωνήσει ποτέ το μήνυμα γράφει να καλέσω το γραφείο τους το οποίο είμαι συνέχεια αναμονή και δεν μπορώ να μιλήσω με υπάλληλο τους ..Πλέον ότι παραγγελία κάνω όταν βλέπω συνεργασία με ACS δεν προχωράω στην παραγγελία ….

  15. Αφού οι δύο μεγάλες courier ειναι για κλάματα γιατι ο κόσμος συνεχίζει να τους δείνει δουλειά ,ενω υπάρχουν λιγότερο γνωστές εταιρίες που σέβονται τον πελάτη αλλά δυστυχώς δέν τις προτιμά ?

  16. Σε όλους του εξυπνακιδες περί αγένεια κλπ κλπ να τους θυμίσω ότι σε όλες τις κουριερ τις Ελλάδας δουλεύουν αν όχι τα παιδιά τους.. Τα ανηψια τους… τα βαπτηστηρια τους… τα γειτονοπουλα… Που έχουν εισπράξει τόση λεκτική βία από την κοινωνία μας που τώρα σας την ανταποδιδουν δεν είναι τίποτα άλλο παρα ο καθρέπτης της κοινωνίας μας που την αποτελούμε όλοι εμείς…. Τι ακριβώς σας φένεται παραξενο αυτοί είστε..
    αυτοί ειμαστε…. Δεν σας αρέσει ο εαυτό σας όταν κοιτάτε τον καθρέπτη ??

  17. Αποφεύγω γενικά τις ταχυμεταφορές πλέον αφού δεν περνούν οπότε τους ζητάς αλλά οπότε μπορούν οι ίδιοι σου βάζουν και το χαρτάκι ότι δεν σε βρήκαν κ αναγκάζεσαι να πας από το υποκατάστημα τους να το πάρεις. Προ 3 ετιας η acs Χαλανδρίου είχε κολλήσει στην είσοδο της πολυκατοικίας στο κουδούνι ότι δεν με βρήκαν αναγράφοντας την ώρα ενώ εγώ ήμουν πάνω όπου είναι η είσοδος μου και εργαζομουν , όταν διαμαρτυρήθηκα τηλεφωνικά αντί να το διερευνήσουν με υποχρέωσαν να πάω από εκεί και είδα στο κουτί ότι είχαν γράψει ανάρμοστη συμπεριφορά κάτι που βέβαια δεν ισχύει
    Ταχυμεταφορές σημαίνει το φέρνουν τότε ακριβώς που ζητάς στο μέρος που ζητάς και όχι όπως το κάνουν

  18. Είχα παραγγείλει ένα ρολόι τοίχου, μου το έφεραν σμπαραλια και μου είπαν πως εφόσον το κουτί δεν έχει κάποιο σημαδι, δεν φέρουν ευθύνη εκείνοι..

  19. Η speedex να δείτε θέμα από Βέροια για Αθήνα το στέλνει Μυτιλήνη για διακοπές και ακόμα να το δούμε

  20. Παιδια έχω και εγώ δουλέψει σε γνωστή εταιρεία ταχυμεταφορων και μπορώ να σας πω ότι ο λόγος που παραιτήθηκα ήταν γιατί δεν μπορούσα να βγάλω ακρη ούτε με τα κεντρικά ούτε με τον ιδιοκτήτη. Έστελνα φάκελο ή δέμα αναγράφοντας επείγον άμεση παράδοση και ενω είχα μιλήσει με τα κεντρικά που με ενημερωναν ότι την επόμενη ημέρα θα εχει παραδοθει το δεμα πήγαινε σε ασχετα μέρη ή απλα εμενε στα κεντρικά για μερες και στο τηλέφωνο μου λεγανε να πω στον πελάτη 100 δικαιολογίες και ψέματα μεχρι να παραδοθεί. Το ίδιο φυσικα συνέβαινε και οταν έπρεπε να παει το αφεντικό μου να παραδοσει που τα έβαζε στο αυτοκίνητο του και πήγαινε σπίτι του αντί να τα παει και τα χανε και όταν του έλεγα κάτι για τα παράπονα των πελατών μου έλεγε πες του να παει να γ****ει.

  21. Πάντως στα Χανιά και συγκεκριμένα το Μάλεμε η ACS είναι μια χαρά και εξυπηρέτικη και γρήγορη δεν έχω παράπονο

  22. Ελάτε να δείτε και την Acs στο Σχηματάρι, παραγγελία ενός βιβλίου, την ίδια μέρα είχα το voucher, άφιξη δε γνωρίζω, παραλαβή όμως μετά από 15 μέρες, το δεματακι να είναι στο κατάστημα, να τηλεφωνώ καθημερινά να τους δίνω το νούμερο και αυτοί (-η) να ειρωνεύεται λέγοντας φόρτο εργασίας, πάρτε άτομα, η απάντηση της ήταν δε θα μας πεις τι θα κάνουμε εμείς. Από τότε σε κάθε παραγγελία ρωτώ με ποια εταιρεία θα γίνει η δουλειά, οποία έχειACS επιτόπου ακύρωση. Έτσι χρειάζεται…

  23. Νομίζω ιστορία σαν την δική μου δεν έχει κανείς σας. Γενικά στην Acs Χαλκίδας παλεύεται το πράγμα. Από γνωστή που δούλευε παλιότερα έχω μάθει ότι βάζουν το χαρτάκι και δεν χτυπούν τα “παλικάρια” τους, όταν έχουν πολλά δέματα να παραδώσουν και δεν προλαβαίνουν λόγω της σχετικής καθυστέρησης σε κάθε παραλήπτη. Τελοσπαντων, στη δική μου περίπτωση μου είχε έρθει πρωί το μήνυμα παραλαβής, πήγα το μεσημέρι στο κατάστημα, και μου λέει η κοπέλα στον γκισέ: “δεν μπορείτε να το παραλάβετε ακόμη γιατί είναι 2 τεμάχια και έχει έρθει μόνο το 1”. Και τη λεω “ωραια, δωστε μου αυτο που ηρθε και θα περασω μεσοβδομαδα να παραλαβω το άλλο. Από τον ιδιο προορισμο ξεκινησαν, λογικα αυριο-μεθαυριο θα το εχετε” (ηταν Δευτέρα). “Οχι (μου λεει) δεν γίνεται”, “και το γα**δι το μήνυμα τι μου το στέλνεις μάνα μου; Να ρθω να πιούμε καφέ;;;;” Της απάντησα.
    Ανάρμοστη ξεανάρμοστη συμπεριφορά έμενα σε χωριό τότε (όπου δεν καλύπτουν) και αναγραφόταν η διεύθυνση μου στο δέμα με την επιλογή “παραλαβη απο κατάστημα”.

  24. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ACS COURIER , ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ! < Δυστυχως παρ'οτι σας εχω κανει γραπτες αναφορες παραπονων , για την ανευθυνη και την αντισυμβατικη συμπεριφορα των διανομεων της Κουριερ του καταστηματος Αμπελοκηπων , το ιδια ακριβως απαραδεκτα και αναρμοστα , συνεχιζονται και συγκεκριμενα χτες Τριτη 9 Νοε 2021 και ωρα 14,32 δεχτηκα μια κληση η οποια μου ελεγε και αμεσως διεκοπη η συνδεση και εν συνεχεια ελαβα ενα μηνυμα οτι εγινε προσπαθεια παραδοσης και ημουν . ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΕΣ , ΓΙΑΤΙ ΕΧΤΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 6μμ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΛΕΙΨΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ , ΕΠΙΣΗΣ ΕΛΕΓΞΑ ΑΜΕΣΩΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΩΣ ΠΑΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ , ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΙΠΟΤΑ.
    Επειδη μεχρι σημερα δεν μπορεσατε να ελεγξετε και να επαναφερετε σε ταξη το καταστημα αυτο , σας ενημερωνω οτι εφεξης σε οποιαδηποτε εμπορικη συναλλαγη μου , θα απαιτω απο τον προμηθευτη για την αποστολη να εξαιρειται η εταιρεια σας
    Λουκιανος Καβαλλιερατος >

  25. ACS, με διαφορά η χειρότερη των χειροτέρων… Ειδικά το κατάστημα “Λάρισα 1” είναι τελείως για τον λούτσο…Μέχρι και τα ΕΛΤΑ Courier είναι πολύ καλύτερα. Επίσης οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο (όταν το σηκώνουν) είναι αγενείς. Τους είχα κάνει παράπονα γιατί έκαναν 3 μέρες να σκανάρουν μια αποστολή από το HUB Λάρισας προς αυτούς και μου είχαν πει “Ε δεν έφτασε ακόμα”. Όταν ζήτησα το όνομα του υπαλλήλου για να του κάνω αναφορά στην ΕΕΤΤ και στα κεντρικά, μου το έκλεισε στη μούρη…

  26. ACS εταιρία βραδυμεταφοράς.
    Στις 27/12/2021, ώρα 08.38, έστειλα μικρό δέμα από τη Θεσσαλονίκη για την Κηφισιά και ακόμα, σήμερα 31/12/2021, βρίσκεται στη διαδρομή από την αποθήκη της Αττικής προς το κατάστημα παράδοσης της Κηφισιάς.
    Και με τα πόδια να το έστελναν θα είχε φτάσει.
    Απλά, μας δουλεύουν και θα πρέπει να μάθουν, ότι τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους.
    Την ίδια μέρα, 27/12/2021 το μεσημέρι, έστειλα με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ως απλό συστημένο και όχι με υπηρεσία ταχυμεταφοράς μικρό δέμα με το ίδιο περιεχόμενο και έχει φτάσει προ διημέρου σε άλλη περιοχή της Αττικής.
    Τί κάνουν οι ανάλογες ρυθμιστικές αρχές;

  27. Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι απλά ανάρμοστη. Μου ήρθε την Παρασκευή μήνυμα ότι θα μου παραδώσουν στο σπίτι μου στην Πεντέλη δέμα από τα Χανιά. Ο πατέρας μου συνταξιούχος όλη μέρα σπίτι. Ακούει το κούριερ βγαίνει έξω και βλέπει ένα παιδάκι να κολλάει το σημείωμα. Του λέει το δέμα που είναι. Κολλάει και δεν μίλαγε πήγαινε αργά και χαμένο προς το μηχανάκι του. Μετά από κάνα δεκάλεπτο μήνυμα ότι ήμασταν απών. Τους κάνω κλήση και μου λένε ότι δεν μας βρήκαν και να πάω εγώ στο Μαρούσι για παραλαβή. Τους λέω τι έγινε ακριβώς και μου τα μασαγαν μου λένε πάλι να πάω στο κατάστημα λέω όχι πείτε μου πότε θα το φέρετε σπίτι έχω πληρώσει το κούριερ και η αξιαγάπητη κυρία απλά με έβρισε ότι της τρώω τον χρόνο της και μου το έκλεισε… Το δέμα ήρθε μετά από είκοσι ημέρες….

  28. Απαράδεκτη εταιρεία περιμένεις το δέμα σου μετά από ιδιοποίηση έρχονται αφήνουν σημείωμα δεν χτυπάνε ποτέ το κουδούνι τάχα μου σε καλούν στο τηλέφωνο και μόλις σηκώνεις στο κλεινουν…μου έχει συμβεί επανειλημμένα….όσο για την εξυπηρέτηση πελατών τηλεφωνικά μόνο εξυπηρέτηση δεν είναι! Ποτέ ξανά acs υπάρχουν καλύτερες εταιρίες που μπορούν να συνεργαστούν οι επαγγελματίες…μπας και βάλουν μυαλό για το πώς είναι η σωστή. Εξυπηρέτηση

  29. Μόνο αρνητικά σχόλια διαβάζω !! που είναι ο εισαγγελέας να τους πάει φυλακή!!μια κατάσταση παθογένειας
    στο κράτος που ζούμε , δεν ισχύει τίποτα απολύτως,
    δεν σέβονται και δεν φοβούνται κανένα νόμο

  30. Απαράδεκτη εταιρία ο διανομέας πετάει το φάκελο όπου βρει εκτός βέβαια από το γραμματοκιβωτιο με αποτέλεσμα να χάνονται τα ειδοποιητηρια …όσο για την επικοινωνία τηλεφωνικώς μαζί τους μόνον αγένεια εισπράττεις!!!!!

  31. ACS ΠΕΤΡΑΛΩΝΩΝ… Xτυπάνε κουδούνι, τους ανοίγεις. Τους λες όροφο και ήδη το αυτοκόλλητο χαρτάκι είναι κολλημένο στο κουδούνι σου και έχει γίνει ο υπάλληλος καπνός.
    Καλείς στο τηλέφωο την εταιρεία βλέποντας τον οδηγό να φεύγει και μετά από 10′ αναμονη σου απαντούν ότι θα μιλήσουν με τον οδηγό. Ξανακαλείς μετά από 2 ώρες να δεις τι γίνεται και μετά από 2 υπαλλήλους που έχεις περιγράψει και στις 2 τι γίνεται, αναλαμβάνει ο “υπεύθυνος” να πάρει το τηλέφωνο και να σου πει: ο οδηγός θα ξαναπεράσει στην περιοχή σας τη Δευτέρα. Τέλος η συνομιλία… του του του… η γραμμή.
    Κάκιστη συμπεριφορά, κακή εξυπηρέτηση.

  32. χαχα εμενα το δεμα μου ηταν 4 μερες στο καταστημα Αμπελοκηπων Αθηνας περιμενα περιμενα κ λεω ασε θα απω απο κει να δω γτ δεν μου το εχουν φερει κ ενω ειχα μιλησει με email με την εξυπηρετηση πελατων μου ειχαν πει θα ελεγαν στο αρμοδιο καταστημα να με ενημερωσει ποτε θα παραλαβω το δεμα μου..δεν εγινε κτ κ ειπα να παω απο κει για να μαθω τι? οτι το δεμα μου ειχε φορτωθει σ ενα φορτηγο κ επεστραφη στα κεντρικα λογω ελλειψης προσωπικου..χωρις καν να με παρουν ενα τηλ ρε αδερφε να μου πουν να παω να το παρω εγω απο κει..ποτε ξανα Acs καλλιο να μου κοπει το χερι μακαρι φαλιμεντο

  33. Είναι απλά απαράδεκτοι.Αφου δεν έγινε παράδοση στο σπίτι γιατί δε χτύπησε κάνεις το κουδούνι, ζήτησα να παραλάβω από SMARTPOINT και ο κωδικός παραλαβής που μου έστειλαν δεν αναγνωρίζεται από το μηχάνημα .Ουτε και το κινητό μου για να μου στείλουν άλλον.Ενημερωνω πως υπάρχει πρόβλημα και μου ξαναστελνουν μήνυμα για δεύτερη φορά να πάω να παραλάβω και μαντεψ’τε;;;;;Πάλι τα ίδια…..Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.Ασε που δε βρίσκεις ποτε κανέναν στο τηλέφωνο

  34. Σήμερα έτυχα το “καλύτερο” εβερ της ACS Άνδρου. Λεει δεν παραδίδουν δέματα κατ’οικον (ενω η παραγγελία ήταν για παραλαβή κατ’ οίκον) από εξωτερικό όταν έχουν πολύ δουλειά και πρέπει να πηγαίνουμε να τα παραλαμβάνουμε από το κατάστημά τους!!! Στην αρχή βέβαια μου είπε ότι το δέμα ήταν για παραλαβή απο το κατάστημα, όταν της είπα πως δεν είναι μου είπε την παραπάνω δικαιολογία. Μάλιστα μου είπε ότι δεν πληρώνονται καθόλου για κατ’ οίκον παραδόσεις στο σπίτι για δέματα εξωτερικού στα νησιά (ναι για την ψυχή της μάνας τους το κάνουν). Όταν της είπα ότι δεν είναι δικό μου πρόβλημα αυτό και πως εγώ πλήρωσα στην παραγγελία μου για κατ’ οίκον παραλαβή, μου είπε το 2ο θεϊκό ότι εγώ πλήρωσα να έρθει στην Άνδρο και όχι στο σπίτι!!!
    Είναι η 3η φορά που έχω προβλημα με την συγκεκριμένη μεταφορική. Την 1η ήταν βαρύ το δεμα για να το φέρουν, στην ερώτηση μου γιατί τότε το παρέλαβαν εξαρχής στην ACS Αθήνας χωρίς να ενημερώσουν τον αποστολέα ότι δεν μπορεί να παραδοθεί κατ’οίκον και τον χρέωσαν 60κάτι ευρώ μάλιστα, δεν πήρα ποτέ απάντηση. Την 2η φορά δεν έγραφε λέει το τηλέφωνο στην αποστολή από το εξωτερικό και δεν με ειδοποίησαν ότι ήρθε, ευτυχώς το βρήκα μόνη μου, όταν το παρέλαβα εννοείτε το τηλέφωνο μου ήταν και στο αυτοκόλλητο της προηγούμενης μεταφορικής που το έφερε ελλαδα, αλλά και στο απόκομμα της ACS. Την 3η φορά, σε γράμμα που στείλαμε εξωτερικό δεν έγραψε όλη την διεύθυνση (ενώ είχαμε τονίσει πως είναι σημαντικό να γραφτεί ολόκληρη η διεύθυνση καθώς πάει σε δημόσια υπηρεσία του εξωτερικού και πρέπει να πάει σε συγκεκριμένο γραφείο και συγκεκριμένο υπάλληλο), με αποτέλεσμα να ψάχνουμε ΕΜΕΙΣ το γράμμα που πήγε. Ευτυχώς πήγε στην σωστή υπηρεσία απλά σε άλλο γραφείο και μετά απο 1 βδομάδα σχεδόν βρέθηκε.
    Είναι απλά τραγικοί, προσωπικά ψάχνω που μπορώ να κάνω καταγγελία γιατί δεν παλεύεται άλλο η ταλαιπωρία!

  35. Έστειλα στις 23/8/2022 ένα συμβόλαιο από την Βούλα, Αττικής, στην Ν. Ιωνία Αττικής. Το συμβόλαιο θα το λάμβανε ο παραλήπτης και θα το χρησιμοποιούσε για να πάρει μια χρηματική βοήθεια από το κράτος για ιατρικούς σκοπούς. Μέχρι τις 29/8/2022 δεν είχε παραδοθεί στον παραλήπτη. Τηλεφωνήσαμε και μας διαβεβαίωσαν ότι θα το στέλνανε σύντομα. Μεγάλο ψέμα.
    Σήμερα είναι 5/9/2022 και ακόμη δεν έχει πάει το γράμμα στον παραλήπτη. Με τα πόδια να το πήγαινα από την Βούλα στην Νέα Ιωνία θα το είχα παραδώσει πολύ νωρίτερα. Δεν μπορώ να καταλάβω πόσο ανοργάνωτη και ανεύθυνη είναι αυτή η εταιρία.

  36. den fernoun ta paketa, ine na pigenis eki na fas misi mera me toso kosmo pou mazevoun, kanane kai ergasies klinane portes me enan ipallilo, athina ine ,ti na pis gia xoria..distixos..

  37. Η ACS είναι η χειρότερη εταιρεία ταχυμεταφορών (ο Θεός να την κάνει) στην Ελλάδα !!!!!! Τέσσερις μέρες συνεχώς με κοροϊδεύουν ότι απουσιάζω, ότι πρέπει να το φέρει άλλος υπάλληλος και τέτοια απαράδεκτα. Το υποκατάστημα στο Μαρκόπουλο συνέχεια αυτό κάνει……. οι εταιρείες που συνεργάζονται με αυτούς αν θέλουν να έχουν πελάτες να σταματήσουν γβν συνεργασία μαζί τους. Προσωπικά δεν πρόκειται να παραγγείλω κάποιο προϊόν αν η εταιρεία μεταφοράς είναι η ACS..!!!!

  38. Acs Ιωαννίνων, 2 δέματα προς παράδοση, έχω πάρει τηλ να συνεννοηθώ γιατί την ώρα που περνάν δεν βρίσκουν κανέναν αφού δουλεύουμε , αφού έχω ήδη δηλώσει παράδοση μετά τις 2, ωστόσο τα δέματα εξακολουθούν να έρχονται στη 1. Συνεννοούμαι με το υπάλληλο να μην κάνουν άλλη προσπάθεια, θα περάσω εγώ από κει. Περνάω την επόμενη και πέρα από τις ασυναρτησίες και την ειρωνεία της υπαλλήλου που έτυχε να έχει βάρδια, η ουσία είναι ότι το ένα δέμα ήταν σε δρομολόγιο και το άλλο στο κατάστημα!

  39. Η αθλιότητα της acs Τρίπολης δεν περιγράφεται!!!η κοπέλα υπάλληλος, ούτε για γίδια δεν κάνει.ειρωνικη,ψεύτρα,αγενής λες και σου κάνει χάρη.ο αναπληρωτής υπεύθυνος την καλύπτει,μιλάμε για συμμορία. Ο,τι χειρότερο σε courier!!!!

  40. Η χειρότερη υπηρεσία ACS που υπάρχει της Κηφισιάς Άγιο Στέφανο κούριερ τους είναι απαίσιοι δεν έχουν ούτε σεβασμό στον πελάτη τίποτα δεν θα ξανά παραγγείλω μόλις θα δω ACS τελείωσα.

  41. Μαύρα χάλια.Αποστολή σε λάθος Διεύθυνση 22.12.22. Ειδοποιώ μέσω email ιστοσελίδας ACS για το λάθος. Μεταβαση 23.12.22 υποκατστμ Γλυφάδας ενημέρωση και ειδοποίηση από ACS Γλυφάδας στο Υποκτ Αγ. Αναργύρων για το λάθος. Διαβεβαίωση ότι θα παραλάβω κανονικά. Υποκτστ Αργυρούπολης 28.12.22 μαθαίνω ότι έχει παραδοθεί και παραληφθεί από εμένα στην Πετρούπολη, ενω είμαι κάτοικος Βούλας. Υποκατστ Αργυρούπολης δίνουν λάθος τηλέφωνο Αγ.Αναργύρων για να επικοινωνήσω εγώ. Δεν τους αφορά διότι είναι κατάστημα Fanchise, άρα δεν ACS (BINGO!!). Επίσης να ξέρετε όλα τα τηλέφωνα ακόμα και των υποκαταστημάτων είναι μόνον μέσω αυτόματου τηλεφωνητή. Τελικά βρήκα την υπηρεσία παραπόνων.Τώρα ψάχνουν να ρωτήσουν να βρουν τον οδηγό. Στο ερώτημα πως παρέδωσαν σε κάποιον που δεν είμαι εγώ , η απάντηση ¨ψάχνουμε τον οδηγό¨. Προσωπικό Αργυρούπολης αγενέστατο. Μακριά από ACS, ΜΠΛΕΞΑΤΕ

  42. Το δέμα μου αναχώρησε στις 22/12/22 από τη Ναύπακτο με προορισμό το Μοσχάτο Αττικής. Αυτοί προφανώς το έχουν χάσει η βαριουνται να ψάξουν. Έχω πάρει 20 φορές τηλέφωνο & μου λένε διαφορετικά πράγματα, ότι θα το ψάξουν & θα με πάρουν τηλ. & αλλά τέτοια ψέματα. Περασα από το κατάστημα που υποτιθεται ότι βρίσκεται & μου είπαν ότι έχει φορτωθεί για να το φέρουν αύριο 4/1/23.
    Όσο τους είδατε τους είδα. Στις 4/1/23 βλέπω στο site τους την ένδειξη “αδυναμία πληρωμής” .
    Μα δεν ντρέπονται να ενημερώνουν ψευδώς & τα ηλεκτρονικά τους συστήματα; Ας μην έγραφαν τίποτα στο κάτω, κάτω. Η συμπεριφορά τους είναι τουλάχιστον μπλαζε για να μη πω τίποτα χειρότερο. Οι υπάλληλοι είναι experts στα ψέματα, αλλά δεν κατηγορώ αυτούς, προφανώς έχουν έτσι εκπαιδευτεί & είναι & αυτό μέσα στα καθήκοντά τους. Το ψάρι βρωμάει πάντα από το κεφάλι. Σήμερα 5/1/23 δεν έχω βεβαίως παραλάβει ούτε γνωρίζω το πότε. Βεβαίως εννοείται ότι έχω επικοινωνήσει εδώ & μέρες με τον πωλητή ο οποίος προσπάθησε να βοηθήσει, αλλά τελικά σήκωσε & αυτός τα χέρια ψηλά. Μήπως να συνασπιζομαστε όλοι οι εξαπατημένοι καταναλωτές για καμιά ομαδική καταγγελία; Δεν ελπίζω βέβαια & πολλά. Άσε που φοβάμαι κιόλας. Καλύτερα στην παλιά ουρά στον ΙΚΑ παρά να μπλέξεις με αυτούς τους μισομαφιοζους.

  43. Απαράδεκτη συμπεριφορά υπαλλήλων (Courier ) . Αποστολή με αντικαταβολή
    νο 9302232612 κατά την παράδοση της και μετά την ερώτηση “σας έδωσα τα χρήματα, μπορώ να δω την συσκευασία του προϊόντος πριν υπογράψω”; Απάντηση υπαλλήλου: “Ρε αΐ στον δ…..ο , με τον κάθε μ….α που με στέλνουνε ” !!

  44. Απαράδεκτοι ως άθλιοι μπορώ να πω στην Ζάκυνθο δεν σηκώνουν ποτέ τηλέφωνο καί ως δια μαγείας ο υπάλληλος ποτέ δεν σε βρίσκει ενώ έχεις δώσει όλα τα στοιχεία.πρεπει να κλείσει άμεσα.εγω όταν παραγγέλνω κάτι τους λέω όχι με αυτή την εταιρεία είναι άθλια εδώ στο νησί.

  45. οτι χειρότερο έχω συναντήσει στη ζωή μου σε σημειο που όταν παραγγέλω κάτι τονιζω ΟΧΙ ACS κατι που παρέλειψα σε σημερινή παραλαβή μου οπου βεβαίως ειχα τονισει ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΓΙΑ ΩΡΑ /ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ.. Τηλεφωνημα δεν εγινε, σημερα 8.32 κουδουνι γυναικεια φωνη ΠΙΟ ΟΡΟΦΟ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ..ανοιγω , δευτερο κουδουνι και δηλωνω ευγενικα ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΟΝ 5ο ΟΡΟΦΟ , ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΝΕ ΧΑΘΕΙ. ανεβαινει το βλαμμένο – ο πιο επιεικης χαρακτηρισμος – ανοιγει την πορτα του ασανσερ παρουσια της συζυγου μου, δινει το δεμα και ΤΡΑΝΤΑΖΕΙ ΝΕΥΡΙΚΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΑΣΑΝΣΕΡ ακουστηκε μεχρι Παρνηθα, βγαινουνε οι γειτονες ανοιγω την πορτα και της λεω, κατι να υπογραψω;;; απάντηση απο το βλαμμένο – ενας ακόμα επιεικης χαρακτηρισμός – οχι μονο τρανταξε την πορτα, χωρις ενα τυπικο καλημερα, σπρωχνει την πορτα σαν σπαστικο, και τρέχει απο τις σκαλες φωναζοντας ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΓΕΡΟ…!!! το να ψάξω να βρώ γιατι τέτοια κτηνώδης συμπεριφορα απο μια “κυρια,” η οποια εμφανέστατα φαινοτανε να εχει εγκεφαλικο πρόβλημα βλαβης ..αριθ αποστολής 3365566562, Παληό Φάληρο…μια απολογία απο την εταιρεία δεν θα εβλαφτε και ας φροντισουνε τετοια σπαστικα , αγενη, και ξεβίδωτα απορριματα ανθρώπων να τα διδάξουν καλή συμπεριφορά….ΥΓ παρακληση, δημοσιευση σαν ανώνυμος

  46. Καλησπέρα σας.
    Ίδια αντιμετώπιση και στην Χίο
    Σου στέλνουν μήνυμα ότι έρχονται να παραδοσουν και μετά ότι έλειπες από το σπίτι ώστε να πας εσύ να παραλάβεις……
    Είναι η δεύτερη φορά που τους έκανα παράπονα αλλά δεν ιδρωσαν καθόλου…..
    Είναι απαράδεκτοι για άλλη μια φορα

  47. Συρρίκνωσαν- διέλυσαν τα ΕΛΤΑ, πληρώνουμε πανάκριβα τέλη ταχυδρομικά και η εξυπηρέτηση στα τάρταρα.

  48. ΞΕΦΤΙΛΕΣ, ΛΑΜΟΓΙΑ, ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ
    οτι και να πω ειναι λιγο ( γαμω το χ@%ι&το σας τη π@^@γι@&! και το μ@ι^ι της μανα σας σκ@τ@βρ@μ@κ@ργι@λ@π@@στες.
    ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ.

  49. Acs ένα μπουρδελο αλλά μάλλον λάθος το είπα το μπουρδελο έχει και μια τάξη η κωλοacs ούτε τάξη δεν έχει πήγαν το δέμα μου σε άλλο νησί και τηλέφωνο που παίρνω δεν απαντάνε ώρα για καταγγελία

  50. Παράγγειλα από το διαδίκτυο κάποια πράγματα και παραδόθηκαν σε άλλο κύριο, με το ίδιο επώνυμο, σε άλλο χωριό.Για καλή μου τύχη, ο κύριος με το ίδιο επίθετο είδε τον αριθμό του κινητού μου κι επικοινώνησε μαζί μου, εξηγώντας μου πως ο διανομέας το άφησε κι έφυγε.
    Κι ερωτώ: ποιος υπέγραψε την παραλαβή;
    Την προηγούμενη φορά, (ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ), προηγήθηκε τηλέφωνο από τον διανομέα,, του είπα πως κατεβαίνω, γιατί δεν βγαίνουν από το αμάξι, και μου είπε πως έχει φύγει τώρα απο το σπίτι μου. Επικοινώνησα με την εταιρία… και να μη σας κουράζω τα γνωστά που λένε και σε σας, “λυπούμαστε που είχατε αυτή την εμπειρία…” κτλ.
    Αν επικοινωνήσετε με κάποιον απο την την ACS Θέρμης, ειλικρινά θα νιώσετε το μυαλό σας να μπαίνει στο μπλέντερ

  51. Όλες είναι χάλια …και Θεσσαλονίκη Αγίου Δημητρίου με απαράδεκτους υπαλλήλους…
    Τελικά δεν υπάρχει ένας διευθυντής ένας υπεύθυνος να τους βάλει σε τάξη?????
    Δεν είναι δικαιολογία ότι δεν παίρνουν καλά λεφτά …εγώ μαζί τους είμαι …να αμείβονται καλύτερα να δουλεύουν ανθρώπινα ….αλλά εμείς δεν φταίμε να μας βρίζουν

  52. Αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης μια από τα ιδια. Αυτή η ψευτιά περάσαμε και δεν σας βρήκαμε όταν είσαι στημένος από το πρωι και τους περιμένεις εχοντας συμβει το ίδιο σενάριο κατ επαναληψη με ξεπερνά….
    Το άλλο το καλό: αποστολή απόστασης περίπου 7 χλμ από το ένα κατάστημα τους στο αλλο το περιμένω 14 μέρες!!!!!!!!
    Κλείστε το αν δεν μπορείτε να το οργανώστε. Τι χρωστάμε εμείς να πληρώνουμε για υπατεσιες που δεν λαμβάνουμε.

  53. Aπαραδεκτοι.Χασανε φάκελλο με σημαντικά έγγραφα που εστάλη από Τρίπολη και δεν μπορούν να τον εντοπίσουν ,ενώ έχει περάσει από HUB

  54. Ότι χειρότερο υπάρχει σέ ταχυμεταφορές.
    Κάποτε όταν έρχονται και δεν σέ βρίσκανε άφηναν σημείωμα τώρα σου τηλεφωνεί λες και είμαστε υποχρεωμένοι να μένουμε πάνω από το τηλέφωνο και αν τύχει και δεν απαντήσεις δεν έρχεται καν.

  55. Μετά από 15 τηλέφωνα και τρεις μέρες καταφέραμε να συνεννοηθούμε…. Από την κατάλαβα η εταιρεία εξαρτάται από τη διάθεση του κάθε κούριερ….!!! Ο ένας υπάλληλος έστελνε στον άλλον τέλος πάντων την τρίτη μέρα μου μου υποσχέθηκαν ότι θα το βάλουν σε ένα drop point.. για να δούμε?!….

  56. Παιδιά η acs Σάμου (στο Βαθύ)απαράδεκτη.
    Πιστεύω να μίλησα με τον υπεύθυνο,η συμπεριφορά του χάλια και μου’κλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα.
    Το προϊόν που έστειλα έφτασε το μισό και μου την είπε κιόλας.
    Ας τον χαίρετε το αφεντικό του.
    ACS Βαθύ Σάμου: ΜΑΚΡΙΆ

  57. Θα αναφέρω την τελευταία περίπτωση, όμως το ίδιο έχει επαναληφθεί άλλες 4 φορές τον τελευταίο μήνα, και είμαι βέβαιη πως θα ακολουθήσουν κι άλλες, διότι περιμένω κι άλλα δέματα από το εξωτερικό (πληρωμένα, γι αυτό και γίνονται όλα αυτά.)

    Συστηματικά λοιπόν η ACS αρνείται να παραδώσει τα δέματα στη διεύθυνση παράδοσης. Αντί γι αυτού, τα αφήνει σε Lockers.

    Αυτό από μόνο του δεν θα ήταν κακό, αν: είχα ενημερωθεί/ερωτηθεί εκ των προτέρων, και είχαμε συνεννοηθεί για το Locker.

    Όμως απροειδοποίητα τα αφήνουν σε Lockers που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τη διεύθυνση παράδοσης (ενδεικτικά, την προηγούμενη φορά ήταν και σε άλλο δήμο!)

    Κάθε φορά λοιπόν, έρχεται ένα SMS στο οποίο λένε ότι η αποστολή τάδε βρίσκεται στο τάδε (άσχετο Locker). Κάθε φορά, πρέπει να επικοινωνήσω μέσω της φόρμας επικοινωνίας και να απαιτήσω να μου το φέρουν στην αναγραφόμενη διεύθυνση, καθώς δεν ζήτησα ούτε συμφώνησα ποτέ να παραλάβω από locker 3+ χιλιόμετρα μακριά.

    Κάθε φορά, λένε ότι θα δρομολογηθεί η αποστολή προς παράδοση στο χώρο μου Χ ημέρα και ώρα – και φυσικά, αυτό δε γίνεται ποτέ.

    Μετά το πέρας της μέρας και ώρας που υποτίθεται έπρεπε να παραδώσουν, γράφουν ένα ΑΠΩΝ/Αδυναμία Παράδοσης στο tracking και ξαναστέλνουν SMS ότι: “Κατόπιν αιτήματός ΣΑΣ, η αποστολή τάδε βρίσκεται σε Locker με Pin XXXX”

    Τους έχω ζητήσει έστω να το αφήσουν σε συγκεκριμένο Locker κοντά μου που με εξυπηρετεί, όμως ακόμα κι αυτό ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ!

    Δημιουργούν ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα στη δουλειά μου, απλά και μόνο από καθαρό σαδισμό, τίποτα περισσότερο.

    Και άντε να εξηγήσεις αυτή την παράνοια στον αποστολέα από το εξωτερικό, ο οποίος ποτέ δε θα καταλάβει. Και φυσικά, κάθε πισωγύρισμα πακέτων και επαναποστολή ΚΟΣΤΙΖΕΙ! Σε χρήματα αλλά και χρόνο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.