Το Netflix είχε ανακοινώσει ότι χάνει πολλά έσοδα από την κοινή χρήση κωδικών και για αυτό θα λάβει κάποια μέτρα. Έτσι προέκυψε ο μικρός χαμός με τις επιπλέον χρεώσεις, για όσους μοιράζονται κωδικούς.

Παρά τις αντιδράσεις, μία εταιρεία έχει πάντα τη γνώση αν υπάρχουν περιθώρια για να εφαρμόσει οτιδήποτε σχεδιάζει. Φαίνεται ότι το Netflix γνώριζε πολύ καλά τι θα επακολουθούσε της εφαρμογής των χρεώσεων.

Σύμφωνα με αναφορά, το Netflix είδε του συνδρομητές να εκτοξεύονται. Για την ακρίβεια, στις 26 και 27 Μαΐου πραγματοποιούνται περίπου 100.000 εγγραφές ανά ημέρα και αυτό το νούμερο αφορά μόνο τις ΗΠΑ.

Ο μέσος όρος των ημερήσιων εγγραφών είναι 73.000, νούμερο που μεταφράζεται σε αύξηση 102% μέσα σε περίοδο 60 ημερών Αυτή η αύξηση ξεπερνά την άνοδο που είδε η πλατφόρμα κατά την περίοδο των lockdown τον Μάρτιο και τον Απρίλιο του 2020.

Βέβαια, αύξηση υπήρξε και στις ακυρώσεις συνδρομών, αλλά το ποσοστό ήταν πολύ μικρότερο. Στις 23 Μαΐου σημειώθηκε άνοδος 25.6% συγκριτικά με τις προηγούμενες 60 ημέρες. Εξετάζοντας με τον πιο απλό τρόπο αυτά τα δεδομένα, το Netflix κερδίζει τρεις συνδρομητές για κάθε έναν που χάνει.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.