destiny

Πολλοί ίσως βλέπουν το νέο first-person thriller, Destiny, της Bungie  και της Activision σαν μια ανάμειξη του Halo με το Call of Duty, αλλά αν κοιτάξουμε πιο προσεκτικά το παιχνίδι θα αντιληφθούμε οτι δεν είναι απλά άλλο ένα shooter παιχνίδι αλλά ταυτόχρονα ένα ψαγμένο RPG. Αυτό που φαίνεται να είναι  μια ένωση Master Chief με Modern Warfare μπορεί να παραδώσει online matches στο δρόμο στυλ Street Fighter και loot system στυλ Borderland.

Το Destiny είναι όλα αυτά όμορφα τυλιγμένα σε ένα πεντανόστιμο μπουρίτο χωρίς να προκαλεί αέρια κατά την κατανάλωση. Το “story” πίσω από το παιχνίδι είναι άλλη μια εκδοχή του γνωστού σεναρίου, εισβολής εξωγήινων στη Γη που αναγκάζουν την ανθρωπότητα να υποκύψει στα χαμηλότερα επίπεδα και απειλούν τη ζωή της χωρίς έλεος. Αφού έχουν σωθεί από τη διείσδυση, από μια σφαίρα που στέκεται κάτω από τον πλανήτη με όνομα “The traveler“, οι επιζήσαντες της μεγάλης επίθεσης παίρνουν τα όπλα τους ανταποδίδουν βίαια για να πάρουν πίσω το σπίτι τους. Ως ένας από τους “Guardians” ακολουθείς και εσύ.Destiny_12

Κατά τη διάρκεια της Ε3 οι προγραμματιστές της Bungie περιέγραψαν το παιχνίδι ως ένα ελεύθερο και ανοιχτό κόσμο της “τελευταίας ασφαλούς πόλης της Γης” με διάφορες εξερευνήσιμες ηπείρους και χώρους για να αποκαλύψεις. Κατά τη διάρκεια του event οι δημιουργοί έπαιξαν ως  3 από τις 4 κλάσεις που θα είναι διαθέσιμες -κυνηγός με οπλοπολυβόλο(machine-gun Hunter), σκοπευτής νεκρομάντης(marksman Warlock) και ισχυρός τιτάνας(powerful Titan). Η κάθε κλάση χειρίζεται διαφορετικά είδη SMG’s, Sniper Rifles και Rocket Launchers, αλλά δεν είπαν εάν οι κλάσεις και τα όπλα θα είναι ανταλλάξιμα. Τα όπλα καθαυτά φαίνεται να δέχονται αναβαθμίσεις και αλλαγές στην εμφάνιση, ένα πολύ ενδιαφέρον σύστημα για το οποίο η Bungie δεν είπε πολλά. Από το gameplay όμως φάνηκε οτι το κάθε όπλο έχει τα δικά του skills, που μετά από πολλά στρώματα φτάνει σε ένα αποκαλυπτικό και πολύ ικανοποιητικό perk. Αυτά τα επίπεδα δείχνουν οτι ίσως υπάρχει κάποιο σύστημα για level-up στα όπλα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι παίχτες.

Οι εμφανίσεις τους ταιριάζουν πολύ με τα ονόματά τους. Οι Warlocks και οι Titans έχουν μια πιο επίσημη αισθητική αλλά ο πρώτος έχει πιο ευρεία και μεγαλόσωμη εικόνα  από τον δεύτερο. Οι Hunters φαίνονται πιο κομψοί και καλλίγραμμοι που ίσως παραπέμπει σε perk ευκινησίας εφόσον υπάρχουν αυτά στην τελική έκδοση. Αυτό που δεν φάνηκε καθόλου στην παρουσίαση και δεν υπάρχουν πληροφορίες είναι η τέταρτη από τις κλάσεις, η εμπροσθοφυλακή (Vanguard).Destiny_13

Κάτι ακόμα που έδειξαν οι δημιουργοί  ήταν μια από τις περιοχές με όνομα “Old Russia,” που σίγουρα είχε την εικόνα και την αίσθηση της Γης μετά την “αποκάλυψη”, γεμάτη ερείπια και σκοτεινούς εσωτερικούς χώρους όπου κρύβονται οι εχθροί. Κατά τη διάρκεια της αποστολής “get over the wall” που παρουσίασαν, μια “Ghost” σφαίρα που είχε το ρόλο του σημείου αναφοράς, ακολουθούσε πετώντας και φώτιζε τα δωμάτια ενώ ταυτόχρονα πέταγε και χιουμοριστικές ατάκες με Βρετανική-computerized προφορά. Ο σφαιρικός αυτός φίλος του παίχτη που έχει και δικό του μυαλό κατά μια έννοια, επίσης προειδοποιεί όταν τα πράγματα σκουραίνουν.

Το σύστημα μάχης μοιάζει όπως ακριβώς ένα FPS αλλά είναι πιο γρήγορο και πιο ακμάζων. Οι εχθροί ονόματι “The Fallen” φαίνονται ωχροί και μίζεροι, αλλά επίσης δελεαστικοί στο ανθρωποειδές τύπο τους και μπορούν να κρατήσουν καλή αντίσταση με τις laser επιθέσεις, τους assistant hoarders και τις σώμα με σώμα επιθέσεις. Το Destiny φαίνεται να έχει και μερικά δυνατά boss fights.Destiny_18

Το Destiny επίσης έχει drop-in, drop-out σύστημα για ομαδικό παιχνίδι όπου οι φίλοι μπορούν να σε συνοδέψουν στο δρόμο αλλά οι online δυνατότητες δεν σταματούν εκεί. Το παιχνίδι φαίνεται να είναι περήφανο για τα “Public Event” στα οποία πολλές και διάφορες ομάδες συναντώνται στο πεδίο μάχης για μαζικές επιθέσεις σε εχθρούς αλλά και μεταξύ τους. Το αν αυτό το στοιχείο θα είναι ανεξάρτητο από το single player κομμάτι του παιχνιδιού, μένει ακόμα άγνωστο αλλά είναι όντως ενδιαφέρον το να έχεις κάτι παραπάνω να κάνεις σε κάποια τυχαία στιγμή, που ίσως καταλήξει να βοηθήσει σε κάποια αποστολή που έχεις αφήσει στη μέση.

Η γνωστή και αναμασημένη ιστορία ίσως να μην είναι ο κύριος λόγος που θα αγαπήσουμε το παιχνίδι αλλά οι ιδέες και οι λειτουργίες που το περιβάλλουν σίγουρα θα κρατήσει το ενδιαφέρον μας ζωντανό για αρκετό καιρό. Με DLC περιεχόμενο ανακοινωμένο και επιβεβαιωμένη κυκλοφορία σε Xbox One και PS4 το 2014, περιμένουμε ότι είδαμε να ωριμάσει και το τελικό αποτέλεσμα να είναι κάτι πολύ παραπάνω από ένα ακόμα FPS.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.