Είμαστε πάλι σε αυτή την πολύ ωραία περίοδο που περιλαμβάνει την Black Friday και τα Χριστούγεννα, όπου οι παραγγελίες προϊόντων αυξάνονται. Αν και δεν έκανα κάποια παραγγελία στην Black Friday, μιας και δεν βρήκαν κάποια καλή προσφορά, χρειάστηκαν κάποια πράγματα, που περιλαμβάνουν αναλώσιμα και κάποια εργαλεία. Έτσι λοιπόν, έβαλα μια παραγγελία σε ένα κατάστημα, λαμβάνοντας ημερομηνία παράδοσης 2-3 μέρες μετά την πληρωμή, από την ACS
Σήμερα όμως, 5 μέρες μετά την πληρωμή και με δύο μέρες καθυστέρηση από την ημερομηνία που θα λάμβανα την παραγγελία, έλαβα ένα μήνυμα από την ACS που έλεγε πως το δέμα μου είναι σε κάποιο locker και πως μπορώ να πάω να το πάρω εγώ από εκεί, επειδή τάχα μου έχει μεγάλο φόρτο εργασίας.
Βέβαια, αυτό είναι ένα φαινόμενο που συμβαίνει και μερικούς μήνες πριν την Black Friday, καθώς και δείγματα από συσκευές που λαμβάνουμε από εταιρείες, έρχονται με ACS και κάθε τόσο αντί να έρθουν στον χώρο μας, πηγαίνουν σε κάποιο locker. Αυτό το locker μάλιστα δεν είναι το πιο κοντινό μου, αλλά συνήθως το πιο μακρινό μου. Έχει υπάρξει περίπτωση που οριακά έχω αλλάξει δήμο για να πάω να πάρω το δείγμα ώστε να κάνω τη δουλειά μου.
Όμως, όταν πληρώνουμε έξοδα αποστολής με ACS σε μια αγορά, πληρώνουμε για να μη χρειαστεί να ξοδέψουμε χρόνο, ψυχικά αποθέματα και καύσιμα, ώστε να μπούμε στο αμάξι μας, να περάσουμε την όποια κίνηση στους δρόμους και να πάμε να παραλάβουμε αυτό που έχουμε πληρώσει για να έρθει σπίτι μας.
Κυριολεκτικά, αν ήταν να βγω από το σπίτι μου θα πήγαινε σε ένα κατάστημα της περιοχής μου να το αγοράσω ο ίδιος, χωρίς να χρειαστεί να πληρώσω μεταφορικά!!!
Δεν είναι πως υπάρχουν lockers σε κάθε γωνία και μπορώ να βγω με τις παντόφλες για παράδειγμα και να πάω να πάρω το δέμα, είναι πως πρέπει να οδηγήσω 5 χιλιόμετρα και μετά να βρω πάλι να παρκάρω σε μια περιοχή που το παρκάρισμα είναι μεγάλο πρόβλημα.
Η λογική κίνηση για μια εταιρεία αυτού του μεγέθους είναι πάρα πολύ απλή. Περιμένεις αυξημένη κίνηση Black Friday και Χριστούγεννα, προσλαμβάνεις κόσμο, έστω και με σύμβαση λίγων μηνών. Αν δε θέλεις να το κάνεις αυτό, θα πρέπει να βρεις μια άλλη λύση. Αν και πάλι δε μπορείς να βρεις λύση, τότε απλά δε δέχεσαι παραπάνω αποστολές από όσες μπορείς να διαχειριστείς.
Δεν υπάρχει μέση οδός, αν φυσικά σέβεσαι τον καταναλωτή. Αυτό πέρα από δραματικό είναι και πολύ κρίμα. Πριν μερικούς μήνες όλα έδειχναν πως τα πράγματα είχαν φτιάξει με την ACS. Είχα πάνω από ένα χρόνο να δω ειδοποίηση πως δε με βρήκαν στον χώρο μου, ενώ ήμουν στο γραφείο ή το σπίτι και ποτέ δεν είχα καθυστερήσεις με αποστολές. Εδώ και λίγους μήνες όμως πάλι έχει ξεκινήσει η ίδια ιστορία και τώρα με τα lockers έχει γίνει ακόμα χειρότερη.
Κάποια στιγμή σε αυτή τη χώρα θα πρέπει σαν καταναλωτές να αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση και να μην κάνουμε πίσω σε όσα δικαιούμαστε. Αν δε μπορούν οι μεγάλες εταιρείες courier να μας εξυπηρετήσουν στον χρόνο που θέλουμε, θα έπρεπε να ζητάμε ακύρωση παραγγελίας και αγορά από κάπου που μπορούμε να έχουμε αυτά που έχουμε πληρώσει στην ώρα τους.
Cosmote: Εντελώς δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες!
Αυτές οι πολιτικές βλάπτουν τα καταστήματα και τους καταναλωτές, επειδή κάποιος απλά προσπαθεί να κάνει περικοπές στους διανομείς και όχι γιατί η εταιρεία περνάει οικονομικά προβλήματα, αλλά για να αυξήσει το περιθώριο κέρδους του. Καλώς ή κακώς όμως ζούμε θεωρητικά σε μια ελεύθερη αγορά, όποιος δε μπορεί, πηγαίνει σπίτι του, σε αντίθεση με το δέμα μου που δεν δίνεται η επιλογή στην πλατφόρμα της ACS να το ανακατευθύνω σπίτι μου, όπως ήταν και η αρχική εντολή που είχα δώσει. Εννοείται πως το τηλεφωνικό κέντρο της ACS ή η ACS της περιοχής μου, δεν απαντάνε στις κλήσεις, ποτέ!
Κατά τα άλλα, έχουμε ένα αρκετά καλό σύστημα αποστολών δεμάτων και επιστολών μέσω των εταιριών courier, που μας παίρνει να κλείσουμε μερικές δεκάδες υποκαταστήματα ΕΛΤΑ, έτσι;
Για την ιστορία η ACS θα μαζέψει το δέμα μου σε δύο μέρες από το locker και θα το επιστρέψει στην εταιρεία, για να γίνει εκ νέου αποστολή. Το πιο πιθανό είναι να ακυρώσω τη κατηγορία και να πάω σε κάποιο retail κατάστημα να πάρω όσα χρειάζομαι. Μάλιστα, τα μεγάλα καταστήματα που έχουν τα προϊόντα που θέλω, είναι πιο κοντά στον χώρο μου, από ότι το locker που πήγαν το δέμα μου και αυτό είναι από μόνο του τραγικό. Ευτυχώς δεν είναι κάποιο δέμα που χρειάζομαι άμεσα, οπότε έχω την άνεση να το τραβήξω. Αυτό δεν ισχύει όμως για όλους.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.














































Δυστυχώς φίλε μου αυτό είναι μια καθημερινότητα για την acs η οποία παρεπιπτόντως δεν δίνει δεκάρα τσακιστή εάν εσύ έχεις πληρώσει μεταφορικά ή εάν δεν βρίσκεις να παρκάρεις…. Αυτή η κατάσταση είναι τα τελευταία 8-10 χρόνια..
Ίσως και παραπάνω… Από την μια λυπάμαι που με το box now και το κάθε box now θα μειωθεί ο αριθμός των διανομέων, αλλά από την άλλη με χαροποιει το ότι το τέλος αυτών των εταιρειών ταλαιπωρίας πλησιάζει..