Ας τα πάρουμε από την αρχή τα πράγματα γιατί το θέμα είναι άκρως σοβαρό. Διατηρώ έναν λογαριασμό στη Τράπεζα Πειραιώς, αν και έχω ήδη Revolut, αλλά επειδή οι διαδικτυακές υπηρεσίες που χρησιμοποιώ δεν δέχονται τις χρεωστικές της Revolut και υποστηρίζουν μόνο χρεωστικές των παραδοσιακών τραπεζών, επέλεξα να χρησιμοποιήσω τη χρεωστική μου στη Πειραιώς.

Παγκόσμιος συναγερμός! Η Apple ανοίγει τα δεδομένα οποιουδήποτε χρήστη iPhone παγκοσμίως στις αρχές

Σε ποιες υπηρεσίες αναφέρομαι!

Μου αρέσει να διατηρώ το προσωπικό μου αρχείο με media αρχεία. Αυτή τη στιγμή η πιο φθηνή υπηρεσία ανά TB είναι μόνο λύσεις τύπου object storage για όποιον γνωρίζει σε μεγάλες cloud εταιρείες, όπως Azure, AWS, Alibaba Cloud και Google Cloud. Συγκεκριμένα, για την αποθήκευση 3.5TB δεδομένων για ένα μήνα, πληρώνω μόλις 3.5 με 4 ευρώ το μήνα περίπου στην Alibaba Cloud αν και οι χρεώσεις είναι σχεδόν ίδιες και στα υπόλοιπα big clouds που αναφέρθηκαν. Η Alibaba Cloud σε archive storage class σε US Virginia region χρεώνει μόλις 0.00099 δολάρια ανά GB, που έρχεται στο περίπου 1 ευρώ ανά TB.

Είχαμε λοιπόν φτιάξει μια συλλογή στην Alibaba Cloud αλλά στη συνέχεια χάσαμε password managers και emails και 2fa με αποτέλεσμα να χάσουμε την πρόσβαση στο λογαριασμό μας. Σε συνδυασμό παράλληλα με το γεγονός ότι είχα δηλώσει τη κάρτα μου και σε πολλές άλλες υπηρεσίες και υπήρξαν μικροχρεώσεις ποσών όλους τους προηγούμενους μήνες από υπηρεσίες πλέον που δεν χρησιμοποιούσα ή δεν θυμόμουν που την είχα βάλει, μετέβη στο κοντινότερο κατάστημα της Πειραιώς και ζήτησα ακύρωση της κάρτας μου και έκδοση καινούργιας. Παράλληλα θεωρούσα χαμένο το λογαριασμό στην Alibaba Cloud αφού δεν είχα πλέον το 2FA πέρα από το email στο οποίο μου έρχονταν συνεχώς emails ότι ο λογαριασμός θα ακυρωθεί και θα διαγραφούν τα αρχεία αφού πλέον δεν μπορούσα να περάσω τη νέα κάρτα μου.

Σημαντικές διευκρινήσεις:

  • Η κάρτα η προηγούμενη ακυρώθηκε λόγω ύποπτων συναλλαγών όπως έγραφε το χαρτί που υπέγραψα στο κατάστημα για την ακύρωσή της.
  • Η κάρτα δεν ανανεώθηκε δηλαδή για να γίνει η αλλαγή απλά της ημερομηνίας λήξης και όχι του αριθμού της. Η κάρτα είχε εντελώς διαφορετικό αριθμό και η παλιά είχε ακυρωθεί οριστικά.
  • Η νέα κάρτα χρησιμοποιήθηκε κανονικά στο ATM και σε αγορές σε POS, επομένως ήταν πλήρως ενεργοποιημένη, με την παλιά να έχει ακυρωθεί οριστικά
  • Ελέγχοντας το ebanking μου δεν έχω δει κάποια ενεργή πάγια εντολή στον λογαριασμό μου, που να δικαιολογούσε τη χρέωση που πέρασε.

Σήμερα λαμβάνω ενημερωτικό email ότι ο λογαριασμός στην Alibaba Cloud έχει ξεμπλοκαριστεί αφού πληρώθηκε το χρωστούμενο ποσό των 3.65 ευρώ. Και κάπου εδώ αρχίζει να με πιάνει ένας πανικός.

  • Πως γίνεται να πέρασε η χρέωση εφόσον η νέα κάρτα δεν έχει χρησιμοποιηθεί πουθενά online, στην Alibaba Cloud έχω ξεχάσει τα στοιχεία και δεν έχω κάνει ενημέρωση της κάρτας;
  • Πως γίνεται σε ακυρωμένη κάρτα να περνάει η χρέωση στη νέα κάρτα, από τη στιγμή που δεν έχει ενεργοποιήσει η Alibaba Cloud κάποιου είδους πάγια εντολή στη παλιά κάρτα, που θα μπορούσε να περάσει και στην καινούργια και θα δικαιολογούσε στα μάτια μου τη χρέωση, καθώς κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι οι πάγιες εντολές περνούν στη καινούργια;
  • H νέα κάρτα στο ebanking εμφανίζει τη χρέωση στις πραγματοποιημένες συναλλαγές της ημέρας.

Τα στοιχεία της συναλλαγής είναι διαθέσιμα στην Τράπεζα Πειραιώς αν και όποιος τα ζητήσει.

 

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.