Πληθαίνουν τα σχόλια το τελευταίο διάστημα και οι αναφορές για το 365shop.gr το οποίο μάλλον βάρεσε καμπάνα. Εξαπατημένοι χρήστες στο insomnia.gr αναφέρουν ότι δεν παρέλαβαν ποτέ τα προϊόντα που παρήγγειλαν, πολλοί μάλιστα από αυτούς να τα έχουν ήδη πληρώσει.

365shop.gr

Το 365shop.gr ήταν κατάστημα που βρισκόταν μέσα στη μηχανή αναζήτησης του skroutz ενώ το webarchive αποκαλύπτει και ορισμένα στοιχεία της επιχείρησης από το ΓΕΜΗ.  Σε αυτό εμφανίζεται ως διαχειριστής από 9.2.2022 ο ΤΣΕΣΜΕΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ενώ από 31.3.2022 ως Μοναδικός Εταίρος και Διαχειριστής όπως γράφει η εφαρμογή.

Πάντως ήδη πολλοί πελάτες έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία της νομικής οδού και των αμφισβητήσεων συναλλαγών. Για ακόμη μια φορά θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι κάνουμε πληρωμή μόνο με κάρτα ή Paypal και όχι μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό, καθώς στη πρώτη περίπτωση θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τις εξελίξεις γύρω από το θέμα και ποια θα είναι η θέση του skroutz.gr. Παρακαλούμε αν το skroutz.gr έχει κάποια επίσημη δήλωση να μας την αποστείλει στη φόρμα επικοινωνίας – email που αναγράφεται στο τέλος της σελίδας μας, θα δημοσιευθεί αυτούσια.

Αν την έχεις πατήσει και εσύ με το κατάστημα γράψε στα σχόλια από κάτω.

Παραλαβή σε 24 ώρες με Express παράδοση από το Skroutz

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

41 ΣΧΟΛΙΑ

  1. με αμφισβήτηση συναλλαγής, το έχω κάνει πολλές φορές στη πειραιώς με χρεωστική.

  2. Επικοινώνησα με το skroutz και πήρα την παρακάτω απάντηση. Ίσως βοηθήσει κανέναν.
    Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής και προστασία καταναλωτή και μάλλον θα πάω και για μύνηση. Για να δούμε…

    SKROUTZ
    Λυπούμαστε ειλικρινά για τη εξέλιξη της παραγγελίας σας και την ταλαιπωρία που έχετε υποστεί στην αγορά σας!

    Σε περιπτώσεις που έχετε πραγματοποιήσει παραγγελία απευθείας σε συνεργαζόμενο κατάστημα, η διαχείριση αυτών των παραγγελιών γίνεται εξ’ολοκλήρου από το κατάστημα και για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων, δεν έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με αυτές. Ως εκ τούτου, θα προτείναμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας, ζητώντας ακύρωση / αμφισβήτηση της εν λόγω συναλλαγής.

    Για να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας που προσφέρει η ιστοσελίδα http://www.skroutz.gr αλλά και για την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών που χρησιμοποιούν την μηχανή αναζήτησης της εν λόγω ιστοσελίδας, η εταιρεία μας έχει θεσπίσει συγκεκριμένους όρους χρήσης για τα καταστήματα που συμμετέχουν στην μηχανή αναζήτησης, όροι οι οποίοι είναι απόλυτα εναρμονισμένοι και με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Επιπλέον πραγματοποιούμε συνεχείς και καθημερινούς ελέγχους, εντός του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου και των δυνατοτήτων που αυτό αφήνει σε μια ιδιωτική εταιρεία όπως η δική μας.

    Σε αυτό το πλαίσιο διεκόπη η προβολή του εν λόγω καταστήματος στην πλατφόρμα μας.

    Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση θα προτείναμε να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αρχές στο [email protected], το αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας ή σε οποιαδήποτε δικαστική αρχή καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά.

    Με τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους ακόλουθους τρόπους:
    – Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής Καταγγελιών στο portal της υπηρεσίας http://www.mindev.gov.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CF%8E%CE%BD/
    – Μέσω email στο [email protected]
    – Μέσω Τηλεφώνου στο 1520

    Tα στοιχεία του καταστήματος είναι τα εξής (τα οποία μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link) :
    Επωνυμία : 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε
    Δραστηριότητα: ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΕΙΔΩΝ, ΜΕ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ Η ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
    Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη 11, Τ.Κ. 60100, Κατερίνη, Πιερία
    ΑΦΜ: 801159278
    ΔΟΥ: ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ [4711]
    Διοίκηση: ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΙΛΟΥΚΑΤΖΗΣ
    https://www.businessregistry.gr/publicity/index?gemiNumber=150449748000

    Παραμένουμε στην διαθεσή σας!

  3. Καταθεση και μολις ειδα το συντομα κοντα σας στο site αμφισβητηση συναλλαγης.
    θα προβώ σε μηνυση των εν λογω απατεώνων και του σκρουτζ.

  4. Κι εγω την πατησα…Ποια διαδικασια πρεπει να ακολουθησω?Υπαρχει περιπτωση να τα παρουμε πισω η θα πηγαινουμε δικαστικως και θα τα παρουμε στα γεραματα?

  5. Εγώ την έφαγα καλά! 432€!!!! Ευτυχώς έκανα πληρωμή με πιστωτική και έκανα αίτηση αμφισβήτησης για τη συγκεκριμένη συναλλαγή. Λογικά θα μου επιστραφεί το ποσό αλλά δεν ξέρω πότε!!!
    Το Σκρουτζ έβγαλε τον κωλο του απ’εξω καθώς φέρει λέει ευθύνη μόνο για παραγγελίες μέσω Σκρουτζ κι όχι αν κάνει παραγγελία μέσα από την ιστοσελίδα το καταστήματος!!!

  6. Τη πάτησα και εγώ 360€. Αλλά ήταν μέσω μεταφοράς σε Iban. Τι κινήσεις πρέπει να κάνω τώρα; Αν ξέρει κάποιος να βοηθήσει παρακαλώ!

  7. ναι την πατησαμε κι εμεις πληρωσαμε 279 ευρω για μια τηλεοραση που ποτε δεν θα παρουμε ουτε αυτην αλλα απ οτι καταλαβαινω ουτε και τα χρηματα μας πισω.

  8. Συγνώμη που θα γίνω κακός αλλά έτσι είναι όταν θελουμε να πάρουμε κινητά-tablet και λοιπές συσκευές από σκρουτζομαγαζα. Δυστυχώς ότι πληρώνεις παίρνεις. Επίσημη εισαγωγή=επίσημη τιμή=ασφάλεια. Φθηνά ισον ρισκο πολλές φορές.

  9. Ο σκρουτζ έδωσε μας γνώρισε αυτόν τον απατεώνα εμείς δεν τον ξέραμε ο σκρουτζ μας τον σύστησε πως δεν φέρει ευθύνη ??? Συνένοχος

  10. Μικρό το ποσό 32 ευρώ αλλά δεν έχει σημασία. Την ίδια απάντηση από το σκρουτζ ανεπίτρεπτο

  11. Και εγώ την πάτησα με 250 ευρώ. Παρήγγειλα μία τηλεόραση στις 21/3/2022 και επειδή δεν είχα κανένα νεότερο e-mail τους, τους τηλεφώνησα στις 1/4. Μου απάντησε μία κοπέλα και μου είπε να μην ανησυχώ, ότι η τηλεόρασή σας παραγγέλθηκε και παραλαμβάνεται εντός της ημέρας και την Δευτέρα θα σας την στείλουμε. Με δούλευε δηλαδή ψιλό γαζί. Έκανα σήμερα αμφισβήτηση της συναλλαγής στην Πειραιώς και βλέπουμε.

  12. Τους έχω πληρώσει κι εγώ με κάρτα για μιά οθόνη Η/Υ 180€ εδώ και 20 μέρες που όμως δεν φαίνεται να έρθει ποτέ. Στα τηλέφωνα και στα μαιλ δεν απαντούν. Έκαναν φαίνεται την μπάζα τους ως γνήσια λαμόγια και θα κρυφοχαίρονται με τα λεφτά μας σε μπαρότσαρκες και σε ακριβές ξαπλώστρες το καλοκαιράκι όπως κάποιοι άλλοι φλωρο-απατεώνες παλιότερα που καταχράστηκαν χρήματα λογαριασμών ΔΕΗ από τους καταναλωτές. Όμως, μεγάλη και αποκρουστική είναι η υποκρισία του Skroutz να αποποιείται των ευθυνών του προβάλλοντας αερολογίες και την νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, όταν δεν προστατεύει τους ανυποψίαστους αγοραστές που εμπιστεύονται το site τους. Ας πάρουν μαθήματα συμπεριφοράς από το e-bay που αποζημιώνει τους αγοραστές του σε τέτοιες περιπτώσεις έστω και “κινεζιά” για κάποιους….

  13. Παρηγγειλα από το 365shop το οποίο βρήκα μέσω Σκρουτζ ένα laptop . Η Παραγγελια έγινε 14 Μαρτίου και η πληρωμή την ίδια μέρα. 958€

    στο Σκρουτζ έγγραφε ότι θα το παραλάβω σε 4-10 Εργάσιμες μέρες. 

    Μέχρι την προηγούμενη Πέμπτη απαντούσαν στα τηλέφωνα και μου έλεγαν ότι περιμένουν την παραλαβή του υπολογιστή και ότι θα μου το στείλουν.

    Από την Τρίτη έχουν εξαφανιστεί από το Σκρουτζ και δεν υπάρχει πια ούτε σαν συνεργάτης τους ούτε σαν eshop.

    Η διεύθυνση που έδινε στην Κατερίνη ήταν κολοκοτρωνη 11 και δεν υπάρχει κανενα κατάστημα σε αυτή τη διεύθυνση.

    το σταθερό τους ηταν 2103007430 και προφανώς δεν απαντούν πλέον. Το πιο τραγικό όμως είναι ότι ούτε από το [email protected] απαντούν και στο τηλέφωνο στο Σκρουτζ δεν αναλαμβάνουν καμία ευθυνη

    ενημερωστε με αν μπορούμε να κινηθούμε κάπως όλοι μαζί 

  14. Καλησπέρα σε όλους! Απ’ ότι βλέπω την πάτησα κι εγώ! Πλήρωσα με πιστωτική! Πώς παίρνουμε τα λεφτά πίσω; Γνωρίζει κάποιος;

  15. Την έφαγα και εγώ τηλεόραση 350 ευρώ έκανα αμφισβήτηση στην εθνική.απο ότι μου είπαν για πληρωμές με κάρτα θα επιστραφούν.και σε μένα το σήκωσαν την προηγούμενη εβδομάδα και με δούλευε η κοπέλα.

  16. Δυστυχώς Και εγώ παραγγελία στης 21/03 985€ τηλεόραση .και σήμερα έκανα καταγγελία

  17. Καλησπέρα δεν είναι το πρώτο που το κάνει!! Για δείτε και το mylion.gr που βαρεσε κανόνι πριν 3 μήνες!!

  18. ναι καντε με paypal να μπειτε ακομη ποιο βαθεια μεσα…
    $8.100+ πληρωμη σε αμερικανικη εταιρεια και δεν εστειλαν τπτ και η απαντηση της paypal ειναι οτι αρνειται να επιστρεψει τη πληρωμη…. και απο οτι φαινεται το κανει εκ συστηματος το paypal ψαχνει να βρει οτι δικαιολογια μπορεις να φανταστεις, εχουν γινει τα μεγαλυτερα λαμογια!
    εχουν γινει μηνυσεις στη διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος και europol-interpol
    μεχρι να βρεθει ακρη να δουμε αμα ειμαστε ζωντανοι….
    μονο τραπεζα και καρτα τπτ αλλο…

  19. Ειναι δυνατον να πληρωνετε τοσα χρηματα προκαταβολικα? Χαθηκε η αντικαταβολη? Και πιο γρηγορα στο φερνουν και στην πορτα σου για να παρουν τα μετρητα..

  20. Καλημέρα είμαι και εγω ένας από εσάς με αγορά στις 15/3/22 ποσου 230 ευρω για τηλεόραση. Στις 6/4/2022 το πρωί δεν απαντούσαν στις επανηλειμμενες κλησεις μου και κάλεσα αμέσως το Σκρουτζ να ρωτησω αν γνωρίζουν κάτι και έλαβα την απαντης που αναφέρετε όλοι παραπάνω.
    ΕΧΩ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ στο ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ γιατι η αγορά μου πίστευα ότι ήταν εξασφαλισμένη επειδη ήταν μέσω της ΙΔΤΟΣΕΛΙΔΑΣ του ΣΚΡΟΥΤΖ.

    γιατί μέσω της ιστοσελίδας τους πραγματοποιησα την αγορά και έλαβα την απάντηση ότι δεν έχουν καμμία σχετική ενημερωση.

  21. Σορρυ ρε παιδιά αλλά την αντικαταβολή δεν την έχετε ακουστά; Αγορές μένει 500 ευρώ μόνο αντικαταβολή

  22. Για αυτο πρέπει να μαθετε να πληρώνετε μετρητοίς!
    Καλά να πάθετε!
    Ερχεται το προιον, πληρωνεις τοτε μονο και μόνο με μετρητα!

  23. Σε ευχαριστούμε για τις συμβουλές αλλά όταν θα πάθεις κάτι αντίστοιχο έλα να μας βρεις γιατί αν δεν πληρώσεις δεν μαθαινεις

  24. Άσχετος είσαι.
    Μόνο μα Μόνο μέχρι σήμερα το paypal είναι η καλύτερη μέθοδος πληρωμής.
    Ακτικσταβολη χαχαχα παραλαμβάνεις ένα κουτί που το πληρώνεις πριν το ανοίξεις και αντε όταν το ανοίξεις έχει ότι παράγγειλες αν έχει ένα καλά συσκευασμένο κομμάτι σίδερο τι κάνεις;

  25. Άσχετος είσαι.
    Μόνο μα Μόνο μέχρι σήμερα το paypal είναι η καλύτερη μέθοδος πληρωμής.
    Ακτικσταβολη χαχαχα παραλαμβάνεις ένα κουτί που το πληρώνεις πριν το ανοίξεις και αντε όταν το ανοίξεις έχει ότι παράγγειλες αν έχει ένα καλά συσκευασμένο κομμάτι σίδερο τι κάνεις;

  26. Είναι η ηλιθιότητα των αρμοδίων να μην επιτρέπουν την αντικαταβολή για ποσά άνω των 500 ευρώ λόγω φοροδιαφυγής, προωθώντας με αυτόν τον τρόπο την λειτουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων ΑΠΑΤΗΣ.

    Ομοιοπαθής με 604 ευρώ

  27. Η εταιρία μου πλήρωσε (τραπεζικό εμβασμα απ’ευθειας στο 365 shop)
    για μία τηλεόραση LG 55″ το ποσό 1190 Ευρώ (μαζί με μεταφορικά) στις 30-03-2022.
    Ποτέ δεν την πήραμε. ΑΠΑΤΗ και καμία προστασία.

  28. 390 ευρώ έχασα και εγώ.

    Το Skroutz.gr ανακοίνωσε ότι θα επιστρέψει τα χρήματα σε όσους έκαναν μεταφορά, αναγνωρίζοντας έτσι την μεγάλη ευθύνη που έχει.

    Επιπλέον όσα καταστήματα πωλούν τα προϊόντα τους μέσω του Skroutz (ως εγγυητή, pro seller και τέτοια) τα αναγνωρίζει ως αξιόπιστα ενώ όλα τα υπόλοιπα όχι ;; Τότε για ποιο λόγο συνεχίζει και συνεργάζεται με αυτά ;

    Ακόμη, έδωσε τα χρήματα σε μορφή κουπονιού (και πολύ καλά έκανε στους ανθρώπους) σε όσους έκαναν μεταφορά χρημάτων και ολους τους αλλους τους άφησε στο περιθώριο απαξιώντας για τη ταλαιπωρία τους θεωρώντας ως μη γενομένη την εξαπάτηση τους αφού θα πάρουν τα χρήματα τους πίσω από τη τράπεζα (διατηρώ επιφυλάξεις). Η κίνηση του αυτή ήταν καθαρά για να μη τους χάσει από πελάτες του (τουλάχιστον ένα μερίδιο αυτων )

    Τέλος αναφέρει ότι ασκεί ελέγχους στα πλαίσια που του επιτρέπει ο νόμος αλλά δεν ήξερε καν τον ιδιοκτήτη της εν λόγω επιχείρηση αφού μου έστειλε λανθασμένα στοιχεία και δεν έψαξε καν την διεύθυνση της επιχείρησης η οποία φυσικά δεν υπάρχει πουθενά.

    Ανακοίνωση φυσικά δεν έβγαλε στη σελίδα του που να εξηγεί στους καταναλωτές τους λόγους για τους οποίους έπαψε να συνεργάζεται με το συγκεκριμένο κατάστημα (καθαρά για λόγους δυσφήμησης και τυχόν πρόκληση έλλειψης εμπιστοσύνης προς τα καταστήματα που συνεργάζεται – διαφημίζει ) .

  29. Καλά όλα τα ανωτέρω, αλλά έχω μια απορία. Είναι δυνατόν το SKROUTZ να μπορέσει να προβλέψει ποιός μετά από π.χ. 2 μήνες αποφασίσει να γίνει απατεώνας? Επίσης αν πλήρωσες με κάρτα, δε μπορείς πριν παραλάβεις να κάνεις ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ μέσω SKROUTZ και να σου επιστραφούν τα λεφτά? Νομίζω το SKROUTZ δεν πληρώνει τον έμπορο πριν εσύ να παραλάβεις, και αυτό φαίνεται από την ενημέρωση της μεταφορικής. Έχω ακυρώσει συναλλαγή και το SKROUTZ μου τα επέστρεψε χθες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.