Το γνωστό email επικοινωνίας της Cosmote, δηλαδή το [email protected] φαίνεται πως δεν λειτουργεί το τελευταίο διάστημα και πλέον ο χρήστης θα καλείται να χρησιμοποιήσει τις εναλλακτικές επιλογές επικοινωνίας με την Cosmote. Ειδικότερα σε ερώτηση που στείλαμε στο [email protected] λάβαμε την εξής αυτοματοποιημένη απάντηση:

Για την εξυπηρέτηση σας αναφορικά με θέματα ενημέρωσης και εξυπηρέτησης μπορείτε να επικοινωνείτε:

τηλεφωνικά με την Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών στο 13888 ή την Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών στο 13818, ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο www.cosmote.gr

Εναλλακτικά ο χρήστης μπορεί να κατεβάσει το MyCosmote app και στην ενότητα βοήθεια να επικοινωνήσει μέσω chat με την Cosmote, ή για τεχνικά θέματα στο 13788 χωρίς χρέωση από οποιοδήποτε δίκτυο.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

Προηγούμενο άρθροΤη χρήση μνήμης σε κάθε καρτέλα δείχνει ο Google Chrome, δες τον τρόπο ενεργοποίησης
Επόμενο άρθροΤελικά, ο Ήλιος είναι μικρότερος από ό,τι πιστεύαμε έως σήμερα
valadis.k
Editor in Chief @ techmaniacs.gr με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει, ο οποίος απασχολείται με θέματα που ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, με people-first content. Γνωρίζει τα πάντα από τεχνολογία και έχει μεγάλη εμπειρία στις συγκρίσεις των πακέτων καρτοκινητής, όσον αφορά τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Μελετά ενδελεχώς ανακοινώσεις νέων τραπεζικών προιόντων και ενημερώνει τους αναγνώστες του για θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αγαπά να κατευθύνει τους αναγνώστες του σε σωστά πακέτα που αφορούν το ηλεκτρικό ρεύμα και τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. Στον ελεύθερό του χρόνο, μελετά πακέτα καρτοκινητής, ή όρους συμβολαίων ηλεκτρικού ρεύματος, ή προσπαθεί να βρει μια νέα ενδιαφέρουσα υπηρεσία να την παρουσιάσει στο κοινό του.

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΛΈΕΙ ΟΤΙ ΜΕΝΩ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΕΝΩ,ΕΧΩ WHAT’S UP,ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ ΜΟΥ.ΕΚΤΟΣ ΑΠΤΟ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΚΑΤΆΣΤΗΜΑ ΚΟΣΜΟΤΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ??ΤΟ ΜΕΗΛ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ [email protected], [email protected]. σαν εναλλακτικό ΜΕΗΛ παρακαλώ ενημερώστε με!

  2. Δυστυχώς και το ΟΤΕ σαν της άλλες ετεριες είναι. Πλήρωνω 50-αρη και δεν έχω ούτε 24 mbps. και το χειρότερο, δύο μέρες τώρα το έχετε κόψει εντελώς τι γραμμή και δεν απαντάει κανείς. Μόνο ο τηλέφωνιτης λει κάτι σαχλαμάρες.

  3. Δεν ισχύει αυτός ο ισχυρισμός. Λειτουργεί κανονικά, με ενημέρωσαν χθες μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας. Εναλλακτικά όμως, υπάρχει φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα της cosmote, που μπορείτε να ζητήσετε να σας καλέσουν αυτοί, αλλά φυσικά θα χρειαστεί να περιμένετε 1-3 μέρες ίσως.

  4. Έκανα αίτηση για καινούργιο συμβόλαιο Cosmote στην κατάστημα Germanos στην οδό Γκύζη για 300 γραμμή πριν δύο μήνες. Μετά από τέσσερις εβδομάδες έχουν στείλει το ρούτερ, αυτό ήταν. Ο τεχνικός δεν εμφανίστηκε ποτέ!!! Ούτε ένα τηλέφωνο να μας εξηγήσει τι γίνεται. Είμαι πελάτης Cosmote 25 χρόνια. Γράφουν τους πελάτες στα παλιά τους στα παπούτσια.
    Έχουμε στείλει email στον Cosmote, 20 φορές έχω πάει στο κατάστημα, και ακόμη στο περίμενε είμαι.

  5. Αγαπητοί μου.
    Ευρίσκομαι στο εξωτερικό και δεν μπορώ να κάνω ανανέωση χρόνου ομιλίας, ούτε απο το κινητό , ούτε απο τον υπολογιστή.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.