Το γνωστό email επικοινωνίας της Cosmote, δηλαδή το [email protected] φαίνεται πως δεν λειτουργεί το τελευταίο διάστημα και πλέον ο χρήστης θα καλείται να χρησιμοποιήσει τις εναλλακτικές επιλογές επικοινωνίας με την Cosmote. Ειδικότερα σε ερώτηση που στείλαμε στο [email protected] λάβαμε την εξής αυτοματοποιημένη απάντηση:
Για την εξυπηρέτηση σας αναφορικά με θέματα ενημέρωσης και εξυπηρέτησης μπορείτε να επικοινωνείτε:
τηλεφωνικά με την Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών στο 13888 ή την Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών στο 13818, ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο www.cosmote.gr
Εναλλακτικά ο χρήστης μπορεί να κατεβάσει το MyCosmote app και στην ενότητα βοήθεια να επικοινωνήσει μέσω chat με την Cosmote, ή για τεχνικά θέματα στο 13788 χωρίς χρέωση από οποιοδήποτε δίκτυο.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΛΈΕΙ ΟΤΙ ΜΕΝΩ ΑΛΛΟΥ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΕΝΩ,ΕΧΩ WHAT’S UP,ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ ΜΟΥ.ΕΚΤΟΣ ΑΠΤΟ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΚΑΤΆΣΤΗΜΑ ΚΟΣΜΟΤΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ??ΤΟ ΜΕΗΛ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ [email protected], [email protected]. σαν εναλλακτικό ΜΕΗΛ παρακαλώ ενημερώστε με!
Δυστυχώς και το ΟΤΕ σαν της άλλες ετεριες είναι. Πλήρωνω 50-αρη και δεν έχω ούτε 24 mbps. και το χειρότερο, δύο μέρες τώρα το έχετε κόψει εντελώς τι γραμμή και δεν απαντάει κανείς. Μόνο ο τηλέφωνιτης λει κάτι σαχλαμάρες.
Απαράδεκτος χρόνος αναμονής στο 13888..κ δεν εμφανίζεται ποτέ εκπρόσωπος..