Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία στην αυτοκινητοβιομηχανία τα plug-in υβριδικά οχήματα έχουν σχεδόν διπλασιαστεί από πέρυσι μέχρι σήμερα στον κόσμο.

Πιο συγκεκριμένα οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αυξάνονται σταδιακά τα τελευταία χρόνια αλλά όχι με τον ρυθμό που είχε προβλεφθεί για τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες. Αυτό οφείλεται σε μια σειρά παραγόντων και για το λόγο αυτό πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αναγκάζονται να επανεκτιμήσουν τις στρατηγικές τους, με ορισμένες να στρέφουν την προσοχή τους πίσω σε υβριδικά οχήματα που συνδυάζουν και τις δύο τεχνολογίες.

  • Αναλυτικότερα μερικοί από τους κύριους λόγους για την επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων περιλαμβάνουν το υψηλό κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων, τις δυσκολίες στη φόρτιση και τη χαμηλή αυτονομία πολλών υπαρχόντων μοντέλων ηλεκτρικών οχημάτων.
  • Παράλληλα το 2023 και 2024 παρατηρήθηκε αύξηση των πωλήσεων υβριδικών οχημάτων, γεγονός που υποδηλώνει ότι πολλοί καταναλωτές επιδιώκουν να κάνουν τη μετάβαση, αλλά είναι πιο ανοιχτοί σε έναν συμβιβασμό παρά στο να πάνε σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα.

ηλεκτρικά φορτιστές Ελλάδα Αμερική επιδοτήσεις

Στην αγορά των ΗΠΑ αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αυξήσει την παραγωγική τους ικανότητα σε υβριδικά οχήματα τον τελευταίο χρόνο, ανταποκρινόμενες στην αυξανόμενη ζήτηση της αγοράς. Οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων και plug-in υβριδικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 29% σε ετήσια βάση τον Απρίλιο, με ανάπτυξη τόσο στην Κίνα όσο και στην Ευρώπη. Ένας τύπος οχήματος που κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερη προσοχή είναι το ηλεκτρικό όχημα εκτεταμένης αυτονομίας (EREV). Πρόκειται για έναν τύπο plug-in υβριδικού οχήματος, με μπαταρίες που είναι μεγαλύτερες από αυτές ενός παραδοσιακού υβριδικού οχήματος, ενώ οι κινητήρες βενζίνης είναι μικρότεροι.

Το Reddit πρόσθεσε αυτές τις σημαντικές νέες δυνατότητες για τα σχόλια και αναρτήσεις

Παράλληλα Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες βλέπουν αυξανόμενη ζήτηση για υβριδικά σε διεθνές επίπεδο. Το 2024 οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων με έδρα την Κίνα συνέχιζαν να αυξάνουν τις εγχώριες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία, ανταποκρινόμενοι παράλληλα στην αυξανόμενη ζήτηση για plug-in υβριδικά οχήματα στο εξωτερικό.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Προσωπικά το επόμενο αυτοκίνητο που θα πάρω θα είναι ηλεκτρικό. Στην Ελλάδα η βενζίνη πέρα από πανάκριβη έχει καταντήσει λαχείο αν θα πέσεις σε βενζινάδικο με μη νοθευμένο καύσιμο.
    Ωστόσο τα πράγματα για τα ηλεκτρικά δεν είναι ιδανικά. Ενώ είχαν πει ότι μόλις πέσουν οι τιμές των μπαταριών κάτω από τα 100 δολάρια η κιλοβατώρα θα εξισωθούν οι τιμές, με εξαίρεση την Κίνα, στις άλλες χώρες είναι ακόμη πανάκριβα. Δεν υπάρχει περίπτωση πχ να δώσω 25 χιλιάρικα για ένα citroen c3 που εκτός πόλης με το ζόρι κάνει 200 χιλιόμετρα και για να φορτίσει σε γρηγορο φορτιστή, η μισή μπαταρία θέλει 40 λεπτά.
    Οπότε πως ο κόσμος να μη στρέφεται στα υβριδικά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.