Πριν από λίγη ώρα, μεταβήκαμε σε κατάστημα της Πειραιώς, προκειμένου να προβούμε σε κατάθεση χρημάτων online στο ΑΤΜ. Δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς έγινε η αλλαγή αυτή. Ωστόσο, διαπιστώσαμε σήμερα ότι ακόμη και η κατάθεση στον ίδιο λογαριασμό ζητάει την εισαγωγή αιτιολογίας.
Η διαδικασία:
- ο πελάτης εισάγει την κάρτα του στο ΑΤΜ και πληκτρολογεί το PIN του.
- Επιλέγει online κατάθεση και ανάλογα αν θέλει να κάνει κατάθεση στον δικό του λογαριασμό ή σε λογαριασμό τρίτου. Εμείς επιλέξαμε σε λογαριασμό συνδεδεμένο με την κάρτα μας.
- Στη συνέχεια, η τράπεζα μας ζήτησε την εισαγωγή αιτιολογίας. Εμφανίζεται πληκτρολόγιο στην οθόνη, όπου γράφεις ό,τι θέλεις
Η εν λόγω δυνατότητα, δηλαδή της αιτιολογίας ακόμη και στον δικό μας λογαριασμό, δεν υπήρχε σε προηγούμενες online καταθέσεις. Η αλλαγή είναι πρόσφατη σε κάθε περίπτωση.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.



























![Μια σπάνια ματιά μέσα σε αυγό ενός καρχαρία λεοπάρδαλη που αναπτύσσεται! [Βίντεο] καρχαρίες λεοπαρδάλεις](https://techmaniacs.gr/wp-content/uploads/2025/12/leopard-shark-l-218x150.webp)















