Η Εθνική Επιτροπή Ταχυδρομείων και Τηλεπικοινωνιών, πριν από μερικές ημέρες, ξεκίνησε μια ενημερωτική καμπάνια, στην οποία αναφέρει τους λόγους για τους οποίους χρεωνόμαστε περισσότερο απ’ όσο μιλάμε.

Είναι πιο συγκεκριμένα, θα έχεις διαπιστώσει ότι εντός των λογαριασμών αναφέρεται ο όρος τιμολογημένη διάρκεια ως ένα λεπτό ανά κλήση, αν και η πραγματική διάρκεια της κλήσης είναι η μικρότερη. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;

Όπως ενημερώνει η Εθνική Επιτροπή Ταχυδρομείων και Τηλεπικοινωνιών, ο πάροχος, στο πλαίσιο της εμπορικής πολιτικής του, έχει ορίσει στο πρόγραμμα τον ελάχιστο χρόνο χρέωσης να είναι ίσος με ένα λεπτό. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος για τον οποίο όλες οι κλήσεις με διάρκεια μικρότερη του ενός λεπτού χρεώνονται ως κλήσεις του ενός λεπτού.

ΔΕΗ: Νέα κλίμακα κατανάλωσης από τον Ιανουάριο του 2026

Η ΕΕΤΤ δεν αγγίζει καν το θέμα της τρίλεπτης χρέωσης, ενώ το βίντεο τελειώνει εδώ.

Η ειδοποίηση που βλέπουμε στους λογαριασμούς:

Σας ενημερώνουμε ότι η τιμολογηθείσα διάρκεια διαφοροποιείται από την πραγματική, λόγω της ελάχιστης διάρκειας χρέωσης ανά κλήση και του διαφορετικού βήματος χρέωσης των υπηρεσιών.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.