Σημαντικές αλλαγές ανακοίνωσε πριν από λίγη ώρα η Google στο επίσημο blog της με στόχο να δώσει τη δυνατότητα καλύτερου ελέγχου και περιορισμού των διαφημίσεων που βλέπεις στην αναζήτηση, ενώ παράλληλα θέλει και να αυξήσει τον έλεγχο που έχει ως προς αυτές.
Όπως υποστηρίζει η Google, κάθε ημέρα δισεκατομμύρια άνθρωποι στρέφονται στο Google Search για να αναζητήσουν πληροφορίες και θέλουν να διευκολύνουν κόμη περισσότερο την εμπειρία. Πιο συγκεκριμένα, αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο φαίνονται οι διαφημίσεις στην αναζήτηση. Η εταιρεία αναφέρει συγκεκριμένα:
Μεγάλη ανατροπή για τη Revolut!
Οι διαφημίσεις κειμένου στη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης θα ομαδοποιούνται πλέον με μια ενιαία ετικέτα με τον τίτλο «Sponsored Results». Αυτή η νέα, μεγαλύτερη ετικέτα θα παραμένει ορατή καθώς οι χρήστες κάνουν scrolling προς τα κάτω, καθιστώντας σαφές ποια αποτελέσματα είναι χορηγούμενα.
Προσθέτουμε επίσης ένα νέο στοιχείο ελέγχου «Απόκρυψη χορηγούμενων αποτελεσμάτων» που σας επιτρέπει να κρύψετε τις διαφημίσεις κειμένου με ένα μόνο κλικ, αν θέλετε να εστιάσετε μόνο στα οργανικά αποτελέσματα. Στις δοκιμές μας, διαπιστώσαμε ότι ο νέος σχεδιασμός βοηθά τους χρήστες να πλοηγούνται πιο εύκολα. Ο νέος σχεδιασμός διατηρεί το μέγεθος των διαφημίσεων το ίδιο και δεν θα βλέπετε ποτέ περισσότερες από τέσσερις διαφημίσεις κειμένου σε μια ομάδα.
Η Google επισημαίνει ότι οι νέες αλλαγές στην αναζήτηση κάνουν το ντεμπούτο τους σε παγκόσμιο επίπεδο σε επιτραπέζιους υπολογιστές και κινητά. Στην Ελλάδα ήδη το βλέπουμε διαθέσιμο στο λογαριασμό μας, μαζί με το νέο AI mode.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.