Η Xiaomi σήκωσε και επίσημα τη σημαία της σε ευρωπαϊκό έδαφος, ανοίγοντας το πρώτο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητά της εκτός Κίνας. Μάλιστα, η νέες εγκαταστάσεις της εταιρείας βρίσκονται στο προπύργιο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, στο Μόναχο. Πρόκειται για ένα τεράστιο βήμα στα σχέδια της εταιρείας, να φέρει τα οχήματά της στην αγορά της Ευρώπης.
Η Xiaomi ανακοίνωσε πρώτη φορά την επένδυσή της στα αυτοκίνητα πριν τέσσερά χρόνια και ήδη έχει τρία οχήματα στην αγορά, ξεκινώντας από το μηδέν. Έχουμε το Xiaomi SU7, το YU7 και το Hypercar των 1540 ίππων, το Xiaomi SU7 Ultra. Η εταιρεία έχει προκαλέσει τεράστιο ενδιαφέρον στην αγορά, ενώ στην Κίνα τα αυτοκίνητά της πουλάνε σα ζεστό ψωμάκι. Η ζήτηση μάλιστα ήταν τόσο υψηλή, με την εταιρεία να παραδίδει 200.000 οχήματα σε μόλις 119 ημέρες και αυτό μόνο στην Κίνα.
Η επιλογή της Γερμανίας για να κάνει την αρχή η Xiaomi, προφανώς δεν είναι τυχαία. Η Γερμανία είναι ορόσημο για την αυτοκινητοβιομηχανία, με τεράστιες εταιρείες από την χώρα να βρίσκονται στην κορυφή της παραδοσιακή αυτοκίνησης για δεκαετίες. Τώρα όμως, η Xiaomi αρχίζει να κερδίζει τον σεβασμό στην Ευρώπη, διαλύοντας το ρεκόρ στην διάσημη πίστα του Nürburgring.
Η εταιρεία προσκλήθηκε να συμμετάσχει στην «Industriepool», μια αποκλειστική ομάδα κατασκευαστών που διεξάγει έρευνα και ανάπτυξη στην πίστα και έχει μάλιστα υπογράψει ως μακροπρόθεσμος συνεργάτης της πίστας , η οποία πλέον διαθέτει μια ειδική «Xiaomi Curve» στη διάταξη του Grand Prix.
Το νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στο Μόναχο, θα χρησιμεύσει σαν το ευρωπαϊκό νευραλγικό κέντρο καινοτομίας της Xiaomi. Ταυτόχρονα βρίσκεται σε κεντρικό σημείο στην Ευρώπη, ενώ αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κόμβους της ηπείρου για την αυτοκινητοβιομηχανία. Στο ερευνητικό κέντρο η Xiaomi θέλει να μελετήσει τα έξυπνα συστήματα οδήγησης για τους ευρωπαϊκούς δρόμους, ώστε να σχεδιάσει τα επόμενά της οχήματα για το παγκόσμιο κοινό.
COSMOTE Mobile ΚΑΡΤΟΣΥΜΒΟΛΑΙΟ 8GB: Δωρεάν 5G smartphone
Ένας σημαντικός στόχος για το κέντρο του Μονάχου είναι η αξιοποίηση του πλούσιου δυναμικού της ηπείρου στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, με την εταιρεία να σχεδιάζει να προσλάβει τοπικούς μηχανικούς, σχεδιαστές και ερευνητές από όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση για να συνεργαστούν με τις παγκόσμιες ομάδες της. Με αυτό τον τρόπο η Xiaomi θα αποκτήσει μια άλλη οπτική, για το πως πρέπει να είναι τα οχήματά της στημένα για τους δρόμους της Ευρώπης. Παράλληλα, η Xiaomi θέλει να αξιοποιήσει τη θέση του κέντρου της για να χτίσει συνεργασίες με τοπικά ερευνητικά ιδρύματα και άλλες εταιρείες του κλάδου.
Το άνοιγμα του ερευνητικού κέντρου στη Γερμανία είναι μόνο ένα κομμάτι του οικοδομήματος που σχεδιάζει η Xiaomi για την Ευρώπη. Η αρχή όμως για τα οχήματά της εκτός Κίνας έγινε και κινείται σύμφωνα με το πρόγραμμα. Η Xiaomi σχεδιάζει να ξεκινήσει τις πρώτες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2027. Πριν γίνει αυτό όμως, θα πρέπει να πιστοποιηθεί για να πάρει τις απαραίτητες άδειες για τους δρόμους της Ευρώπης, και το ερευνητικό κέντρο έχει αυτό ακριβώς τον σκοπό. Να σχεδιάσει τις απαραίτητες αλλαγές που θα χρειαστούν στα οχήματα της εταιρείας, ώστε να μπορούν να κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Ευρώπης. Το ταξίδι της Xiaomi για την Ευρώπη ξεκινάει από τη Γερμανία.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.