Η Tesla δημοσίευσε μερικά ενδιαφέροντα νέα στατιστικά στοιχεία σχετικά με το πόσο διαρκούν οι μπαταρίες των αυτοκινήτων της, αναλύοντας τον κύκλο ζωής των οχημάτων της ανεξάρτητα από τη χημεία της μπαταρίας.
Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας η Tesla έχει καταγράψει 200.000 ως το μέσο όριο χιλιομέτρων πριν η χωρητικότητα της μπαταρίας υποβαθμιστεί στο 80% της αρχικής. Η Tesla έχει αναφέρει αυτό το στατιστικό στοιχείο στο παρελθόν και τώρα φαίνεται να αποτελεί μια εκτίμηση για το πόσο θα διαρκέσουν τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη όπου οι άνθρωποι οδηγούν λιγότερο από ό,τι στις ΗΠΑ, η ίδια μπαταρία αυτοκινήτου Tesla παρουσιάζει φθορά 20% πολύ νωρίτερα, στα 150.000 μίλια κατά μέσο όρο.

Τα στοιχεία αυτά καταδεικνύουν ότι η ηλικία είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην υποβάθμιση της μπαταρίας, ακόμη μεγαλύτερη από τα χιλιόμετρα που συγκεντρώνουν τα ηλεκτρικά οχήματα. Το επιχείρημα της Tesla είναι ότι η μπαταρία μπορεί εύκολα να ξεπεράσει την ωφέλιμη διάρκεια ζωής των οχημάτων της. Παρ όλα αυτά μετά από περισσότερο από μια δεκαετία και 320.000 χιλιόμετρα λειτουργίας, κάποιος πιθανότατα θα ήθελε να αναβαθμίσει ούτως ή άλλως το αυτοκίνητο του. Πολλοί όμως θα διστάσουν να αγοράσουν ένα μεταχειρισμένο Tesla με βάση αυτά τα δεδομένα.
Το Gemini της Google ετοιμάζεται να φέρει βελτιώσεις στην ανταλλαγή μηνυμάτων RCS
Παρ όλα αυτά η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής μπαταριών στον κόσμο, CATL, συνεργάζεται με την εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων NIO για την τυποποίηση μιας 15ετούς εγγύησης μπαταρίας με χαμηλότερη, 15%, υποβάθμιση της χωρητικότητας. Μένει να φανεί αν και πότε η Tesla θα ακολουθήσει το παράδειγμά της για τα μελλοντικά της οχήματα.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.