Η Ελληνική Ένωση Τραπεζών σε δημοσίευσή της ξεκαθαρίζει ότι δεν θα χρεωθείς δυο φορές αν ένας υπάλληλος περνά την κάρτα σου από το POS. Ο λόγος είναι απλός και θα πρέπει αυτός να πληκτρολογήσει ξανά το ποσό για να γίνει κάτι τέτοιο.
Το τιμολόγιο ηλεκτρικού ρεύματος που μάλλον θα πρέπει να μείνεις μακριά
Για να μπορέσει να χρεωθεί μια κάρτα δυο φορές, θα πρέπει ο υπάλληλος στο POS να την περάσει μια φορά και μετά να ξαναπληκτρολογήσει το ποσό και να την περάσει δεύτερη για να υπάρξει χρέωση ξανά. Πολλές φορές σε πλήθος POS ακόμη και να ακούσεις τον ήχο, δεν σημαίνει ότι υπήρξε χρέωση, καθώς μπορεί απλά να μην την διάβασε σωστά. Ο υπάλληλος πρέπει να το ετοιμάσει δηλαδή το POS για να χρεωθεί ξανά.
Η τεχνολογία και τα ebanking των τραπεζών δίνει τη δυνατότητα σε όλους μας να ελέγξουμε την κίνηση των λογαριασμών σχεδόν σε πραγματικό χρόνο απευθείας από το κινητό μας. Μην ξεχνάς άλλωστε ότι τα POS βγάζουν και αποδείξεις, καλό είναι να τις κοιτάμε.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Επειδή λοιπόν μου έχει συμβεί, και έγινε διπλή χρέωση γιατί ο υπάλληλος στον πανικό που επικρατούσε νόμιζε ότι δεν περάστηκε την πρώτη φορά οπότε ξαναπέρασα την κάρτα. Μετά τη διπλοχρέωση και μετά τη δική μου διαπίστωση επικοινώνησα με την τράπεζα η οποία φυσικά ως απούσα από κάθε υποχρέωση προς τους πελάτες της(που πλέον δεν μας βλέπουν έτσι πλέον) έχοντας καθίσει βοκικά στο ανεξέλεγκτο πλέον τραπεζικό ελληνικό σύστημα άφησε να τρέχει μια ηλεκτρονική αίτηση μου, χωρίς αποδεικτικό ότι έχω κάνει κάτι τέτοιο και χωρίς ενημέρωση αν πάνε όλα καλά Σε έξι μήνες θα σας απαντήσουν μου είπε η υπάλληλος υποστηρίζοντας ότι θα πρέπει να αισθάνομαι υποχρέωση στην τράπεζα που με υποχρεώνει το κράτος σε ηλεκτρονικές συναλλαγές και που λειτουργεί ενάντια στους νομούς του φυσιολογικού κέρδους διαφοράς επιτοκίων…. Ένωση Ελληνικών Κορακιών.