H Toyota εργάζεται σε ένα νέο EV project το οποίο περιλαμβάνει τη δημιουργία μπαταριών που θα προσφέρουν μεγάλη αυτονομία στα ηλεκτρικά οχήματα.
Πιο συγκεκριμένα η Toyota συνεργάζεται με ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Κιότο στο τομέα αυτό και έχουν αναπτύξει έναν νέο τύπο υλικού καθόδου για μπαταρίες ιόντων φθορίου (FIBs) σε στερεά κατάσταση. Ο νέος αυτός τύπος υλικού θα μπορούσε να διπλασιάσει την ενεργειακή πυκνότητα των σημερινών μπαταριών ιόντων λιθίου. Μέχρι σήμερα τα περισσότερα EV βασίζονται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου με χωρητικότητα μεταξύ 120 και 250 mAh/g. Η νέα αυτή κάθοδος μπαταρίας ιόντων φθορίου, με βάση το νιτρίδιο του χαλκού, αποδίδει 550 mAh/g και η οποία μεταφράζεται σε μια εκτιμώμενη αύξηση της αυτονομίας ακόμα και στα 1200 χιλιόμετρα.
Η Apple κατηγορείται για παραπλάνηση καταναλωτών σχετικά με τα Apple Watch
Οι ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Κιότο ανακάλυψαν ότι το νιτρίδιο του χαλκού αντιδρά με ιόντα αζώτου και φθορίου για να εξάγει τρία ηλεκτρόνια ανά άτομο αζώτου. Σύμφωνα με το Interesting Engineering, η διαδικασία αυτή δίνει στην μπαταρία πολύ μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σύγκριση με την παραδοσιακή τεχνολογία ιόντων λιθίου. Ακόμη οι μπαταρίες ιόντων φθορίου στερεάς κατάστασης υπόσχονται βελτιωμένη ασφάλεια, καθώς χρησιμοποιούν στερεό ηλεκτρολύτη, μειώνοντας τον κίνδυνο θερμικής διαφυγής. Παρ όλα αυτά υπάρχουν και ορισμένα προβλήματα καθώς οι σχετικές υποδομές φόρτισης παραμένουν εμπόδιο καθώς και η αύξηση τους κόστος απόκτησης ενός ηλεκτρικού οχήματος με τις μπαταρίες αυτές στα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.