Μια πρόσφατη έκθεση αποκάλυψε ποιες εφαρμογές ήταν οι πιο δημοφιλείς και βρίσκονταν στα περισσότερα κινητά τηλέφωνα της γενιάς Gen Z το 2024. Η γενιά αυτή χρησιμοποιεί στη καθημερινότητα της συνεχώς τα κινητά και ως εκ τούτου ενδιαφέρει πολύ τις εταιρείες που δημιουργούν τις εφαρμογές. Η έκθεση περιέχει τις πενήντα εφαρμογές οι οποίες είχαν τις περισσότερες λήψεις από τη Gen Z φέτος.

Η έκθεση έχει λάβει δεδομένα από άτομα ηλικίας 18-24 ετών στις ΗΠΑ και όχι μικρότερης ηλικίας λόγω περιορισμού απορρήτου. Αν και ο περιορισμός αυτός δεν δίνει μια πλήρη εικόνα, προσφέρει χρήσιμα συμπεράσματα για τις προτιμήσεις εφαρμογών σε αυτή την ηλικιακή ομάδα της Gen Z. Τα στοιχεία περιλαμβάνουν το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2024.

Η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις στις ΗΠΑ ήταν το Temu, η εφαρμογή της διαδικτυακής αγοράς με τις μεγάλες εκπτώσεις σε πλήθος προϊόντων. Η Gen Z κατέβασε την εφαρμογή περίπου 42 εκατ. Φορές, ενώ αντίστοιχα η εφαρμογή της Shein, κατέβηκε περίπου 15 εκατ. Φορές κατά το ίδιο χρονικό διάστημα. Στη δεύτερη θέση, βρίσκεται το TikTok με περίπου 33 εκατ. λήψεις , ο οποίο σημειώνει μεγάλη επιτυχία λόγω του γρήγορου περιεχομένου της. Παρακάτω, βρίσκουμε το Youtube με 14 εκατ. Λήψεις το οποίο εξακολουθεί να διατηρεί μια ισχυρή θέση στις προτιμήσεις της Gen Z. Η Gen Z χρησιμοποιεί επίσης πολύ την εφαρμογή ShortMax, η οποία που προσφέρει 1.000 ταινίες μικρού μήκους με περισσότερες από 10 εκατ. λήψεις.

Gen Z δημοφιλείς εφαρμογές

Αναφορικά με τη σουίτα εφαρμογών της Meta, η κορυφαία εφαρμογή ήταν το Threads με 32 εκατ. Λήψεις και στη συνέχεια το WhatsApp με 28 εκατ., το Instagram με 26 εκατ., το Facebook με 20 εκατομμύρια και τέλος το Messenger με περίπου 17 εκατ. λήψεις. Στο περιβάλλον της Google, τις περισσότερες λήψεις είχε η εφαρμογή της μηχανής αναζήτησης της εταιρείας με περίπου 17 εκατ. λήψεις, με το Chrome και το Meet να ακολουθούν με περίπου 10 εκατ. λήψεις το καθένα αντίστοιχα. Εξακολουθούν να έχουν καλή θέση, το Google Drive και το Google Photos με περίπου 7 εκατ. λήψεις το καθένα αντίστοιχα. Η μελέτη βρήκε επίσης, το ChatGPT του OpenAI συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία επιλογή για τη Gen Z, με περίπου 25 εκατ. λήψεις.

Αναφορικά με τις εφαρμογές κοινής χρήσης φωτογραφιών και κοινωνικών μέσων, πέρα από το Threads και το Instagram, ξεχωριστό ρόλο στη Gen Z παίζει η εφαρμογή CapCut της ByteDance για την επεξεργασία βίντεο με εντυπωσιακά εφέ και φίλτρα, με 21 εκατ. λήψεις. Άλλες αξιοσημείωτες εφαρμογές στη μελέτη αποτελούν το Snapchat με 19 εκατ. λήψεις, το Telegram με 13 εκατ και το Pinterest με 8 εκατ. λήψεις. Τέλος, η πιο δημοφιλής εφαρμογή streaming μουσικής για τη Gen Z φαίνεται να είναι το Spotify με περίπου 10 εκατ. λήψεις.

NASA: Αλλαγή πορείας! Ο Trump θέλει να πάμε στον Άρη

Συνοπτικά, η μελέτη αυτή μας βοηθά να δούμε το μεταβαλλόμενο τοπίο των εφαρμογών σε αυτή την ηλικιακή ομάδα και τον όλο και αυξανόμενο ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης και των εφαρμογών βίντεο σύντομης διάρκειας στη καθημερινότητα των νεότερων ανθρώπων.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.