Ένας περήφανος κάτοχος Tesla Model X μίλησε για την κατάσταση του οχήματος του, αναφέροντας τι έχει περάσει με αυτό. Το όχημα αγοράστηκε το 2018 και είναι η έκδοση του 2017 και από τότε αναφέρει πως δεν είχε προβλήματα, ενώ μας αποκαλύπτει και το βασικότερο από όλα, την κατάσταση της μπαταρίας.
Πάρα πολλά αυτοκίνητα παρουσιάζουν προβλήματα όταν φορτώνουν χιλιόμετρα, ακόμα και αρκετά βενζινοκίνητα οχήματα υψηλού κόστους. Με την έλευση των ηλεκτρικών οχημάτων, είναι αρκετά σύντομα για να κρίνουμε πόσο αντέχουν στον χρόνο, όμως υπάρχουν αρκετοί κάτοχοι Tesla, που έχουν γράψει πολλά χιλιόμετρα, όπως ο Christian με το Tesla Model X που εμφανίζεται στο βίντεο, ο οποίος έχει διανύσει πάνω από 360.000 χιλιόμετρα.
Ο Christian δηλώνει πλήρως ικανοποιημένος με το αυτοκίνητό του και μάλιστα ακόμα και σήμερα το αποκαλεί το “μωρό” του. Το εντυπωσιακό είναι πως η μπαταρία έχασε μόλις 9.8% σε χωρητικότητα, μετά από 5 χρόνια και 360.000 χιλιόμετρα, κάτι που είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Δεν είναι η πρώτη περίπτωση που βλέπουμε τόσο χαμηλή μείωση της μπαταρίας μετά από τόσα χιλιόμετρα, οπότε θα λέγαμε πως μάλλον αυτό είναι το σύνηθες, πόσο μάλλον με τους νέους τύπους μπαταριών που έρχονται με τα καινούρια οχήματα.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει πολύ μικρές φθορές, που είναι απειροελάχιστες δεδομένης της χρήσης που γίνεται στο όχημα. Εκτός από μια αλλαγή που έκανε στον προφυλακτήρα, που έσπασε όταν χτύπησε καρέκλα που έπεσε από φορτηγό, δεν έχει αντιμετωπίσει σοβαρές και κοστοβόρες ζημιές όλα αυτά τα χρόνια. Κατά τα άλλα τα σημάδια του χρόνου στο αμάξωμα είναι τα αναμενόμενα μετά από τόσο βαριά χρήση, όπως και σε κάθε όχημα που βρίσκεται στο δρόμο τόσο καιρό και με τόσα χιλιόμετρα.
Παράλληλα εκθειάζει τον αυτόματο πιλότο του Tesla Model X, που δεν αντικαθιστά τον οδηγό σε καμία περίπτωση, όμως κάνει την οδήγηση πιο εύκολη και πιο αποδοτική. Οδηγικά, όταν βγαίνει στην Autobahn, το όχημα πιάνει εύκολα τα 240χλμ/ώρα, όμως δε μπορεί να τα κρατήσει για πάρα πολύ ώρα, λόγω της μεγάλης κατανάλωσης, αφού το σύστημα του αυτοκινήτου περιορίζει την ταχύτητα για να διατηρήσει την αυτονομία σε φυσιολογικά επίπεδα.
Μάλιστα, όταν μπήκαν μέσα στο όχημα με ταχύτητα 130χλμ/ώρα, το αυτοκίνητο δεν έτριζε, δεν έκανε περίεργους θορύβους και ήταν σα να είχε μόλις βγει από το εργοστάσιο, όπως είπε ο YouTuber.
Υπάρχουν αρκετοί πολέμιοι της ηλεκτροκίνησης, που όμως κάθε μέρα τα επιχειρήματά τους διαψεύδονται μέρα με τη μέρα. Από ότι φαίνεται η μπαταρίες δε χαλάνε τόσο εύκολα, τα αυτοκίνητα δεν είναι παιδικά παιχνίδια και έχουν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και το βασικότερο, μπορούν να εξοικονομήσουν μεγάλα ποσά από τα καύσιμα για τον κάτοχό τους.
Μην απενεργοποιείς το Start/Stop του οχήματος και αυτός είναι ο λόγος
Στην Ελλάδα το δίκτυο φόρτισης θέλει λίγη ακόμα δουλειά για να μπορεί να υποστηρίξει τον αυξανόμενο αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων, όπως και στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης. Για αυτό έχουμε μια τεράστια στροφή στα υβριδικά οχήματα, που τον Σεπτέμβρη για πρώτη φορά ξεπέρασαν σε πωλήσεις, τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Το μόνο σίγουρο είναι πως η τεχνολογία στα ηλεκτρικά και τα υβριδικά είναι απίστευτη και αν το δει κάποιος από κοντά και σε χρήση θα καταλάβει τι εννούμε.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.