Αν είσαι κάτοχος ενός OnePlus 9 ή 10, ίσως έχεις ακούσει για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν αρκετοί χρήστες, με το κινητό τους να σβήνει ξαφνικά και να μη ξανανοίγει. Παρόλο που τα νέα μοντέλα, όπως το OnePlus 12 και το foldable OnePlus Open, λαμβάνουν θετικές κριτικές, τα παλαιότερα μοντέλα φαίνεται πως δεν αντέχουν στον χρόνο.

Σύμφωνα με αναφορές σε φόρουμ της OnePlus και στο X (πρώην Twitter), πολλοί χρήστες του OnePlus 10 Pro αντιμετώπισαν το σοβαρό αυτό πρόβλημα, με το τηλέφωνο να σβήνει χωρίς προειδοποίηση, συνήθως μετά από υπερθέρμανση κατά τη φόρτιση. Η διάγνωση από τα κέντρα επισκευών είναι συνήθως καμένη μητρική πλακέτα, η οποία απαιτεί αντικατάσταση – με κόστος που μπορεί να φτάνει μέχρι και τη μισή τιμή της συσκευής!

Η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο δύσκολη για τους χρήστες στην Ινδία, όπου φαίνεται να παρουσιάζονται τα περισσότερα προβλήματα. Πολλοί αναφέρουν ότι προτιμούν να εγκαταλείψουν τη χαλασμένη συσκευή παρά να επενδύσουν σε τόσο ακριβές επισκευές.

Εκτός από αυτά τα προβλήματα, οι χρήστες των παλαιότερων μοντέλων OnePlus 9 και 10 αντιμετώπισαν επίσης το γνωστό θέμα της πράσινης γραμμής στην οθόνη, που οδήγησε σε εκνευρισμό όταν τους ζητήθηκε να πληρώσουν για την επισκευή. Ωστόσο, η εταιρεία απάντησε με δωρεάν αντικατάσταση της οθόνης για περιορισμένο χρόνο στην Ινδία.

Αν η OnePlus αποφασίσει να ακολουθήσει το παράδειγμα της και να προσφέρει παρόμοια υποστήριξη για τις πρόσφατες βλάβες της μητρικής πλακέτας, αυτό θα ανακουφίσει σημαντικά τους χρήστες. Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει επίσημη απάντηση από την εταιρεία για το θέμα.

Αν έχεις λοιπόν ένα OnePlus 9 ή 10, καλό θα ήταν να αποφύγεις τις πρόσφατες ενημερώσεις λογισμικού μέχρι να υπάρξει κάποια ενημέρωση από την εταιρεία, τόσο για το τι προκαλεί το πρόβλημα, όσο και για το ποια είναι η λύση, αν υπάρχει.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. H κατάσταση είναι Η διάγνωση από τα κέντρα επισκευών είναι συνήθως καμένη μητρική πλακέτα, η οποία απαιτεί αντικατάσταση – με κόστος που μπορεί να φτάνει μέχρι και τη μισή τιμή της συσκευής!!!!!!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.