Η Disney προσπαθεί επί του παρόντος να απορρίψει μια μήνυση για «άδικο θάνατο» με βάση ότι ο θλιμμένος χήρος που έφερε την υπόθεση υπέγραψε για μια δωρεάν δοκιμαστική συνδρομή του Disney+ πριν από πέντε χρόνια. Οι υπηρεσίες ροής της εταιρείας έχουν μια πολιτική που ανακατευθύνει τα νομικά παράπονα από την αντιδικία στην αναγκαστική διαιτησία. Οι εταιρικοί δικηγόροι υποστηρίζουν τώρα ότι αυτή η πολιτική είναι κατά κάποιο τρόπο σχετική με μια υπόθεση που αφορά τον θάνατο μιας γυναίκας σε ένα από τα θέρετρα της.
Το CNN αναφέρει ότι ο ενάγων στην υπόθεση, Jeffrey Piccolo, κατέθεσε μήνυση αφότου η σύζυγός του, η 42χρονη γιατρός Kanokporn Tangsuan, πέθανε στο Disney Springs, μια από τις τοποθεσίες της εταιρείας στη Φλόριντα, το 2023. Οι Piccolo και Tansuan είχαν δειπνήσει στο ένα από τα εστιατόρια του θέρετρου, όπου ο σερβιτόρος τους διαβεβαίωσε επανειλημμένα ότι το γεύμα του Tangsuan παρασκευάζεται χωρίς γαλακτοκομικά ή ξηρούς καρπούς, συστατικά στα οποία η Tangsuan ήταν θανάσιμα αλλεργική. Λίγο μετά το φαγητό, ο Tangsuan έπαθε αναφυλακτικό σοκ και πέθανε. Η έρευνα ενός ιατροδικαστή για τον θάνατο της Τανσουάν διαπίστωσε ότι «η αιτία του θανάτου της ήταν αποτέλεσμα αναφυλαξίας λόγω των αυξημένων επιπέδων γαλακτοκομικών και ξηρών καρπών στο σύστημά της», αναφέρει η αγωγή.
Τώρα, η Disney ισχυρίζεται ότι ο Piccolo δεν μπορεί να μηνύσει την εταιρεία επειδή εγγράφηκε για λίγο για μια δωρεάν δοκιμή της Disney+, της υπηρεσίας ροής της εταιρείας, το 2019. Η Disney+ περιλαμβάνει μια ρήτρα στους όρους και τις προϋποθέσεις της που λέει ότι όλες οι νομικές ενέργειες πρέπει να διοχετεύονται μέσω της αναγκαστικής διαιτησίας—μια ολοένα και πιο κοινή νομική τακτική που επιτρέπει στις εταιρείες να αποφεύγουν την αντιδικία . Η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι ο Piccolo χρησιμοποίησε επίσης την εφαρμογή My Disney Experience για να αγοράσει εισιτήρια για το θεματικό πάρκο Epcot – μια υπηρεσία που χρησιμοποιεί παρόμοια νομική γλώσσα.
Ο δικηγόρος του Piccolo χαρακτήρισε το επιχείρημα της εταιρείας «παράλογο» και έγραψε στα δικαστικά έγγραφα ότι η Disney «επιδιώκει ρητά να απαγορεύσει στους 150 εκατομμύρια συνδρομητές της Disney+ να ασκήσουν δίωξη εναντίον της ενώπιον ενόρκων, ακόμη και αν τα γεγονότα της υπόθεσης δεν έχουν καμία σχέση με Disney+.”
«Η αντίληψη ότι οι όροι που συμφωνήθηκαν από έναν καταναλωτή κατά τη δημιουργία ενός δωρεάν δοκιμαστικού λογαριασμού Disney+ θα απέκλειαν για πάντα το δικαίωμα αυτού του καταναλωτή σε δίκη ενόρκων, σε οποιαδήποτε διαφωνία με οποιαδήποτε θυγατρική ή θυγατρική της Disney, είναι τόσο εξωφρενικά παράλογη και άδικη που σοκάρει τη δικαστική συνείδηση. Και αυτό το Δικαστήριο δεν πρέπει να εφαρμόσει μια τέτοια συμφωνία», έγραψαν περαιτέρω οι δικηγόροι του Piccolo.
Μια δυνατή λειτουργία ασφαλείας έρχεται σύντομα στα Xiaomi smartphones
Σύμφωνα με το CNN, ο Piccolo ζητά από τη Disney – μια εταιρεία αξίας 155 δισεκατομμυρίων δολαρίων – αποζημίωση άνω των 50.000 δολαρίων, συμπεριλαμβανομένης της συναισθηματικής δυσφορίας, απώλειας συντροφικότητας και προστασίας, απώλειας εισοδήματος και ιατρικών και κηδειακών εξόδων. Η απάντηση της εταιρείας είναι προφανώς: Συγγνώμη, δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε επειδή εγγραφήκατε για να παρακολουθήσετε το The Mandalorian πριν από πέντε χρόνια. Αυτός μπορεί να είναι ο καλύτερος λόγος για να μην κάνετε ποτέ χρήση της υπηρεσίας που παραμένει ακόμα μέτρια σε περιεχόμενο.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.