Μια πολύ έξυπνη ελληνική καμπάνια ξεκίνησε μέσω Twitter για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού. Μάλιστα η καμπάνια είναι τόσο πρωτότυπη που η είδηση της έναρξης της έχει κάνει τον γύρω του κόσμου, ακόμα και στα τεχνολογικά sites. Το όνομα της καμπάνιας; Tweeting Bra.
Στην καμπάνια, η δημοφιλής παρουσιάστρια Μαρία Μπακοδήμου, ενημερώνει τους followers της Tweeting Bra, κάθε φορά που βγάζει το σουτιέν της. Αυτό γίνεται μέσω μιας πολύ μικρής συσκευής, που ράβεται στο σουτιέν, και στέλνει ένα tweet κάθε φορά που το εσώρουχο ξεκουμπώνεται. Ο μηχανισμός αποτελεί δημιουργία της εταιρίας OgilyOne Athens.
Η καμπάνια θα διαρκέσει δύο εβδομάδες, και φυσικά έχει σαν σκοπό να ευαισθητοποιήσει το ωραίο φύλο, ώστε να πραγματοποιεί την καθιερωμένη αυτοεξέταση, διαδικασία εύκολη και πολύ αποτελεσματική. Έτσι αρκετές γυναίκες θα μπορούν να διαγνώσουν μόνες τους, τυχόν όγκους στο στήθος, προλαμβάνοντας έτσι χειρότερες καταστάσεις.
Εμείς πάντως δεν έχουμε παρά να επικροτήσουμε την εν λόγω ενέργεια!
http://www.youtube.com/watch?v=N1hSNg37K38
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.