Τα σημερινά οχήματα έχουν σχεδιαστεί να μεγιστοποιούν την εξοικονόμηση καυσίμου σε μεγάλο βαθμό. Ένα από αυτά είναι και το αυτοματοποιημένο σύστημα του start/stop που απενεργοποιεί τη μηχανή του οχήματος όταν αυτό βρίσκεται στο ρελαντί και επανεκκινεί όταν ο χρήστης πατήσει το γκάζι.

Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, η οικονομία του καυσίμου κυμαινόταν μεταξύ 7.27 – 26.4% κατά τη διάρκεια δοκιμών της Society of Automotive Engineers (SAE). Αυτό από μόνο του είναι ένας πάρα πολύ καλός λόγος για να μην κλείνεις το Start/Stop του αυτοκινήτου σου.

Η Huawei γράφει ιστορία! Τέλος το Android – Αυτό είναι το νέο λειτουργικό των κινητών της

«Εάν βρίσκεστε συνεχώς στον αυτοκινητόδρομο και ο κινητήρας δεν σβήνει ποτέ, η εξοικονόμηση καυσίμου θα είναι πολύ μικρότερη», αναφέρει ο ο Alex Knizek από το Consumer Reports. «Αλλά αν οδηγείτε πολύ μέσα στην πόλη με συχνό ρελαντί, υπάρχει σημαντική  μείωση της χρήσης καυσίμου με την τεχνολογία του start/stop».

Δεν είναι όμως όλα τα συστήματα ίδια. Τα περισσότερα οχήματα χρησιμοποιούν μια μπαταρία τύπου AGM (absorbed glass mat) για όλα τα ηλεκτρικά συστήματα 12 volt του οχήματος. Μια μπαταρία AGM έχει σχεδιαστεί για να εκφορτίζεται πιο αργά με αποτέλεσμα να παρουσιάζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τις πιο παραδοσιακές μπαταρίες μολύβδου.

Ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως η BMW, η Jeep και η Mercedes-Benz, προσφέρουν μοντέλα που συχνά αναφέρονται ως mild hybrid. Αυτά τα οχήματα διαθέτουν έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα που υποβοηθά τον κινητήρα του οχήματος, γεγονός που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται με τον κινητήρα σβηστό κάτι που του επιτρέπει να μείνει κλειστό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στα φανάρια. Αυτού του είδους τα οχήματα χρησιμοποιούν ξεχωριστή μπαταρία για την τροφοδοσία του συστήματος start/stop.

Υπάρχει η αντίληψη ότι τα συστήματα αυτά επιβαρύνουν τον κινητήρα ή τις μίζες των οχημάτων και μερικοί οδηγοί απενεργοποιούν την εν λόγω λειτουργικότητα, επισημαίνει ο Kizek. Έχουν σχεδιαστεί για τη λειτουργία αυτή, αλλά όπως συμβαίνει και με οποιοδήποτε πρόσθετο χαρακτηριστικό, υπάρχει η πιθανότητα να χρειαστεί συντήρηση.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΠΗΓΗyahoo.com
Προηγούμενο άρθροHalloween: Lifetime Office 2021 με μόλις 29.11€/PC
Επόμενο άρθροΣτον πάτο της Μεγάλης Μπλε Τρύπας βρέθηκαν υπέροχα και τρομακτικά πράγματα!
Βαλάντης Κουμπούρας
Editor in Chief @ techmaniacs.gr με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει, ο οποίος απασχολείται με θέματα που ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, με people-first content. Γνωρίζει τα πάντα από τεχνολογία και έχει μεγάλη εμπειρία στις συγκρίσεις των πακέτων καρτοκινητής, όσον αφορά τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Μελετά ενδελεχώς ανακοινώσεις νέων τραπεζικών προιόντων και ενημερώνει τους αναγνώστες του για θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αγαπά να κατευθύνει τους αναγνώστες του σε σωστά πακέτα που αφορούν το ηλεκτρικό ρεύμα και τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. Στον ελεύθερό του χρόνο, μελετά πακέτα καρτοκινητής, ή όρους συμβολαίων ηλεκτρικού ρεύματος, ή προσπαθεί να βρει μια νέα ενδιαφέρουσα υπηρεσία να την παρουσιάσει στο κοινό του.

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απάντηση της Nissan για το qashsqai 2021 140hp απενεργοποιήσετε το star-stop για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, το ίδιο με ενημέρωσε και η αντιπροσωπεία της Renault για το επαγγελματικό φορτηγάκι EXPRESS

    • Ναι ακριβώς το ίδιο και για το hr v της xonda 2020 βενζίνης.
      Στο τέταρτο έτος και στα 70.000 χλμ έβγαλε ένδειξη μπαταρίας.

  2. Μόνο φθορά είναι!!!για πληρώνουμε πανάκριβη την μπαταρία και να επισκευάζουμε την μίζα!καραγκιοζιδες!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.