Η Xiaomi αποτελεί τον τέταρτο μεγαλύτερο κατασκευαστή σε παγκόσμιο επίπεδο και πρόσφατα βρέθηκε στο επίκεντρο αρνητικής κριτικής, όσον αφορά τη χρήση διαφημίσεων στο MIUI. Ένας χρήστες δημοσίευσε στο Reddit πρόσφατα, την απογοήτευσή του για την αυξημένη συχνότητα εμφάνισης των διαφημίσεων στα MIUI apps της Xiaomi, συμπεριλαμβανομένου του music app ακόμη και του settings menu.
Όταν το theverge επικοινώνησε με την εταιρεία σε μια προσπάθεια να πάρει κάποια απάντηση πάνω στο ζήτημα, ξεκαθάρισε ότι η τακτική αφορά τα MIUI smartphones και όχι τα Android One ενώ συμπληρωματικά υποστήριξε:
Η διαφήμιση ήταν και συνεχίζει να είναι ένα σημαντικό μέρος των Internet services της Xiaomi, ένα στοιχείο-κλειδί του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρείας. Ωστόσο, θα βελτιώσουμε την προσέγγισή μας όσον αφορά τη διαφήμιση και θα δώσουμε τη δυνατότητα στους χρήστες να τις απενεργοποιούν, ενώ θα μπορούν να ρυθμίσουν που και πότε θα εμφανίζονται. Η φιλοσοφία μας είναι ότι οι διαφημίσεις θα πρέπει να είναι όσο το λιγότερο πιο ενοχλητικές, ενώ θα πρέπει να υπάρχει και η δυνατότητα να λαμβάνουν λιγότερες προτάσεις.
Όπως έχουμε αναφέρει αρκετές φορές και εδώ στο techmaniacs.gr η Xiaomi δεν κάνει χρήματα από την πώληση του hardware. Η Xiaomi πουλά συσκευές σε ανταγωνιστικές τιμές, για να φέρει όσο περισσότερο κόσμο γίνεται στη χρήση των υπηρεσιών της. Το σίγουρο όμως είναι ότι θα δυσαρεστήσει αρκετούς χρήστες, αν δεν επιτύχει το στόχο της, για μη ενοχλητικές διαφημίσεις. Να σημειωθεί ότι η Xiaomi δεν είναι ο μόνος κατασκευαστής που ακολουθεί μια τέτοια πρακτική. Και η Samsung το έχει κάνει στο παρελθόν.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.