Ένα νέο τρόπο διακοπής συμβολαίων έχει ανακοινώσει η Cosmote μέσω ανανεωμένων όρων που έχει ανεβάσει στην επίσημη ιστοσελίδα της. Συγκεκριμένα αναφέρει τα εξής:

12.2 O Συνδρομητής μπορεί να καταγγείλει τη Σύμβαση του με έναν από τους παρακάτω τρόπους, κατ’ επιλογή του: στο δίκτυο καταστημάτων της COSMOTE, ή με αποστολή επιστολής ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω ηλεκτρονικής υποβολής του αιτήματος στο https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/katagelia_simvasis_form.html

Ειδική Διαχείριση/Καταγγελία Σύμβασης επισυνάπτοντας αντίγραφο δελτίου ταυτότητας ή διαβατηρίου.

Η σελίδα σου ζητάει το ονοματεπώνυμο, τον αριθμό της σύνδεσης που θέλεις να διακόψεις και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ενώ θα πρέπει να ανεβάσεις και Έγγραφο ταυτοπροσωπίας όπως και τον αριθμό του εγγράφου. Τέλος να γράψεις τι ακριβώς θέλεις με το αίτημα που υποβάλλεις.

Η σελίδα είναι διαθέσιμη εδώ

Cosmote: Ανακοίνωση για το Cosmote Gigamax Unlimited και Gigamax Family οικιακών και επαγγελματιών

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Δεν ισχύει η Ειδική Διαχείρηση / Καταγγελία Σύμβασης για διακοπή υπηρεσίας, περίμενα 15 ημέρες και αν και στους όρους παράγραφος 12.2 αναφέρεται ρητώς μόνο τηλεφωνικά δέχονται στο εμπορικό τμήμα αίτηση, και μετά από 2-3 εργάσιμες καλούν από το τμήμα καταργήσεων για επιβεβαίωση και μετέπειτα οδηγίες. Εγώ τους έκανα και καταγγελία για τις 15 ημέρες που ΚΑΝΕΝΑΣ δεν είδε το μήνυμα ειδικής διαχείρησης και έχω και επαγγελματικό λογαριασμό όχι οικιακό, δλδ στα οικιακά τι κάνουν χειρότερα ; Το έθεσα σαφώς ότι αναφέρεται στους όρους τι πρέπει να κάνουμε και στο footer της σελίδας Υποστήριξη κ.α. μας λέτε να ακολουθάμε ψηφιακές διαδικασίεςγια όλα διότι ΝΑΙ μερικοί από εμάς μιας ηλικίας προτιμούμε να μην μιλάμε στο τηλέφωνο παρά να τα γράφουμε γιατί ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ να μιλάμε στα τηλέφωνα για τα αυτονόητα και αξιοποιούμε νέες τακτικές και διαδικασίες που η ίδια η Cosmote μας έχει πλαισιώσε, αλλά όχι ΟΧΙ εκεί τηλέφωνο και ταλαιπωρία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.